• Hyhy ik zot te twijfelen tussen de titel predestine (dat betekent voorbestemd)en een verder denken naar een nieuwe titel. Ik weet op dit moment geen andere titel.maar om me niet gedwongen te voelen om predestine te kiezen wil ik graag julie.suggesties horen.en julie meningen zijm natuurlijk ook welkom x

    Voorbestemd = predestined. En het is maybe.
    Als ik jou was zou ik het beter op z'n Nederlands houden. :S


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is het een titel voor een verhaal? Want dan is een verhaallijn ook wel handig als we suggesties willen gaan geven


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oja ik ben vergeten een omschrijving erbjj te zetten.nou hier komt het: het gaat over een rijk meisje dat vroeger toen ze iets van 4 was verkering had met de zoon van een ...hulpje (ik ben er mog.niet over uit waar hij haar mee helpt en zit te denken aan tuinier) omdat dit geen echte liefde was maakte ze het uit en bleven ze vrienden.hdt word haar steeds duidelijker dat hij verliefd op haar is.later krijgt ze ruzie.met hem en ontmoet ze een knappe jongen.als de ruzie een misverstand blijkt te zijn en de knappe jongen aardig blijkt te zijn.bloeit er een liefde tussen hun op.later komt ze die amdere vriend weer tegen waar ze een tijdje geen contact mee heeft gehad. Nu is het dus een love triangle.zoals je maby merkte is dit verhaal mijn versie van sneewwitje.ik dacht er dan ook aan om het snowwhite te noemen....maar die film bestaat al

    Hou het maar bij Nederlands.


    I live for the applause, you will die for it.

    Spotgaai schreef:
    Is het een titel voor een verhaal? Want dan is een verhaallijn ook wel handig als we suggesties willen gaan geven


    Ik was de verhaal lijn aant typen terwijl je dit schreef XD maar toch bedankt

    Wie is Maby?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    samantha141 schreef:
    Oja ik ben vergeten een omschrijving erbjj te zetten.nou hier komt het: het gaat over een rijk meisje dat vroeger toen ze iets van 4 was verkering had met de zoon van een ...hulpje (ik ben er mog.niet over uit waar hij haar mee helpt en zit te denken aan tuinier) omdat dit geen echte liefde was maakte ze het uit en bleven ze vrienden.hdt word haar steeds duidelijker dat hij verliefd op haar is.later krijgt ze ruzie.met hem en ontmoet ze een knappe jongen.als de ruzie een misverstand blijkt te zijn en de knappe jongen aardig blijkt te zijn.bloeit er een liefde tussen hun op.later komt ze die amdere vriend weer tegen waar ze een tijdje geen contact mee heeft gehad. Nu is het dus een love triangle.zoals je maby merkte is dit verhaal mijn versie van sneewwitje.ik dacht er dan ook aan om het snowwhite te noemen....maar die film bestaat al


    Hoe is dat een versie van sneeuwwitje? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind Predestined wel mooi, eigenlijk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Patholoog schreef:
    Voorbestemd = predestined. En het is maybe.
    Als ik jou was zou ik het beter op z'n Nederlands houden. :S


    O dat komt omdat ik vaak vergeet om te checken wat ik typ.dat moet ik doen omdat ik moeite heb met spelling.en engels vind ik net wat mooier klinken dus ik blijf soms engels typen.toch bedankt

    Sura schreef:
    Ik vind Predestined wel mooi, eigenlijk. (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    samantha141 schreef:
    (...)

    O dat komt omdat ik vaak vergeet om te checken wat ik typ.dat moet ik doen omdat ik moeite heb met spelling.en engels vind ik net wat mooier klinken dus ik blijf soms engels typen.toch bedankt


    Kleine tip; hier kun je best maar geen grote spelfouten maken, want dit is een site met heel veel grammarnazi's.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bostick schreef:
    Wie is Maby?


    Ik typte het verkeerd ik bedoel maybe

    Patholoog schreef:
    (...)

    Kleine tip; hier kun je best maar geen grote spelfouten maken, want dit is een site met heel veel grammarnazi's.


    Ik doe mn best

    samantha141 schreef:
    (...)

    Ik typte het verkeerd ik bedoel maybe


    Oh sorry, dan heb ik niets gezegd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Californication schreef:
    (...)


    Fijn om te weten ;-)