Mallory schreef:
(...)
Zo weinig?:'D
Nee, dan dan verwijder ik ze gewoon, als het zo belangrijk is dan sturen ze wel een prive bericht
No way dat ik zoveel berichten één voor één ga bekijken :'D
Haha, ja zo weinig :') Dat komt omdat, toen ik nieuw was, geen smaak voor stories had en belachelijke quizzen invulde en ontwierp. Ik wist niet eens wat One Direction was (en nog veel meer dingen wist ik niet) en ik was een soort van 'noobie-noobie' met als naam java5.
Ik ging ook NOOIT naar het forum.
En daarna ben ik er een halfjaar mee gestopt. Daarna kwam ik terug en was er steeds meer verslaafd aan geraakt en steeds vaker snuffelde ik wat in het forum door en ik veranderde mijn naam en mijn profielfoto en ben daardoor dus ook bekender geworden en maakte steeds meer stories met meer smaak en lees nu ook steeds meer stories. :')
Maar zo bekend ben ik dus niet en daarom is het wel 16. Behalve als ik een abonnement heb op een topic waar iedereen om de minuut iets post, dan zou mijn record wel 5768 zijn. Heeeheee.
Ik heb er echt een hekel aan als ik meer dan 20 pb's zou krijgen of als mijn inbox overstroomd wordt. Ben ik effe blij. (:
[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 16:41 ]
Some people are art and do art at the same time