• Inmiddels is het al bekend dat de SMS/BEL lijn tijdelijk uitgeschakeld is.
    Maar ondertussen horen we er niks meer van, of er al na gekeken is etc.

    Dus is mijn vraag hoelang dat nog ongeveer gaat duren? c:

    Het is voor mij de enigste oplossing om een van mijn verhalen in de spots te zetten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niemand kan daar een antwoord op geven buiten Rutger. De mods weten het zelf ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Niemand kan daar een antwoord op geven buiten Rutger. De mods weten het zelf ook niet.


    Oké, dan maar wachten wat Rutger te zeggen heeft.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rutger zelf weet het ook niet. Niemand kan zeggen hoelang het nog zal duren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Rutger zelf weet het ook niet. Niemand kan zeggen hoelang het nog zal duren.


    26 - 02 - '16

    Ik heb vanochtend weer een uur aan de telefoon gehangen met een bedrijf dat de betalingen zou kunnen doen. Lijkt erop dat het wel gaat lukken voor eind van de week. Alleen smsen vanuit Belgie schijnt lastig te zijn momenteel. Ik ga mijn uiterste best doen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb vanochtend weer een uur aan de telefoon gehangen met een bedrijf dat de betalingen zou kunnen doen. Lijkt erop dat het wel gaat lukken voor eind van de week. Alleen smsen vanuit Belgie schijnt lastig te zijn momenteel. Ik ga mijn uiterste best doen (Y)
    Zut alors.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rutger schreef:
    Ik heb vanochtend weer een uur aan de telefoon gehangen met een bedrijf dat de betalingen zou kunnen doen. Lijkt erop dat het wel gaat lukken voor eind van de week. Alleen smsen vanuit Belgie schijnt lastig te zijn momenteel. Ik ga mijn uiterste best doen (Y)


    Oké! Ik ben benieuwd! c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus