Sunlights schreef:
(...)
Dat kan ook. Maar 20 leden vind ik bij dit wedstrijd passen, ik ga niet iets als een deadline stellen, want stel je voor dat er maar heel weinig mee willen doen? En dan is er na de deadline maar heel weinig leden, dat is ook niet goed. En bovendien vind ik 20 abo's op een story heel anders dan 20 leden in een story. Mensen (of idioten) die met hun story beginnen bij de 20 abo's, willen ook eerst zoveel abo's zodat ze zeker weten dat mensen ook zijn of haar story gaan lezen. Je hebt geen motivatie om te schrijven aan een story die bijna niemand leest. Met een wedstrijd beginnen bij de 20 leden vind ik iets heel anders.
Wil je een maand gaan wachten op deelnemers? Je zult toch echt een keer moeten beginnen. Stel je voor dat er gewoon geen mensen mee willen doen of te weinig tijd hebben, dan zit jij wel gewoon voor niets te wachten en laat jij je eigen deelnemers, die wel mee willen doen, gewoon heel lang wachten.
En hoezo is het slecht dat er na de wedstrijd maar weinig leden zijn? Vallen er mensen af? Dan kan je stellen dat er niemand afvalt. Dan krimpt je deelnemerslijst alleen maar omdat mensen zich uitschrijven. Bekijk het ook eens van de andere kant...jij hebt minder na te kijken, waardoor je deelnemers eerder de beoordelingen hebben en jij minder werk...
Edit: Ik doe trouwens ook niet mee. Ten eerste, heb ik er de tijd niet voor (3 wedstrijden + eigen wedstrijd met vriendin en nog school) en ten tweede, wat Frodo zegt.
[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:23 ]
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.