• Gesloten

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 9:50 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Frodo schreef:
    Ik vind je eerste opdracht echt niet kunnen en dat is dan ook de reden waarom ik niet meedoe. Denk je nu echt dat een relatie tussen een jongen en een jongen geen echte liefde is?
    Ik vind het ronduit schandalig.

    Amen. Ik doe ook niet mee aan deze shizzle. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Amen. Ik doe ook niet mee aan deze shizzle. :].

    Mijn post wordt over het hoofd gezien.
    Ik heb niks tegen jongen-en-jongen relaties. Ik zeg alleen dat het niet mag omdat dat meer akeliger is voor de hoofdpersonen in het verhaal. Ik heb niks tegen de zogeheten homo's.
    En tenslotte weet ik meer over meisje-en-jongen relaties-stories, want ik ben niet goed in de homo-stories. Maar ik heb niks tegen ze.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, die word niet over het hoofd gezien, want ik heb het wel degelijk gelezen.
    Je spreekt het alleen nogal tegen, door de shizzle omdat het dan "akeliger" zou zijn voor de hoofdpersonen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Nee, die word niet over het hoofd gezien, want ik heb het wel degelijk gelezen.
    Je spreekt het alleen nogal tegen, door de shizzle omdat het dan "akeliger" zou zijn voor de hoofdpersonen.

    Alweer; zeur zeur zeur. Hmpff. Door dat kom ik ook nooit aan leden (krul). Ik verander het. Je mag ook een jongen-en-jongen verhaal schrijven voor de wedstrijd. Ik hoop dat er hierna niet meer wordt gezeurd.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat zorgt ervoor dat je niet zoveel leden krijgt, dat wat jij "zeur zeur" noemt. Your attitude, real mature. :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 17:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wilt er iemand nog meedoen? Iemand? Someone? _O_

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:40 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Tweede waarschuwing voor het bumpen van je topic. Als je het nog één keer doet sluit ik je topic en krijg je een officiële waarschuwing.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik schrijf me uit, het lijkt er niet op dat we ooit die twintig halen, ik vind de eerste opdracht niet zo geweldig en mijn docenten lijken een drukke tijd gepland te hebben. Ik ga hier nooit tijd voor kunnen maken.


    Remember to be ridiculous.

    Sorry, maar ik schrijf me ook uit.
    Het duurt me allemaal veel te lang....
    en ik heb nog veel meer schrijfwedstrijden lopen, inclusief mijn eigen


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik schrijf me ook uit 't duurt me ook iets te lang allemaal.

    Weten jullie het zeker? Ik heb het veranderd dat je na 15 februari je niet meer kan inschrijven, en dat we dus 15 februari beginnen. Dus, weten jullie het zeker? :')


    Some people are art and do art at the same time

    Het spijt me, maar ook ik wil me uitschrijven. Dit om de simpele reden dat ik me ook heb ingeschreven voor de schrijfwedstrijd van Embry en Rhyme en dat vind ik eerlijk gezegd allemaal wat beter lopen, ook de opdrachten spreken me daar wat meer aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gesloten op aanvraag.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.