• Gisteren had ik een outfit gemaakt en vandaag weer, deze keer iets heel anders dan gisteren en ik hoop dat dit over het algemeen ook beter in de smaak valt.



    Deze outfit kun je krijgen voor 85 euro al zijn de hier specifiek gebruikte items wat duurder omdat ik alles van zalando haal wat ik makkerlijker vind.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind deze een stuk minder, 't is nogal een vreemde outfit in mijn ogen. Los van elkaar vind ik de kledingstukken leuk (al heb ik m'n twijfels over die broek), maar in combinatie...


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Ik vind deze een stuk minder, 't is nogal een vreemde outfit in mijn ogen. Los van elkaar vind ik de kledingstukken leuk (al heb ik m'n twijfels over die broek), maar in combinatie...


    Ik zou het zelf wel dragen, maar goed dat ben ik dan weer die een neonroze broek, zuurstok roze broek, felblauwe broek en een imitatie leren broek in haar bezit heeft en draagt.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Een vraagje dan, als die broek niet een laag kruis zou hebben maar gewoon een strak skinny model zou zijn, zou je hem dan wel leuk vinden?=3 Zoals deze:



    Die vind ik ook niks. $

    Het jasje vind ik echt helemaal super, maar de rest niet. Sorreh.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)

    Die vind ik ook niks. $

    Het jasje vind ik echt helemaal super, maar de rest niet. Sorreh.


    Maakt niet uit, het zou leuk zijn als ik iedereen tegelijkertijd mijn outfits leuk kan laten vinden, maar ik zal er maar mee moeten leven dat dat onmogelijk is.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Het jasje en de vans vind ik het enige leuke ;d

    Bieberen schreef:
    Het jasje en de vans vind ik het enige leuke ;d


    Nou op deze krijg ik in ieder geval al meer positief commentaar dan die van gisteren.=')
    En het is goedkoper, maar die van gisteren had dan ook veel meer items.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het een leuk setje voor zo'n dun model met een typische grunge uitstraling. Zelf zou ik het dus niet dragen, maar het heeft wel wat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap het nut van al dat outfit bij elkaar schrapen niet zo, maar goed. Het jasje is leuk. Het skinny model van de broek vind ik inderdaad mooier, een vriendin van me had die. c:


    You are beautiful, you are love.

    Zonder dat sjaaltje en ipv die broek een skinny, zou ik 'm zeker dragen.


    The odds are néver in our favor.

    Capricious schreef:
    Ik vind het een leuk setje voor zo'n dun model met een typische grunge uitstraling. Zelf zou ik het dus niet dragen, maar het heeft wel wat.


    Dankjewel.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Folklore schreef:
    Ik snap het nut van al dat outfit bij elkaar schrapen niet zo, maar goed. Het jasje is leuk. Het skinny model van de broek vind ik inderdaad mooier, een vriendin van me had die. c:


    Dat is een kwestie van smaak, mijn voorkeur gaat zelf ook eerder uit naar skinny eigenlijk, maar tegenwoordig draagt iedereen skinny en ik wou eens iets anders combineren.=D Oh en ik vind het maken van outfits gewoon leuk voor op mijn aankomende blog enzo.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Knight schreef:
    Zonder dat sjaaltje en ipv die broek een skinny, zou ik 'm zeker dragen.


    Ik heb zelf een sjaal die zit helemaal aan elkaar vast en heeft dus geen einde, die moet je twee-drie keer om je nek slaan. Die zou ik er zelf bij dragen maar ik kon geen foto vinden van zo'n model dus pakte ik deze er bij.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    De vans zijn leuk ^^
    Het is niet echt mijn smaak.


    •*• Lululu •*•

    Ik denk dat als je de skinny erbij had gedaan, en de sjaal weglaat, dat ik het dan zou dragen. Maar ik snap wel waarom je deze broek hebt gekozen, hij is iets gewaagder dan de skinny.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Contostavlos schreef:
    Ik denk dat als je de skinny erbij had gedaan, en de sjaal weglaat, dat ik het dan zou dragen. Maar ik snap wel waarom je deze broek hebt gekozen, hij is iets gewaagder dan de skinny.


    Klopt helemaal.=)


    You were born original, don't die as a copy.