• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Juillet = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Pygmalion = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mallory schreef:
    Haha :'D
    Ik ben nog steeds ziek.(cat)


    Join the club!

    Wat fijn dat je online bent *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    M'n vriend was zo lief deze ochtend :3 Hij was half 8 terug thuis aangezien het regende en hij heeft me lekker laten uitslapen. Allee, hij had me om 8 uur wakker gemaakt maar ik was echt hondsberoerd, m'n stem kwijt en doodziek, dus hij zei dat ik mocht blijven liggen en dat hij de kleine wel zou aankleden, z'n boterhammen zou smeren en hem wel alleen naar school zou brengen (Als hij vrij is, dan doen we dat altijd samen en dan doe ik vooraf de kleine aankleden en dat hele ochtendritueel wat er bijhoort)
    Ik voel me gelukkig alwel iets beter dan deze ochtend, maar ik ben blij als die verrekte griep vertrekt.
    En de kleine zo lief deze ochtend. Staat hij naast m'n bed en vraagt hij zo lief: 'mama, ben je ziek?' Dus ik probeer een 'ja' uit te brengen, wat dus niet bepaald lukte :'D Pakt ie me vast, geeft me een kus en zegt dan zo keischattig 'ga nog maar lekker slapen' en hupsa die was vertrokken naar school XD
    Was zo keischattig, ondanks dat het de exacte woorden waren van z'n papa XD Die neemt altijd die dingen over. Net zoals wanneer we bijvoorbeeld weggaan als we ergens op visitie zijn of visitie bij ons vertrekt. Dan roept hem altijd zo keischattig 'wel voorzichtig zijn, he' :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    M'n vriend was zo lief deze ochtend :3 Hij was half 8 terug thuis aangezien het regende en hij heeft me lekker laten uitslapen. Allee, hij had me om 8 uur wakker gemaakt maar ik was echt hondsberoerd, m'n stem kwijt en doodziek, dus hij zei dat ik mocht blijven liggen en dat hij de kleine wel zou aankleden, z'n boterhammen zou smeren en hem wel alleen naar school zou brengen (Als hij vrij is, dan doen we dat altijd samen en dan doe ik vooraf de kleine aankleden en dat hele ochtendritueel wat er bijhoort)
    Ik voel me gelukkig alwel iets beter dan deze ochtend, maar ik ben blij als die verrekte griep vertrekt.
    En de kleine zo lief deze ochtend. Staat hij naast m'n bed en vraagt hij zo lief: 'mama, ben je ziek?' Dus ik probeer een 'ja' uit te brengen, wat dus niet bepaald lukte :'D Pakt ie me vast, geeft me een kus en zegt dan zo keischattig 'ga nog maar lekker slapen' en hupsa die was vertrokken naar school XD
    Was zo keischattig, ondanks dat het de exacte woorden waren van z'n papa XD Die neemt altijd die dingen over. Net zoals wanneer we bijvoorbeeld weggaan als we ergens op visitie zijn of visitie bij ons vertrekt. Dan roept hem altijd zo keischattig 'wel voorzichtig zijn, he' :'D


    Awhh ;o dat is heel wat anders als gewekt worden door je oudere broer, die dus wél naar school moet en stampend de trap op komt --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    We zijn samen ziek!:Y)


    •*• Lululu •*•

    Frodo schreef:
    (...)

    Join the club!

    Wat fijn dat je online bent *O*

    Haha, ik was gisteren erg eenzaam ^^


    •*• Lululu •*•

    Aw, dat verhaal van Justine is zo schattig. Opeens die kleine bij je bed. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Aw, dat verhaal van Justine is zo schattig. Opeens die kleine bij je bed. :3


    Er is een Maia bij Made :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    M'n vriend was zo lief deze ochtend :3 Hij was half 8 terug thuis aangezien het regende en hij heeft me lekker laten uitslapen. Allee, hij had me om 8 uur wakker gemaakt maar ik was echt hondsberoerd, m'n stem kwijt en doodziek, dus hij zei dat ik mocht blijven liggen en dat hij de kleine wel zou aankleden, z'n boterhammen zou smeren en hem wel alleen naar school zou brengen (Als hij vrij is, dan doen we dat altijd samen en dan doe ik vooraf de kleine aankleden en dat hele ochtendritueel wat er bijhoort)
    Ik voel me gelukkig alwel iets beter dan deze ochtend, maar ik ben blij als die verrekte griep vertrekt.
    En de kleine zo lief deze ochtend. Staat hij naast m'n bed en vraagt hij zo lief: 'mama, ben je ziek?' Dus ik probeer een 'ja' uit te brengen, wat dus niet bepaald lukte :'D Pakt ie me vast, geeft me een kus en zegt dan zo keischattig 'ga nog maar lekker slapen' en hupsa die was vertrokken naar school XD
    Was zo keischattig, ondanks dat het de exacte woorden waren van z'n papa XD Die neemt altijd die dingen over. Net zoals wanneer we bijvoorbeeld weggaan als we ergens op visitie zijn of visitie bij ons vertrekt. Dan roept hem altijd zo keischattig 'wel voorzichtig zijn, he' :'D


    Haha, zo lief!
    En tja, dat hij gewoon woorden overneemt, dat doen alle kleintjes zeker xD
    Nou ja, toch al goed dat hij het komt zeggen, niet? (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    1000 woorden geschreven vaandaag :Y)


    •*• Lululu •*•

    Oh, please....wish me luck...ik heb vandaag mijn PWS presentatie (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chocobo schreef:
    Oh, please....wish me luck...ik heb vandaag mijn PWS presentatie (huil)

    Goodluckkk <3
    Het gaat je wel lukken!
    Hoezo zo laat?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Goodluckkk <3
    Het gaat je wel lukken!
    Hoezo zo laat?


    Omdat mijn school het leuk vind om de ouders erbij te hebben...
    Ik ben bang (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chocobo schreef:
    (...)

    Omdat mijn school het leuk vind om de ouders erbij te hebben...
    Ik ben bang (huil)

    het komt heus wel goed!<3
    ik heb er de volste vertrouwen in! :Y)


    •*• Lululu •*•

    Chocobo schreef:
    Oh, please....wish me luck...ik heb vandaag mijn PWS presentatie (huil)


    Ik vind presenteren juist leuk.
    Als je weet waar je het over hebt en je weet wat je wil vertellen, komt het helemaal goed! Succes! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik vind presenteren juist leuk.
    Als je weet waar je het over hebt en je weet wat je wil vertellen, komt het helemaal goed! Succes! (:

    Ik ook ^^


    •*• Lululu •*•