• Ziall Dance.



    Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 22:13 ]


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    (...)

    HAHAHA. ik ga nog wel even zoeken in die topics over 'stories gezocht.' strakjes ofzo !


    Oh ja, das ook wel slim!


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    wat doet m'n q raar dan.


    Danmarks Dynamite.

    So, Gab, ik heb bij m'n stories met de meeste abo's een hoofdstukje geplaatst. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    So, Gab, ik heb bij m'n stories met de meeste abo's een hoofdstukje geplaatst. c:


    Ik ga het zo ook even doen, okay ! c:


    Danmarks Dynamite.

    I'm finally home. How are y'all? Voor mijn gevoel veel te lang niet echt meer met jullie gepraat. Stom schoolwerk. Ik moet waarschijnlijk afstromen naar een lager niveau. Heb nu 5 cijfers terug van de toetsweek waarvan 3 onvoldoende en er zijn sowieso nog 3 onvoldoendes die ik terug moet krijgen. s;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    I'm finally home. How are y'all? Voor mijn gevoel veel te lang niet echt meer met jullie gepraat. Stom schoolwerk. Ik moet waarschijnlijk afstromen naar een lager niveau. Heb nu 5 cijfers terug van de toetsweek waarvan 3 onvoldoende en er zijn sowieso nog 3 onvoldoendes die ik terug moet krijgen. s;


    Wat voor niveau doe je dan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Wat voor niveau doe je dan?

    Vwo + klassieke talen (gymnasium eigenlijk) en als ik afstroom ga ik naar havo. Maar ik wil niet afstromen dus ik ga nu heel goed mijn best doen en ik begin met economie, want dat is leuk..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    (...)
    Vwo + klassieke talen (gymnasium eigenlijk) en als ik afstroom ga ik naar havo. Maar ik wil niet afstromen dus ik ga nu heel goed mijn best doen en ik begin met economie, want dat is leuk..


    Dat is toch niet zo erg? Je zit tenminste hoog. Ik zit kei laag en als ik nog lager zou gaan faal ik gewoon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Dat is toch niet zo erg? Je zit tenminste hoog. Ik zit kei laag en als ik nog lager zou gaan faal ik gewoon.

    Nee, het feit dat ik dan havo doe is niet erg, maar het feit dat ik dan in een andere klas kom is wel erg. Ik heb daar niet mijn vriendinnen die me door alles heen kunnen slepen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    (...)
    Nee, het feit dat ik dan havo doe is niet erg, maar het feit dat ik dan in een andere klas kom is wel erg. Ik heb daar niet mijn vriendinnen die me door alles heen kunnen slepen.


    Oke, dat begrijp ik. Gewoon even doorzetten, dan lukt het vast wel. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Oke, dat begrijp ik. Gewoon even doorzetten, dan lukt het vast wel. (:

    I hope so (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Berdy schreef:
    (...)
    Nee, het feit dat ik dan havo doe is niet erg, maar het feit dat ik dan in een andere klas kom is wel erg. Ik heb daar niet mijn vriendinnen die me door alles heen kunnen slepen.


    Dat heb ik ook gehad dit jaar. Ik heb nu ook weliswaar twee vriendinnen ! Ik denk dat het wel goed komt, want die vriendinnen die je nu hebt verlaten je toch niet.
    - Zo is het namelijk bij mij gegaan. :Y) -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:12 ]


    Danmarks Dynamite.

    VEGAS GIRL. AAAAAAAAAH. I LOVE THAT SONG. CONOR I LOVE YOU. oke hahahaha


    Danmarks Dynamite.

    Veni, vidi, vici! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.