• Als de 18 jarige Kim, de 25 jarige Jackson Rathbone ontmoet is het meteen raak, Kim is helemaal in de wolken door deze jongen. Maar is het ook wederzijds!?.


    Ik kijk op recht in zijn ogen, zijn blik doet me smelten. Als hij dichter naar me toe loopt stopt mijn hart even met kloppen, en gaat dan versneld verder. Is dit nou was ze noemen liefde op het eerste gezicht

    Klik hier voor de trailer...

    Leeftijdskeuring: 14+
    Genres: Drama, Romantiek.
    Status: In ontwikkeling
    Geschreven in Ik-vorm


    ©RememberXme.


    You are the thunder, and I am the lightning -klik hier voor de story-

    Ik ben opzoek naar
    Meisje dat helemaal smoor verliefd is op Jackson.
    En misschien kan je zelf een rol bedenken ;-)

    Naam:
    Leeftijd: -tussen de 18 en 25-
    Foto:
    Slechte eigenschappen:
    Goede eigenschappen:
    Verhaaltje -over jezelf-:

    Ik kies niet meteen de eerste, maar de beste!

    X

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 22:15 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wie wil ??(flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Helemaal niemand (huil)
    -sorry ben ongeduldig xD-


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    rol: vriendin van jackson
    Naam: Elene Martens
    Leeftijd: -tussen de 18 en 25- 20
    Foto:goed?http://calhountribune.files.wordpress.com/2010/01/n508602469_90235_2607.jpg
    Slechte eigenschappen: Is snel boos en ongeduldig
    Goede eigenschappen: Elene is erg Vriendelijk en Betrouwbaar ze kan best geduldig zijn alleen moet daarvoor wel een goede reden zijn en niet dat ze bijvoorbeeld op iets heel spannend moet wachten
    Verhaaltje -over jezelf-:Elene is geboren in Arizona. Ze is gek op dansen maar zou ook wel graag willen acteren. ZE heeft Jackson ontmoet op een casting dag. helaas is ze niet gekozen daarvoor. Later kwamen ze elkaar nog eens aan de bar tegen gekomen. Zo zijn ze vrienden geworden. Ze is vaak bij Jackson maar ze is niet meer dan een vriend voor haar.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 19:03 ]

    Rol: BFF van JACKSOOON
    Naam; Jess Amelie Peters
    Leeftijd; 21
    foto; http://img.listal.com/image/578835/600full-jessica-origliasso.jpg
    Slechte eigenschappen; heeft ze bijna niet. is af en toe veels te lief voor sommige mensen
    goede eigenschappen; staat altijd voor iedereen klaar, geduldig, rustig, vaak verlegen, smoor verliefd op robert pattinson.
    verhaaltje; jess is 21 jaar en is geboren in londen, ze is op der 5e verhuist naar amerika en is vanaf der 19e het offciele vriendinnetje van robert en studeerde Kunst. haar grootste droom is kinderen krijgen met robert en gelukkig en voor altijd met hem te leven.


    everyday is a step higher to the end of the world.

    FinalLove schreef:
    Rol: BFF van JACKSOOON
    Naam; Jess Amelie Peters
    Leeftijd; 21
    foto; http://img.listal.com/image/578835/600full-jessica-origliasso.jpg
    Slechte eigenschappen; heeft ze bijna niet. is af en toe veels te lief voor sommige mensen
    goede eigenschappen; staat altijd voor iedereen klaar, geduldig, rustig, vaak verlegen, smoor verliefd op robert pattinson.
    verhaaltje; jess is 21 jaar en is geboren in londen, ze is op der 5e verhuist naar amerika en is vanaf der 19e het offciele vriendinnetje van robert en studeerde Kunst. haar grootste droom is kinderen krijgen met robert en gelukkig en voor altijd met hem te leven.


    You got it (H)U


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    MySoul schreef:
    rol: vriendin van jackson
    Naam: Elene Martens
    Leeftijd: -tussen de 18 en 25- 20
    Foto:goed?http://calhountribune.files.wordpress.com/2010/01/n508602469_90235_2607.jpg
    Slechte eigenschappen: Is snel boos en ongeduldig
    Goede eigenschappen: Elene is erg Vriendelijk en Betrouwbaar ze kan best geduldig zijn alleen moet daarvoor wel een goede reden zijn en niet dat ze bijvoorbeeld op iets heel spannend moet wachten
    Verhaaltje -over jezelf-:Elene is geboren in Arizona. Ze is gek op dansen maar zou ook wel graag willen acteren. ZE heeft Jackson ontmoet op een casting dag. helaas is ze niet gekozen daarvoor. Later kwamen ze elkaar nog eens aan de bar tegen gekomen. Zo zijn ze vrienden geworden. Ze is vaak bij Jackson maar ze is niet meer dan een vriend voor haar.


    Jij hebt ook een rol;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Nog een rol of je mag zelf iets bedenken ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Nog een rol of je mag zelf iets bedenken ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik hou van dat lied (H)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik hou van dat lied (H)


    Me too vandaar ook dat ik dit verhaal ernaar heb vernoemd xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Me too vandaar ook dat ik dit verhaal ernaar heb vernoemd xD

    (K)
    Lol, zal ik voor de grap ook een rol bedenken? Is leuk :Y)
    Jackson is gewoon heet.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Lol, zal ik voor de grap ook een rol bedenken? Is leuk :Y)
    Jackson is gewoon heet.


    Jaa tuurlijk _O_

    I Agree hij straalt sexyheid uit xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    rol:zusje van Kim
    Naam:Louis Ellis
    Leeftijd:13
    Foto:komt eerst eten
    Slechte eigenschappen:bijdehand, wijsneus, bazig, koppig
    Goede eigenschappen:slim, behulpzaam, open
    Verhaaltje:
    ik ben dus Louis Ellis, maar ik word altijd Louis genoemd. ik ben 13 jaar oud en word 8 juni 14, ik ben erg populair omdat ik gewoon erg open ben tegen mensen en ze graag wil helpen. alleen ben ik erg bijdehand en daarom irriteren mensen zich gauw aan mij, ik ben één hele erge nerd terwijl ik er echt niks voor hoef te doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Personal Assistant van Jackson :Y)
    Naam: Imogen Mayfield
    Leeftijd: 29
    Foto: Als we die nou is niet doen? Is niet belangrijk toch?
    Slechte eigenschappen: Zegt tegen alles ja, kan spontaan de leiding van iemand overnemen, weet af en toe haar mond niet te houden.
    Goede eigenschappen: Is niet vies van discussies, weet haar mondje te roeren, behulpzaam, stylish, lief.
    Verhaaltje:
    Er was eens een kabouter.
    En die kabouter had een puntmuts.
    Serieus, je hoeft mij niet in te leiden in dat verhaal met een verhaaltje en foto xD Prop me gewoon maar ergens tussen :P


    Life is hard and then we die