• Ik geloof er niks van, maar dit staat op AD.nl:

    "Zayn Malik wordt beschuldigd van vreemdgaan. De ster uit de boyband One Direction zou zijn vriendin Perrie Edwards hebben bedrogen. De Australische serveerster Courtney Webb alias CJ beweert deze week het bed te hebben gedeeld me de 20-jarige zanger, terwijl zijn vriendin druk aan het repeteren was voor de tournee van haar band Litte Mix.
    De serveerster die uit de school klapt over de affaire houdt vol dat Zayn haar verteld zou hebben dat hij single is. ''Hoe durft hij? Niet alleen tegenover mij, maar ook tegenover Perrie'', reageert de Australische verontwaardigd in The Sun. Ze gelooft dat het niet de eerste keer is dat Zayn een scheve schaats reed.

    CJ zegt Zayn te hebben ontmoet in een club en vergezelde hem met andere vrienden naar zijn huis voor een afterparty, waar hij zijn slag sloeg zodra ze alleen waren. In de slaapkamer ontdekte CJ spulletjes van Perrie en concludeerde ze dat haar verovering wel eens een vriendin zou kunnen hebben. 'Maak je geen zorgen, ze is op tournee', zou Zayn Malik haar hebben gerustgesteld."


    Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3383805/2013/01/27/One-Direction-zanger-Zayn-Malik-gaat-vreemd.dhtml


    SHABOOYA

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dangit, ik dacht dat het 28 was. Je hebt gelijjjk D:


    Je zat er heel dichtbij. Maar dat zou ik toch wel jammer vinden als op zijn 27e al dood zou gaan.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Je zat er heel dichtbij. Maar dat zou ik toch wel jammer vinden als op zijn 27e al dood zou gaan.


    Dat is voor iedereen veel te jong. Helaas schijnt het populair te zijn


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is voor iedereen veel te jong. Helaas schijnt het populair te zijn


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is voor iedereen veel te jong. Helaas schijnt het populair te zijn


    Daar heb je gelijk in. Maar hopelijk beseffen de artiesten wat het met hun familie, vrienden en hun fans doet.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ja natuurlijk. Je springt eerst met iemand in bed en daarna ga je erover zeiken? Wijf doe normaal.


    "We accept the love we think we deserve."