• [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:19 ]

    -O, ik kan er niet tegen wanneer mensen slechter spellen dan mij .___.-

    Sorry, ik lees geen verhalen met slechte spelling en grammatica. Als je op het forum al geen puntjes gebruikt en al die dingen, willen veel mensen je verhaal niet lezen. + Ik ben ook geen 1D fan en meestal zij het on-originele verhalen :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    JBGirlz schreef:
    ooh my god...-____-
    beste mensen sorry voor de verkeerde taalgebruik enzovoort
    nogmaals ik schreef het met volle haast dus ik wist zelf niet wat ik typte
    als jullie niet van 1D verhalen houden dan moeten jullie a.u.b gewoon niet reageren thats it
    en nee ik ga het ook niet verbeteren
    en jullie hebben het niet eens gecheckt dus...


    Ik heb even een kijkje genomen, gewoon omdat ik benieuwd was naar je taalgebruik in het verhaal. Het is zeker beter dan in de beginpost en je maakt daar wel gebruik van hoofdletters en leestekens, maar lang niet altijd op de goede manier.
    Misschien is het een idee om het eens te laten beta-readen.

    En zoals RainbowDash zei, is de promotie van je verhaal als een sollicitatiegesprek. Het is de eerste indruk die mensen krijgen en de reden om een verhaal juist wel of niet te lezen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik weettt hettttt wel allemaall maar ik had haastt dus schreef ik maar wat snel want ik moest snel effe wat reclame maken.
    en ik wist het al iedereen komt hier met negatieve reacties ....en jullie maken het nog erger met je ja je kan niet schrijven nee dan is je story vast ook slecht

    weetje wat ik ga het gewoon verwijdere klaaaar dan hoeven jullie steeds geen negavtieve reacties te plaatsen zo helpen jullie iemand niet

    Maak er dan ook niet zo'n groot drama van.
    Je vraagt er een beetje om.


    •*• Lululu •*•

    ik heb jou niks gevraagd...
    en ik maak er geen drama van tjaa als ik veel negatieve reacties krijg dan moet ik het toch ook verwijderen

    Hahaha, lol.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:21 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    JBGirlz schreef:
    ik heb jou niks gevraagd...
    en ik maak er geen drama van tjaa als ik veel negatieve reacties krijg dan moet ik het toch ook verwijderen

    Lol, mag ze haar mening geven?
    Je moet iets niet verwijderen omdat je slechte kritiek krijgt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    JBGirlz schreef:
    ik heb jou niks gevraagd...
    en ik maak er geen drama van tjaa als ik veel negatieve reacties krijg dan moet ik het toch ook verwijderen

    Hoezo? Je schrijft toch voor je zelf?
    En door zo te reageren gaan mensen het zeker niet lezen.(cat)


    •*• Lululu •*•

    uhm nou ik had het zelf gelezen en vond het behoorlijk slecht zelfs dus tuurlyk moet ik het wel verwijderen ik wil niet verschut staan tog loool

    Misschien kan dit topic beter gesloten worden


    •*• Lululu •*•

    yepp.. kga het effe verwijderen
    & sorry dat ik zo reageerde tegen jullie maar sommige hadden gewoon echt gemeen gereageerd en daar kan ik niet tegen,,

    1) Schrijf voor jezelf.
    2) Te veel letters worden gebruikt waar dat niet hoeft.
    3) Ga niet zeuren om abo's en kudo's, niemand kan daar tegen.
    4) Wij Quizletters geven opbouwende kritiek waar je iets mee kan doen (de meeste toch).
    5) Ook al heb je haast, je kan ook altijd wat langer wachten met iets opstarten totdat je er wat meer tijd voor hebt om alles na te kijken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    JBGirlz schreef:
    yepp.. kga het effe verwijderen
    & sorry dat ik zo reageerde tegen jullie maar sommige hadden gewoon echt gemeen gereageerd en daar kan ik niet tegen,,

    Niemand reageerde gemeen, ik heb alles doorgelezen. Ze gaven allemaal opbouwende kritiek waaruit je dus dingen kan halen die je kan verbeteren voor de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:44 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gemeen? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.