M'n vriend was zo lief deze ochtend Hij was half 8 terug thuis aangezien het regende en hij heeft me lekker laten uitslapen. Allee, hij had me om 8 uur wakker gemaakt maar ik was echt hondsberoerd, m'n stem kwijt en doodziek, dus hij zei dat ik mocht blijven liggen en dat hij de kleine wel zou aankleden, z'n boterhammen zou smeren en hem wel alleen naar school zou brengen (Als hij vrij is, dan doen we dat altijd samen en dan doe ik vooraf de kleine aankleden en dat hele ochtendritueel wat er bijhoort)
Ik voel me gelukkig alwel iets beter dan deze ochtend, maar ik ben blij als die verrekte griep vertrekt.
En de kleine zo lief deze ochtend. Staat hij naast m'n bed en vraagt hij zo lief: 'mama, ben je ziek?' Dus ik probeer een 'ja' uit te brengen, wat dus niet bepaald lukte :'D Pakt ie me vast, geeft me een kus en zegt dan zo keischattig 'ga nog maar lekker slapen' en hupsa die was vertrokken naar school
Was zo keischattig, ondanks dat het de exacte woorden waren van z'n papa Die neemt altijd die dingen over. Net zoals wanneer we bijvoorbeeld weggaan als we ergens op visitie zijn of visitie bij ons vertrekt. Dan roept hem altijd zo keischattig 'wel voorzichtig zijn, he' :'D
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”