• Ik las dit:

    Taylor Swift en Harry Styles vormen weer een liefdesstel. Het jonge duo legde de discussie die ontstaan was tijdens hun nieuwjaarsvakantie op de Caraïben bij. Naar verluidt zullen ze volgend weekend opnieuw samen hun opwachting maken tijdens de NRJ Music Awards in Cannes.

    Rest van het Artikel vind je hier

    BiebsStyle schreef:
    Nooooooo.. :(
    En dan heeft Taylor ook nog een lied over hem geschreven.. --'
    Maarja, ben wel blij voor hun ;p


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    -.-
    Alsjeblieft zeg. Zuuuucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 20:09 ]


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    -.-
    Alsjeblieft zeg. Zuuuucht.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik las net op twitter dat Taylor zou hebben getweet dat ze in London voor een fotoshoot is dus.

    Dan kan het toch nog wel snel weer uitgaan? Ik snap jou punt niet helemaal..


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Dit is wat ik had gelezen wat taylor blijkbaar zou hebben gezegt: "when a relationship is ended, is ended, and it's done and should never get back"


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    SoConfused schreef:
    (...)
    Dan kan het toch nog wel snel weer uitgaan? Ik snap jou punt niet helemaal..


    Taylor is dus niet in London om het goed te maken met Harry, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen. Oftewel het zijn gewoon geruchten en die geruchten zijn niet waar.


    Physics is awesome

    Volgens mij zijn ze niet samen hoor. One Direction is nu toch in Japan, of loop ik weer achter? Anyways, ik houd me er niet zo mee bezig, het is dat het soms wel eens op mn dash verschijnt (tumblr), en ik het dan lees.


    Alleen maar tranen van geluk

    Barnabas schreef:
    -.-
    Alsjeblieft zeg. Zuuuucht.


    Chaos is a ladder.

    Weetje... ik volg tegenwoordig al die relaties van die vijf gasten niet eens meer. Liam had eerst met Danielle, toen was het weer uit, nu weer aan. Louis heeft een vriendin, waarvan ik ook nog niet eens weet of het nog aan is of niet. Niall zou met Demi in de flo zitten? Idk, Joost mag het weten. Zayn heeft een vriendin? Ik heb geen idee wie. En Harry heeft elke maand wel een nieuwe vriendin. Dus eerlijk, het kan me eigenlijk niet eens meer schelen, ik vind hun nummers leuk en daar blijft het bij. Hun privé leven boeit me niet meer zoveel. Dadelijk blijkt die hele bullshit van Haylor niet eens waar te zijn, want tot nu toe heb ik nog geen van beiden het zelf horen uitspreken dat het waar is.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Weetje... ik volg tegenwoordig al die relaties van die vijf gasten niet eens meer. Liam had eerst met Danielle, toen was het weer uit, nu weer aan. Louis heeft een vriendin, waarvan ik ook nog niet eens weet of het nog aan is of niet. Niall zou met Demi in de flo zitten? Idk, Joost mag het weten. Zayn heeft een vriendin? Ik heb geen idee wie. En Harry heeft elke maand wel een nieuwe vriendin. Dus eerlijk, het kan me eigenlijk niet eens meer schelen, ik vind hun nummers leuk en daar blijft het bij. Hun privé leven boeit me niet meer zoveel. Dadelijk blijkt die hele bullshit van Haylor niet eens waar te zijn, want tot nu toe heb ik nog geen van beiden het zelf horen uitspreken dat het waar is.


    True... Ik volg het ook niet meer maar vooral bij Harry niet. By the way, Zayn heeft al heel lang met Perrie van Little mix (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 15:29 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Taylor heeft duidelijk inspiratie voor een nieuw album nodig. :')


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Silvanaa schreef:
    Weetje... ik volg tegenwoordig al die relaties van die vijf gasten niet eens meer. Liam had eerst met Danielle, toen was het weer uit, nu weer aan. Louis heeft een vriendin, waarvan ik ook nog niet eens weet of het nog aan is of niet. Niall zou met Demi in de flo zitten? Idk, Joost mag het weten. Zayn heeft een vriendin? Ik heb geen idee wie. En Harry heeft elke maand wel een nieuwe vriendin. Dus eerlijk, het kan me eigenlijk niet eens meer schelen, ik vind hun nummers leuk en daar blijft het bij. Hun privé leven boeit me niet meer zoveel. Dadelijk blijkt die hele bullshit van Haylor niet eens waar te zijn, want tot nu toe heb ik nog geen van beiden het zelf horen uitspreken dat het waar is.


    Harry word gewoon veel aan meisjes/meiden/vrouwen gekoppeld. Dat wil nog niet zeggen dat hij echt een relatie met hen heeft. Niall en Demi hebben ontkend dat ze aan het daten zijn, volgens mij. En ik las laatst dat Zayn en Perrie al twee jaar hebben (volgens mij kan dat niet) maar die hebben toch wel al een jaar met elkaar.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Krijgen we dat gezeik nou weer? Ik dacht dat we daar eindelijk van af waren. Sorry maar met dat Haylor gedoe heb ik het nu wel even gehad.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Eyes schreef:
    (...)

    Harry word gewoon veel aan meisjes/meiden/vrouwen gekoppeld. Dat wil nog niet zeggen dat hij echt een relatie met hen heeft. Niall en Demi hebben ontkend dat ze aan het daten zijn, volgens mij. En ik las laatst dat Zayn en Perrie al twee jaar hebben (volgens mij kan dat niet) maar die hebben toch wel al een jaar met elkaar.


    Ze waren vroeger al eens met elkaar, daarmee wss. Maar alleszins, ik ben geen Haylor plaatjes tegenkomen van gisteren, dus ik denk niet dat Haylor nog bestaat. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.