HurtedHeart schreef:
Rae Jade Parker
Ik zag hoe hij meekeek, maar ik keek niet alleen naar uiterlijk. Ik keek ook hoe hij zich gedroeg. Macho spieren laten voelen stoer doen. Eigenlijk dus gewoon een eikel. Niet mijn type dus. Ik hield van jongens die lief maar Badboy achti tegelijkertijd kunnen zijn. Tja bij mij ging niet alles om uiterlijk al moest diegene wel knap zijn. Brandon leek me wel aardig en eerlijk is eerlijk hij is knap. 'Dus, vertel eens iets over jezelf.' Zegt hij dan waarna hij naad voren buigt. Zo versta ik hem beter. Ik neem no een slok van mijn pina colada. 'Ik ben achttien. Niet op mijn mondje gevallen. Ik word niet jaloers. Ik doe aan zingen en ik speel gitaar. Ik ben vrij sportief. Ik kan me goed verdedigen en ik kan denk ik wel deze hele zaal verslaan als het een op een is.' Zeg ik grijnzend waardoor ik mijn wenkbrauwwiebel doe. Ik grinnik. 'En jij?' Vraag ik hem. Het was waar. Ik kon iedereen hier verslaan. Van mijn 5e tot mijn 12e op turnen en van mijn 10e op karate kung fu en zelfverdediging. En dat doe ik dus ruim 8 jaar. Ik heb voor alles een zwarte band dus mij moet je simpelweg niet boos maken. Plus ik kan pijn min of meer uitsluiten. Zo verdedi jezelf sneller als ik bijvoorbeeld mezelf verdedig met mijnhoofd door een kopstoot gegeven voel ik een pijn of word ik duizelig. Het is heel handig als je het mij vraagt.
Brandon Jason Miller
'Ik ben achttien. Niet op mijn mondje gevallen. Ik word niet jaloers. Ik doe aan zingen en ik speel gitaar. Ik ben vrij sportief. Ik kan me goed verdedigen en ik kan denk ik wel deze hele zaal verslaan als het een op een is.' zegt ze grijzend en ik kijk haar lachend aan. Jeetje, ik vroeg haar om iets over zichzelf te vertellen en ze vertelt haar hele levensverhaal! 'En jij?' vroeg ze en ik gooide een shotje achterover terwijl ik nadacht over wat ik kon zeggen. 'Nou, ik ben dus Brandon. Ik ben negentien jaar. Ik ben half Italiaans, mijn moeder komt namelijk uit Italië en ik hou van sporten en eten.' vertelde ik Rae, en ik besloot om het daar maar bij te houden. Zolang kende ik haar nog niet, dus zo interessant zou ze de rest van mijn levensverhaal ook niet vinden. Grinnikend draai ik me om naar de barman, en bestel nog twee shotjes. Een duw ik bij Rae in haar hand, en ik pak er zelf ook een. 'Op Jersey Shore.' zeg ik grijnzend voordat ik het shotje naar achter gooi.
Sometimes your plans don't work out because God has better ones.