• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    VAKANTIE BITCHEEEEESSSS *O*(banana)(headbang)

    Nee hoor, ik hou van jullie allemaal (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SweetNiallx schreef:
    Ik moet ook nog een week naar school. daarna moet ik met mijn familie mee naar boedapest en zit ik een week emt mijn ouders, zussen en zonder internet :(

    Kop op! Boedapest is edht super!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    YEAH, BES.
    Ik ben echt zo blij, eindelijk schrijven en niks anders.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    YEAH, BES.
    Ik ben echt zo blij, eindelijk schrijven en niks anders.:3


    •*• Lululu •*•

    Word war?


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Kop op! Boedapest is edht super!


    Echt? ik zie er het positive niet van in. Met mijn ouders? Dat werkt niet echt. Ik en mijn ouders zijn het noit met elkaar eens. en dan ook nopg eens geen internet. Geen Q. dat is echt best een beetje een probleem. als ik terug ben dan heb ik zowizo wel 800 berichten. en ik heb een week gewoon niet kunnen schrijven.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    SweetNiallx schreef:
    Ik moet ook nog een week naar school. daarna moet ik met mijn familie mee naar boedapest en zit ik een week emt mijn ouders, zussen en zonder internet :(


    Boedapest is een geweldige stad! Ik ga er deze vakantie weer heen :9~
    Natuurlijk kan je wel nog schrijven, er is niks mis met old fashion pen en papier?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry maar... ik heb vakantie! *O*
    Alhoewel... blij ben ik niet, maar daar heb ik een andere reden voor. :(


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    SweetNiallx schreef:
    (...)

    Echt? ik zie er het positive niet van in. Met mijn ouders? Dat werkt niet echt. Ik en mijn ouders zijn het noit met elkaar eens. en dan ook nopg eens geen internet. Geen Q. dat is echt best een beetje een probleem. als ik terug ben dan heb ik zowizo wel 800 berichten. en ik heb een week gewoon niet kunnen schrijven.

    je kan toch gewoon in een worddocument verderschrijven? Dat doe ik altijd als ik geen internet heb. Dan kan ik het miss niet meteen posten, maar kan je iig wel schrijven. En als je geen laptop meehebt/daar geen computer is, schrijf ik meestal in de notities van mijn mobiel. Of als het echt niet anders kan op papier, maar dat vind ik over het algemeen toch wel vervelend, omdat met de hand schrijven niet erg snel gaat en mijn hand mijn gedachtes dan niet bij kan houden. (dat laatste was een beetje een rare zin, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel x'D)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Oke dat is waar. maar het is meer dat ik mijn eigen handschrift niet eens kan lezen. Ik ben steeds kwijt waar ik met mijn verhalen ben gebleven en ik hoop dat ik me kan concentrern als ik mijn 3 zussen en de vriend van mijn oudste zus steeds om me heen heb die me de heletijd op de vingers zitten te kijken. Maar ik ga er maar het beste van maken.
    Ik ben trouwens Rosalinde Aka Roos.;)


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Het sneeuwt :Y)


    •*• Lululu •*•

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    je kan toch gewoon in een worddocument verderschrijven? Dat doe ik altijd als ik geen internet heb. Dan kan ik het miss niet meteen posten, maar kan je iig wel schrijven. En als je geen laptop meehebt/daar geen computer is, schrijf ik meestal in de notities van mijn mobiel. Of als het echt niet anders kan op papier, maar dat vind ik over het algemeen toch wel vervelend, omdat met de hand schrijven niet erg snel gaat en mijn hand mijn gedachtes dan niet bij kan houden. (dat laatste was een beetje een rare zin, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel x'D)

    + ben te lui om daarna alles weer over te typen omdat ik daarna toch sommige dingen verander.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Frodo schreef:
    (...)

    Boedapest is een geweldige stad! Ik ga er deze vakantie weer heen :9~
    Natuurlijk kan je wel nog schrijven, er is niks mis met old fashion pen en papier?

    Mag ik mee?8D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik ben ZENUWACHTIG!!!

    morgen eindelijk de prijsuitreiking van een wedstrijd waar ik samen met een vriendin in juli aan heb meegedaan!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    ik ben ZENUWACHTIG!!!

    morgen eindelijk de prijsuitreiking van een wedstrijd waar ik samen met een vriendin in juli aan heb meegedaan!

    Gogo!


    •*• Lululu •*•