• Ik geloof er niks van, maar dit staat op AD.nl:

    "Zayn Malik wordt beschuldigd van vreemdgaan. De ster uit de boyband One Direction zou zijn vriendin Perrie Edwards hebben bedrogen. De Australische serveerster Courtney Webb alias CJ beweert deze week het bed te hebben gedeeld me de 20-jarige zanger, terwijl zijn vriendin druk aan het repeteren was voor de tournee van haar band Litte Mix.
    De serveerster die uit de school klapt over de affaire houdt vol dat Zayn haar verteld zou hebben dat hij single is. ''Hoe durft hij? Niet alleen tegenover mij, maar ook tegenover Perrie'', reageert de Australische verontwaardigd in The Sun. Ze gelooft dat het niet de eerste keer is dat Zayn een scheve schaats reed.

    CJ zegt Zayn te hebben ontmoet in een club en vergezelde hem met andere vrienden naar zijn huis voor een afterparty, waar hij zijn slag sloeg zodra ze alleen waren. In de slaapkamer ontdekte CJ spulletjes van Perrie en concludeerde ze dat haar verovering wel eens een vriendin zou kunnen hebben. 'Maak je geen zorgen, ze is op tournee', zou Zayn Malik haar hebben gerustgesteld."


    Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3383805/2013/01/27/One-Direction-zanger-Zayn-Malik-gaat-vreemd.dhtml


    SHABOOYA

    Uchiha schreef:
    (...)
    Alweer? :D.

    :').


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ASTRONAUTx schreef:
    De wereld vergaat.


    ^, dus dat.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hij gaat wel vaak vreemd zeg. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Hij gaat wel vaak vreemd zeg. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn toch, ik denk dat ik maar onzin is. Althans dat hoop ik maar. Arme Perrie x(

    Ik wist geen eens dat die twee wat hadden joh.


    Chaos is a ladder.

    DeepPurple schreef:
    Ik wist geen eens dat die twee wat hadden joh.


    Sommige mensen geloven ook dat hun relatie niet echt is.


    Physics is awesome

    Ze willen ze gewoon kapot!! Eerst Harry dan Zayn het zijn allemaal vuile roddels! Ik snap het niet, het zijn ook gewoon maar mensen hoor.

    Aaah, apocalypse.(cat)


    ars moriendi

    Jongen word opeens beroemd. Jongen heeft hordes dolenthousiaste vrouwelijke fans die de grond onder zijn voeten oplebberen. Jongen word gek van roem, neukt alles wat rondloopt, gaat aan de drank, snuift coke, sterft op 28. Een klassieker.
    *kruist alles af op het lijstje tot de drank*


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Jongen word opeens beroemd. Jongen heeft hordes dolenthousiaste vrouwelijke fans die de grond onder zijn voeten oplebberen. Jongen word gek van roem, neukt alles wat rondloopt, gaat aan de drank, snuift coke, sterft op 28. Een klassieker.
    *kruist alles af op het lijstje tot de drank*


    Op zijn 27e dan kan hij op het lijstje worden bij geschreven.


    Physics is awesome

    Wauw. Wat een wereldnieuws zeg! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eyes schreef:
    (...)

    Op zijn 27e dan kan hij op het lijstje worden bij geschreven.


    Dangit, ik dacht dat het 28 was. Je hebt gelijjjk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Wauw. Wat een wereldnieuws zeg! (cat)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'