• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Hm, daar heb je gelijk in. Maar er bestaan heus wel knappere mannen' grijnsde ik. Ik keek even omhoog naar Jason en toen omhoog naar Kyle. 'Ach, jullie zien er beide niet slecht uit' glimlachte ik. Toen Kyle zei dat ik nog niet genoeg had gedronken schudde ik mijn hoofd. 'Oké. Als je dat denkt zou ik als ik jou was nog maar wat halen en het aan mij geven. Na de grootste hoeveelheden ben ik nog steeds nuchter' mompelde ik en ik schudde opnieuw lichtjes mijn hoofd. Pf, na zo'n tien glazen voelde ik me alleen lichter. Als ik het wilde kon ik het lang volhouden. Maar ik vroeg me af wanneer Jason en Kyle dronken zouden zijn en hoe ze dan zouden zijn. Zeker weten hilarisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 22:11 ]

    Kyle Nathan Jones

    Ik grijns even als ze zegt dat we er beide niet verkeerd uit zien. 'Jij ook niet' zeg ik met een knipoog en knik daarna even. 'Ik haal wel even wat' zeg ik dan en draai me naar de bar toe. Al wist ik dat Jayson al een biertje had zou die het vast niet erg vinden nog een drankje te krijgen. Ik bestel drie drankjes en draai daarna terug met de glazen in mijn hand. Gauw druk ik er een in Drew zijn hand en daarna een in Jayson zijn hand. Dit was best sterk spul maar dat was juist goed. Zelf had ik al aardig wat op maar echt aangeschoten was ik nog niet eens. Ik voelde al wel hoe het een klein beetje kwam maar ik kon er nog wel aardig wat drinken voor ik echt dronken zou zijn wat vanavond ook nog wel zou gebeuren. Ik denk ook wel dat de andere wel dronken zullen worden, maar afwachtend hoe ze dan zijn.

    Jason Max Smith

    Ik grijns net zoals Kyle even als Drew zegt dat we er beide niet verkeerd uit zien. "Jij ook niet" zegt Kyle, waardoor ik knik en instem. Ik zie Kyle om drank gaan en terwijl mijn biertje nog niet op is, krijg ik er nog een drankje in mijn handen geduwd van hem. Grijnzend haal ik mijn schouders op en drink mijn eerste biertje in een paar slokken leeg. Ik gooi het bekertje gewoon op de grond en begin van het andere te drinken. Ik heb leren drinken door mijn neef, dus ik kan redelijk tegen drank, tenzij ik echt moe of hyper word dan kan ik wel eens sneller dronken worden. Ik drink mijn drankje snel op en sta dan op. "Ik ga naar die lekkere chick daar, tot zo!" roep ik terwijl ik in de verte naar een knap meisje wijs. Ik loop op haar af en leg meteen mijn handen op haar heupen. "Hey babe, zin om te dansen?" vraag ik terwijl ik al tegen haar aan sta. Grijzend knikt ze en slaat haar armen rond mijn nek.


    16 - 09 - '17

    HurtedHeart schreef:
    Rae Jade Parker
    Ik zag hoe hij meekeek, maar ik keek niet alleen naar uiterlijk. Ik keek ook hoe hij zich gedroeg. Macho spieren laten voelen stoer doen. Eigenlijk dus gewoon een eikel. Niet mijn type dus. Ik hield van jongens die lief maar Badboy achti tegelijkertijd kunnen zijn. Tja bij mij ging niet alles om uiterlijk al moest diegene wel knap zijn. Brandon leek me wel aardig en eerlijk is eerlijk hij is knap. 'Dus, vertel eens iets over jezelf.' Zegt hij dan waarna hij naad voren buigt. Zo versta ik hem beter. Ik neem no een slok van mijn pina colada. 'Ik ben achttien. Niet op mijn mondje gevallen. Ik word niet jaloers. Ik doe aan zingen en ik speel gitaar. Ik ben vrij sportief. Ik kan me goed verdedigen en ik kan denk ik wel deze hele zaal verslaan als het een op een is.' Zeg ik grijnzend waardoor ik mijn wenkbrauwwiebel doe. Ik grinnik. 'En jij?' Vraag ik hem. Het was waar. Ik kon iedereen hier verslaan. Van mijn 5e tot mijn 12e op turnen en van mijn 10e op karate kung fu en zelfverdediging. En dat doe ik dus ruim 8 jaar. Ik heb voor alles een zwarte band dus mij moet je simpelweg niet boos maken. Plus ik kan pijn min of meer uitsluiten. Zo verdedi jezelf sneller als ik bijvoorbeeld mezelf verdedig met mijnhoofd door een kopstoot gegeven voel ik een pijn of word ik duizelig. Het is heel handig als je het mij vraagt.


    Brandon Jason Miller
    'Ik ben achttien. Niet op mijn mondje gevallen. Ik word niet jaloers. Ik doe aan zingen en ik speel gitaar. Ik ben vrij sportief. Ik kan me goed verdedigen en ik kan denk ik wel deze hele zaal verslaan als het een op een is.' zegt ze grijzend en ik kijk haar lachend aan. Jeetje, ik vroeg haar om iets over zichzelf te vertellen en ze vertelt haar hele levensverhaal! 'En jij?' vroeg ze en ik gooide een shotje achterover terwijl ik nadacht over wat ik kon zeggen. 'Nou, ik ben dus Brandon. Ik ben negentien jaar. Ik ben half Italiaans, mijn moeder komt namelijk uit Italië en ik hou van sporten en eten.' vertelde ik Rae, en ik besloot om het daar maar bij te houden. Zolang kende ik haar nog niet, dus zo interessant zou ze de rest van mijn levensverhaal ook niet vinden. Grinnikend draai ik me om naar de barman, en bestel nog twee shotjes. Een duw ik bij Rae in haar hand, en ik pak er zelf ook een. 'Op Jersey Shore.' zeg ik grijnzend voordat ik het shotje naar achter gooi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rae Jade Parker
    'Nou, ik ben dus Brandon. Ik ben negentien jaar. Ik ben half Italiaans, mijn moeder komt namelijk uit Italië en ik hou van sporten en eten.' vertelt hij me. Het was niet super veel, maar da kon ik begrijpen. Da half italiaans maakt hem wel extra sexy vooral omdat. Hij dan lekekr getint was. Hij duwt een shotje in mijn handen en ik grijns. 'Op jersey Shore.' zegt hij waarna hij het shotje achterover klokt. Ik neem zijn voorbeeld na en leg het shotje op tafel. Ik grijns even. 'Nu is het tijd om te dansen.' zeg ik grinnikend. Ik sta op kijk naar de lege glazen wat laat zien dat we geen drank hebben en ik pak zijn pols. 'dans je met me?' zeg ik waarna ik speels op mijn lip bijt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [het is stil....]

    [Morgen kan ik pas na middernacht reageren]


    16 - 09 - '17

    [het is dood :(]

    [Idd. Ik zal zo proberen om het wat minder stil te krijgen. Eerst moet ik nog even mijn huilende broertje en zusje stil zien te krijgen. Ugh, ik wilde dat mijn moeder eens geen nachtdiensten draaide. Godzijdank heeft ze morgen de hele week vrij]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hmm moet omgedraaid worden, hier niet stil en je broertje en zusje wel stil ^^.]

    [Omg, ik was deze rpg al vergeten Ö]


    16 - 09 - '17

    [JEEEEEYY. Weet je, straf doet wonderen. Ik heb één van de twee boven achter het kinderhekje gezet en de ander op haar kamer. Ineens waren ze allemaal stil ^^. Ik mag van geluk spreken dat ik een eigen kamer heb, je wilt niet weten hoeveel broertjes en zusjes ik heb. Nu even Catherine bellen en daarna kan ik reageren. Oké, dit vind ik altijd zo leuk om te weten. Heeft iemand hier een vriendje/vriendin? Há, lekker bezig ben ik. Een gesprek aanknopen zodat het wat minder stil is en ik typ gewoonweg té veel.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dubbel ;o]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 16:00 ]


    Mr. Know it all

    [Haha, mijn vriend is heel lief (: Hij heet Jason]


    Mr. Know it all