• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.

Rollen

Meisjes

- Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

Jongens

- Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

Invullijst

Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

Regels

16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!

Mr. Know it all

Kyle Nathan Jones

Als Drew naar me toekomt grijns ik even en begin daarna te lachen. 'Heb ik net al gedaan, ben opzoek naar de volgende of wil jij de volgende zijn?' vraag ik lachend en wiebel even met mijn wenkbrauwen, eigenlijk gewoon voor de grap. 'Ik zou je nog wat leren, niet waar?' Vraagt ze en ik knik even. 'Al hoef je niet veel te leren' zeg ik en laat me mee trekken naar de dansvloer. Drew kijkt me vragend aan en ik begin te dansen. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Drew. 'Nou laat is wat zien dan' zeg ik lachend en kijk er afwachtend aan.

Drew Scarlett Janicea - Joker

Ik knikte even mee en keek Kyle goedkeurend aan. 'Nou laat is wat zien dan' zei hij en ik grijnsde naar hem. Ik begon met een aantal kleine pasjes, maar stapte al snel over naar wat moeilijkere. Ik gebaarde met een glimlach naar Kyle dat hij mee moest doen. Simpel om te leren was het niet. Maar moeilijk om te onthouden was het ook weer niet. In één zin dus gewoon een kwestie van kijken en oefenen. Toch had ik het idee dat ik binnenkort als iedereen elkaar kende, we wel met zijn achten met elkaar lol konden hebben. Daar was ik helemaal zeker van. Dit zou een geweldig seizoen worden, en dan te bedenken dat we nog een paar seizoenen terug mochten komen.

[ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 11:01 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Kyle Nathan Jones

Ik kijk even naar de pasjes, die waren best makkelijk. Na een tijdje ging ze naar wat moeilijkere danspasjes maar sommige daarvan kende ik al. Ze gebaart dat is mee moet doen en dat doe ik dan ook. Een paar keer mislukt het wel een beetje maar eigenlijk gaat het nog best goed. Het was niet moeilijk om te onthouden maar makkelijk uit te voeren was het ook weer niet. Ik kijk even naar Drew en grijns even, 'Ik zei toch dat ik wel een beetje kon dansen' zeg ik lachend. Oké ik was niet heel geweldig maar ik kon het wel een beetje. Volgens mij ging dit echt nog een leuke avond worden, en dan hebben we nog zat andere avonden die vast ook geweldig worden. Ik kijk even naar Drew en haar bewegingen die ik nog steeds zo goed mogelijk na probeer te doen.

Uiteindelijk stopte ik met dansen en keek naar Kyle 'Ik zei toch dat ik wel een beetje kon dansen' zei hij lachend. 'Muahh. Kan beter, kan beter' lachte ik en ik gebaarde naar hem dat ik weer even naar de bar ging. Bij de bar aangekomen, bestelde ik wéér het sterke drankje waarvan ik niet wist wat het was. Dit keer nam ik het glas mee naar Kyle en keek weer naar hem. 'Goed' mompelde ik. Een klein lachje verscheen rond mijn lippen. Grinnikend zette ik mijn lippen aan het glas en dronk er grote slokken uit.

[tot mijn spijt moet ik me uitschrijven voor deze RPG,ik heb het echt heel druk met school en sta onwijs veel onvoldoendes dus het spijt me x]

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Jason Max Smith

Toen dat meisje nu gewoon naakt stond en klaar was met dansen zag ik een jongen haar betalen en haar meenemen, wtf. Ik draai me om en loop weg, ik heb genoten van wat ik zag, maar ik betaal echt niet om een meisje mee te nemen als ik ze anders gewoon gratis kan meekrijgen, right? Verveeld kijk ik wat rond tot ik iemand op mijn schouder voel tikken. Met een ruk draai ik me om en zie die blonde Barbie waarmee ik een maand geleden een nacht in bed lag, wat moet zij nou weer? "Wat moet je Lola?!" roep ik boven de muziek uit. "Jou!" roept ze terug terwijl ze met haar tong over haar lippen gaat. "Sorry, heb een relatie en ik ga niet vreemd." lieg ik, ik wil van haar af komen! Ze pruilt en meteen draai ik me weer om om weg te lopen. Als ik achter me kijk blijft ze me achterna lopen. Zuchtend versnel ik mijn passen. Waar is iedereen als ik iemand nodig heb?!

16 - 09 - '17

Kyle Nathan Jones

Ik kijk haar lachend aan, 'Nou bedankt weer hé' zeg ik lachend en kijk eraan. Ze gebaarde dat ze naar de bar ging en ik knik even. Al snel staat er een meisje voor me die eigenlijk al de hele tijd op een afstandje stond te kijken volgens mij. Ze begint voor me te dansen en ik grijns even. Rustig dans ik met haar mee en grijns even als haar handen om mijn nek komen. Ik pak haar heupen even vast maar laat er eigenlijk al snel weer los. Ik kijk naar Drew die er weer aankomt en glimlach naar haar. 'En je haalt niet eens voor mij?' zeg ik tegen haar met een pruillip en kijk der aan. Als Jason snel langs komt lopen trek ik mijn wenkbrauw op en pak zijn arm vast om hem terug te trekken. 'Wordt je achterna gezeten of zo?' vraag ik lachend en kijk hem aan.

Ik voelde één paar ogen op me branden, waarbij ik omkeek naar het dansende meisje die bij waarschijnlijk een paar vrienden stond. Ze keek me arrogant waarbij ik mijn wenkbrauw optrok. 'Wauw. Wat kan je goed dansen' zei ik, zwaar sarcasme, toen ze naar me toe liep. 'Ja, toch?' glimlachte ze als een engeltje. 'Heel erg jammer dat je nog wat lessen moet nemen. Je moet namelijk je been iets rechter zetten. Like this' zei ik, en ik pakte haar been vast om hem omhoog te trekken zodat ze viel. Ik keek ondertussen naar Jason en grinnikte. 'Jason heeft een stalker, Jason heeft een stalker' zei ik plezierig, met een hoog stemmetje. Ondertussen was het meisje weggelopen en duwde ik het drankje in Kyle's handen. 'Hier' grinnikte ik.

Jason Max Smith

Ik blijf doorlopen tot ik iemand me voel terug trekken. Als ik opkijk zie ik Kyle. "Wordt je achterna gezeten of zo?" vraagt hij. "Ja." zeg ik meteen en kijk achter me. "Jason heeft een stalker, Jason heeft een stalker" zegt Drew. "Niet grappig! Ze is echt een freak!" zeg ik daar snel op en kijk weer achter me. "Fuck, daar is ze!" roep ik in paniek. Ik kijk rond en trek Drew in mijn armen. Als ik zie dat die blonde tut bijna bij ons is, druk ik mijn lippen vol op die van Drew.

16 - 09 - '17

Jason drukte zijn lippen op de mijne dus ik besloot maar om mee te spelen. Uiteindelijk haalde ik mijn lippen van de zijne af en keek een tikkeltje arrogant naar het meisje. 'Wat moet je? Denk je nou echt dat jìj mìjn vriendje kan krijgen?' acteerde ik zonder ook maar één emotie te tonen. Een kort en spottend lachje verliet mijn mond. 'Rot toch op' grinnikte ik en ik hield expres Jason's hand vast zodat het nog geloofwaardiger leek. Overdreven rolde ik met mijn ogen naar het meisje en glimlachte nep naar haar. Volgensmij geloofde ze het nog echt ook. Arm kind, ze zou eens moeten weten wat de harde waarheid was. Maar ja, ik wilde geen ruzie hebben met mensen die binnenkort vrienden van me konden zijn.

Jason Max Smith

Ik kan niet geloven dat Drew gewoon meespeelt, ik had verwacht dat ze me zou wegduwen en me een mep zou verkopen. Ze lijkt Kyle ook leuker te vinden, maar ik was blij dat ze me hielp. "Wat moet je? Denk je nou echt dat jìj mìjn vriendje kan krijgen?" zegt Drew en lacht. Ze kan nog acteren ook, wauwie. Die blonde Lola kijkt ons jaloers aan. "Rot toch op" grinnikte Drew en nam mijn hand vast. Uiteindelijk ging ze toch weg en haalde ik opgelucht adem. Ik liet Drew haar hand maar los en glimlach. "Bedankt! Je hebt me gered! Je kan niet alleen goed dansen, maar ook acteren."

16 - 09 - '17

Kyle Nathan Jones

Ik lach even om de actie van Drew en zie hoe ze dan weer naar ons toe draait. Ik luister even naar Jason en grinnik. 'Dankje' zeg ik terug Drew als ik een drankje van haar in mijn handen krijg. Na een paar slokken heb ik hem op en kijk even om me heen. Ik duw hem snel in een jongen zijn hand die voorbij komt en geef hem een schouderklopje. Zo daar was ik ook weer van af. Als ik weer naar Drew en Jason kijk zie ik ze zoenen en trek mijn wenkbrauw op. Daarna haal ik mijn schouders op en al snel heb ik door wat de bedoeling hier van is. Ik grijns even als het meisje serieus geloofd dat ze wat hebben. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk even om me heen naar de meiden om ons heen.

'Denk maar niet dat je hier ongedeerd van af komt' lachte ik. 'En iemand zoals ik moet natuurlijk wel goed kunnen acteren, niet waar? Ik ben perfect' zei ik sarcastisch waarbij ik mijn zonnebril afzette en hem op mijn hoofd zette. 'Wacht. Wie zei je dat hier snel dronken werd?' vroeg ik aan Kyle. 'Juist, ja. Ik ben anders nog vrij nuchter' grinnikte ik. 'Over nuchter gesproken, nu nog even een paar jongens halen voordat het te laat is' mompelde ik en ik keek rond. Tot mijn grote teleurstelling zag ik tot nu toe alleen nog maar dronken koppen en bezette jongens. 'Ugh. Ach ja, ik heb nog tot dalijk' lachte ik zachtjes tegen mezelf.

Kyle Nathan Jones

'Wacht. Wie zei je dat hier snel dronken werd?' vraagt ze en ik grinnik even. 'Je drink gewoon veel te weinig' zeg ik lachend en kijk der aan. . 'Juist, ja. Ik ben anders nog vrij nuchter' glimlach ze en ik grinnik even. 'Heel goed van je meid' zeg ik lachend. Ze verteld dat ze wat jongens gaat scoren maar al snel zie ik der teleurstelling. 'Zie je gene leuke jongen?' vraag ik lachend en kijk der aan. 'En dat nog wel terwijl ik voor je sta, hoe is dat mogelijk?' vraag ik daarna lachend en kijk der aan. Ik kijk nog even om me heen maar zie ook niet gelijk een meid die ik gelijk zou willen, ik bedoel ze most wel erg knap zijn en wat hier nu stond waren alleen maar van die dronken sletjes waarvan der vele niet eens echt heel goed uitzagen. Sommige ook wel maar die pakte ik later wel, ik had nog tijd genoeg hier dacht ik zo.

Jason Max Smith

"Denk maar niet dat je hier ongedeerd van af komt" lacht Drew als ik haar bedank. "Wat moet ik daar weer van denken, of wat moet ik dan verwachten?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen aan haar. Ik kijk naar Kyle als ze tegen hem iets van dronken zegt, lijkt hij dronken? Nope. Ik bestel voor mezelf een gewoon biertje en ga die rustig opdrinken terwijl ik naar het gesprek van Kyle en Drew luister en even rond kijk of ik geen leuke meiden zie om nog even te gaan dansen of zoenen en eventueel één van hun straks mee te nemen naar huis.

16 - 09 - '17