• [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:19 ]

    Ik hou niet echt van 1D stories, dus ik ga je story ook niet lezen, sorry.
    Maar alsjeblieft, kijk even naar je spelling, er zitten werkelijk ontzettend veel spellingsfouten in en verkeerd taalgebruik.
    Je komt ook een beetje opdringerig over btw, met dat het heel gaafffff is en dat iedereen het moet lezen...


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga je story niet lezen, omdat ik dan ook geen fan ben van one direction. Maar niet alleen daarom, zelfs als dit nu een OP story was die qua verhaallijn super was zou ik het niet lezen. Je tekst staat al vol fouten en je hemelt je story zo op, dat het voor mij gewoon arrogant overkomt. Door al die punten vind ik je overkomen als een twaalfjarige (of zelfs jongere) beginnende schrijver, terwijl je eigenlijk vijftien bent.-ik heb de vrijheid genomen om op je profiel te kijken-


    Ex astris, sciencia

    ??? dank jullie wel voor jullie mening?
    ten eerste schreef ik dat met haast dus ik wist zelf niet wat ik schreef
    en tjaah als jullie niet van 1D verhalen houden dan moeten jullie ook niet reageren want het boeit mij dan niet wat jullie zeggen
    ten tweede het kwam helemaal niet arrogant over ik zei alleen dat het een leuke verhaal is en dat je het moet checken
    dus begrijp eerst hoe het zit en dan kom je reageren
    nog maals met volle volle respect het boeit mij niet wat jullie twee denken en vinden :)

    Constantine schreef:
    Ik hou niet echt van 1D stories, dus ik ga je story ook niet lezen, sorry.
    Maar alsjeblieft, kijk even naar je spelling, er zitten werkelijk ontzettend veel spellingsfouten in en verkeerd taalgebruik.
    Je komt ook een beetje opdringerig over btw, met dat het heel gaafffff is en dat iedereen het moet lezen...


    •*• Lululu •*•

    Deze verhaal verwacht je veel drama?


    quidquid excusatio prandium pro

    Iemand die slecht Nederlands typt en geen hoofdletters, punten en andere leestekens gebruikt, trekt sowieso weinig lezers.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ooh my god...-____-
    beste mensen sorry voor de verkeerde taalgebruik enzovoort
    nogmaals ik schreef het met volle haast dus ik wist zelf niet wat ik typte
    als jullie niet van 1D verhalen houden dan moeten jullie a.u.b gewoon niet reageren thats it
    en nee ik ga het ook niet verbeteren
    en jullie hebben het niet eens gecheckt dus...

    Alleen al door je titel van dit topic zou ik het niet lezen.


    Miep

    En ik ben wel een 1D fan.


    Miep

    oke dan niet :)

    Sorry, ik hou niet zo van verhalen die om kudo's en abo's vragen.
    Verder ben ik het helemaal met Donoghue eens.
    Misschien helpt het om een link neer te zetten en misschien je taalgebruik wat te verbeteren in de begin post en titel? Dan pas gaan er mensen naar je verhaal kijken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Om toch even aardig te doen.
    Er zit een enorme fout in je titel, en mensen gaan hem sowieso niet lezen als je die er niet uithaalt.
    It's WRONG. I.p.v BAD


    Miep

    Memoria schreef:
    Sorry, ik hou niet zo van verhalen die om kudo's en abo's vragen.
    Verder ben ik het helemaal met Donoghue eens.
    Misschien helpt het om een link neer te zetten en misschien je taalgebruik wat te verbeteren in de begin post en titel? Dan pas gaan er mensen naar je verhaal kijken.


    Darling, you can call me Anouk (:


    Miep

    JBGirlz schreef:
    ooh my god...-____-
    beste mensen sorry voor de verkeerde taalgebruik enzovoort
    nogmaals ik schreef het met volle haast dus ik wist zelf niet wat ik typte
    als jullie niet van 1D verhalen houden dan moeten jullie a.u.b gewoon niet reageren thats it
    en nee ik ga het ook niet verbeteren
    en jullie hebben het niet eens gecheckt dus...


    Tjah, je promotiestukje is enorm belangrijk: Daarmee trek je lezers aan of stoot je ze af: Met een goeie trek je ze aan, met een slechte zul je veel minder/geen lezers krijgen. Als je een slecht geschreven promotiestuk schrijft vol spelfouten en slecht nederlands (hell, als de titel van je promotietopic al een taalfout bevat) dan zijn mensen gewoon minder geneigd om een verhaal te bekijken. Als er dan ook nog eens geen link in het topic staat zidat je ook nog eens op je profiel moet gaan zoeken naar de juiste story is de kans dat iemand het gaat lezen (hoe goed je verhaal ook is) gewoon erg klein.

    Zelfde als sollicitatiegesprekken, of eerste afspraakjes: Niemand gaat in een stinkende ondergekotste overall daarheen, iedereen laat zich dan even op zijn best zien om een goeie eerste indruk te maken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Donoghue schreef:
    (...)

    Darling, you can call me Anouk (:

    ik weet het, maar dan weet zij niet over wie ik het heb.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."