• Hallo quizlet! :)

    Ik heb een probleem.. net geen 5 maanden geleden heeft mn ex vriendin mn hart gebroken.
    Ze dacht dat ik op vakantie was vreemd gegaan met een meisje.. en sindsdien vond ze me steeds minder leuk tot ze het uit maakte..
    Ik ben alleen niet vreemd gegaan.. ik zou dat nooit over mijn hart kunnen krijgen..
    Mn ex heeft geen idee hoeveel ze voor mij betekend, ja, nu nog steeds :(
    Als de liefde van je leven het uitmaakt, om iets wat niet is gebeurd doet dat wat met je. Dan is het dus totaal zonder reden uit gegaan. Een relatie is beindigt om wat? om niets.. Dat is mede waardoor ik er zo slecht aan toe ben.. Ik zit zelf aan de anti depri pillen omdat het mij echt te ver gaat.
    Ik jank nog wekelijks om haar, wanneer ik denk aan de leuke tijden die we samen hadden. Ze betekent nu, bijna 5 maanden nadat ze het uitgemaakt heeft evenveel en misschien zelfs meer dan toen ze het uit heeft gemaakt..
    Een kans kan ik alleen vergeten.. ze denkt echt dat ik 100% zeker ben vreemd gegaan.. en daar houd ze heilig aan vast..
    Elke keer wanneer we een gesprek voeren endigt het gesprek in ruzie, en ik in tranen. Het komt er altijd op terug, dat ik ben "vreemdgegaan", en dat het mijn eigen stomme rotschuld is dat alles is gebeurd. En dat alles terwijl ik echt niets heb gedaan. Dat zorgt gewoon voor zulke rare gevoelens, die je niemand toe zou wensen..

    Omdat ze echt denkt dat ik ben vreemd gegaan zijn alle kansen die ik ooit had om weer samen te komen verspeeld. Ik kan dat mentaal gewoon niet handelen. Ze was echt mijn wereld, altijd stond ze voor mij klaar en ik voor haar, het was zo mooi..
    We hebben bijna 2 jaar een relatie gehad.

    Ik weet niet wat ik moet doen om dit te verwerken.. dit is de eerste keer dat ik echt een gebroken hart heb en het voelt zwaar klote.. Alleen al dat het allemaal is geeindigt om iets wat niet is gebeurd maakt het voor mij 100 keer zo erg..

    Ik heb haar al verteld dat ik er alles aan wil doen om het te laten werken.. ik wil zo graag en hard mijn best doen en dat wilt ze geen kans geven..
    Zelfs met het schrijven van dit kan ik het niet droog houden :/
    Ze heeft nu al 2 keer laten weten dat ik mn kans, waarvan ik niet wist dat ik hem had, heb verspeeld. Dat komt binnen als een mokerslag..

    Maargoed.. het hele verhaal is 100pagina's lang.. dit is het wel zon beetje samengevat..
    Ik hou nog zoveel van haar...

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    Ik zal ff verhaal doen waarom ze dat dacht;

    Ik was vorige zomer met 4 vrienden naar Renesse gegaan. Toen ik dat vertelde aan mijn vriendin toen het nog in de planning was, was ze er al niet al te blij mee. We hebben er ook een paar keer ruzie om gehad. 4 van de 5 jongens hadden een vriendin, en we wouden echt alleen maar feesten en gewoon lol hebben met zn 5en.

    Mn ex liet me vaak als een mietje voelen eigenlijk, dat ik veel dreig met dingen en nooit iets waar maak. De dag dat ik naar renesse ging hadden we een grote ruzie via whatsapp en zei ze iets van "Maak het uit dan!". Dus ik zei snel, oke, het is uit. Ik meende het niet eens serieus.. het was echt In the moment.
    Daarna zei ik dat meteen, dat ik het niet meende etc, maar ze begon van "Nee je hebt het uitgemaakt, het is klaar" en dat hield ze behoorlijk vast.
    Ik heb toen de longen uit mn lijf moeten huilen en wat er daarna gebeurden kan ik me niet goed meer herinneren.. Ik moest iig weg naar mn vrienden, en op naar de camping.

    Ik snap ook wel dat Renesse nou niet echt iets is waar je vriend/vriendin blij mee moet zijn, maar ik heb haar meer dan genoeg duidelijk gemaakt dat ik en mn vrienden echt alleen lol gingen trappen en meer niet. Op dit moment hadden we anderhalf jaar, dus dan kan je elkaar wel vertouwen zou je denken.

    We kwamen aan op renesse, en alles was zo low budget als het maar kon bij ons xd we hadden ook maar 1 stekker doos met 4 gaten.
    1 gat ging de koelkast in, 1 gat moesten we uitlenen aan de buren want die hadden niets, en dan waren er 2 gaten over. Die werden gebruikt door 2 opladers, en soms maar 1 oplader omdat de waterkoker aan stond etc etc. En we hadden allemaal smartphones en dat ken je wel.. die zijn in 2uur weer leeg. Dus ik kon gewoon niet vaak met mijn vriendin whatsappen toen ik daar was. Dat mn telefoon leeg was was is de helft dat ik niet met haar kon praten. De andere helft was omdat ik veel met mn vrienden bezig was, voetballen, monopoly weet ik veel wat allemaal. Ik had idd vaker contact moeten zoeken met haar, dat was wel een fout.

    Maargoed, ik heb daar een meisje leren kennen wat al 2jaar een vriend had, en daar heb ik dus veel mee gepraat over van alles. Ik ben bijv met mijn ex naar walibi world fright night geweest, nou zulke dingen ging het over. Ik dacht er niet eens over na om iets met een ander meisje te proberen, en mijn ex denkt nu dat ik met dat meisje iets heb gedaan. ergens in die vakantie week gingen we naar het centrum van renesse, omdat daar wat tenten zitten. Maar wij gingen eerder dan onze buren. We hadden dus afgesproken om hun om te halen wanneer ze met de bus in de buurt waren. Dat meisje vroeg om mn nummer zodat ze kon laten weten wanneer ze er waren. Ik dacht van, nou dat kan wel.

    Toen de enalaatste avond gingen ik en mn vrienden om 2uur terug naar de tent vanaf de discotheek, want we gingen vroeg opstaan om af te breken.
    Alleen onze buren bleven iets langer. Ineens kreeg nadat ik bijna terug was een berichtje dat dat ene meisje al der vriendinnen kwijt was, en dat ze zich in de steek gelaten voelde. ze is toen richting ons veld gelopen en ik richting haar zodat ik kon vragen wat er gebeurd was, want ze was helemaal van streek.

    Bleek dus dat der viendinnen al naar het strand waren gegaan, en haar vergeten waren. Toen ben ik met haar terug naar onze tenten gelopen, en ging ze slapen. mn ex denkt dus dat ik een "romantische" nachtwandeling heb gehad :/

    Na gwn een leuke week met mn vrienden te hebben gehad, en wat meer vrienden gemaakt te hebben daar ging ik weer naar huis.
    Ik had alleen nog contact met dat ene meisje via whatsapp af en toe. Gewoon vriendschappelijk, praten over random dingetjes.
    Toen ik een paar dagen geleden nog ruzie hierover had met mn ex, vroeg ik, waarom zou ik in godsnaam vreemd gaan? Toen zei ze niets houd je tegen. Dan denk ik van uhm jawel? Mijn liefde voor jou? Ik vind het al belachelijk dat ze zoiets van mij denkt..

    Dit is zon beetje wat er is gebeurd waardoor ze het dacht..
    Hierdoor is ze me steeds minder leuk gaan vinden volgens haar en heeft ze het na een tijdje uitgemaakt.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 22:31 ]

    Stop met jezelf pijn doen en get over her. Ze heeft het uitgemaakt en wil geen nieuwe relatie met je aan. Wat de reden daarvoor ook is doet er niet toe: Ze is niet bereid om haar keuze te herzien. Als een hondje achter haar aan lopen heeft dus weinig zin en je doet alleen jezelf pijn ermee.


    quidquid excusatio prandium pro

    I know.. Ik heb het geprobeerd :/ tussendoor afgelopen maanden hadden we nogwel contact, maar sinds vorige week gaat het ineens weer een stuk slechter.
    Ik kan niet anders doen dan gewoon de tijd uitzitten tot ik niets meer voor haar voel, maar dat lijkt een onmogelijke opgave :/

    Anonymouseee schreef:
    I know.. Ik heb het geprobeerd :/ tussendoor afgelopen maanden hadden we nogwel contact, maar sinds vorige week gaat het ineens weer een stuk slechter.
    Ik kan niet anders doen dan gewoon de tijd uitzitten tot ik niets meer voor haar voel, maar dat lijkt een onmogelijke opgave :/


    Verbreek het contact als dat het makkelijker maakt. Ze behandelt je niet op een eerlijke manier, dan is het niet de moeite waard om het contact te behouden.

    Je zult wss nooit niets voor haar voelen, maar je moet die gevoelens gewoon hun eigen plekje geven. Je moet de gevoelens verwerken, niet vergeten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pfft, Alwin, hou eens op met altijd gelijk hebben, dan hoef ik je ook niet telkens te quoten. Maar goed, dat wat Alwin zegt is het beste wat je kunt doen. Ik gok dat er meer speelde en dat ze de schuld nu schuift op dat jij vreemd gegaan zou zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Pfft, Alwin, hou eens op met altijd gelijk hebben, dan hoef ik je ook niet telkens te quoten. Maar goed, dat wat Alwin zegt is het beste wat je kunt doen. Ik gok dat er meer speelde en dat ze de schuld nu schuift op dat jij vreemd gegaan zou zijn.


    Ik kan er weinig aan doen dat ik gezegend ben met oneindige wijsheid.


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is heel pijnlijk en denk ik ook wel moeilijk, maar je zult haar los moeten laten. Ze wil geen relatie meer, dat is heel rot voor jou, maar als je hier nog langer over blijft piekeren zal de wond die het uitmaken veroorzaakt heeft niet helen. Het beste is nu voor jou om het uit te schrijven, uit te printen en te verbranden of er wat voor manier dan ook een punt achter te zetten voor jezelf. Er komt vast nog wel een ander lief persoon die veel van je zal houden (:


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Stop met jezelf pijn doen en get over her. Ze heeft het uitgemaakt en wil geen nieuwe relatie met je aan. Wat de reden daarvoor ook is doet er niet toe: Ze is niet bereid om haar keuze te herzien. Als een hondje achter haar aan lopen heeft dus weinig zin en je doet alleen jezelf pijn ermee.


    •*• Lululu •*•

    Je houd je vast aan een spookbeeld, ze is niet meer zo zoals je haar kende en dat zal ze ook nooit meer worden. Ik gok dat er veel meer aan de hand is, anders had ze je uiteindelijk wel geloofd. Ik denk dat er veel meer is, maar dat ze het gewoon daarop schuift omdat het makkelijker is. Zoals Alwin zegt, je moet je gevoelens een plekje zien te geven. Misschien is het handig om tegen haar te zeggen dat je geen contact meer wilt en het dan ook voorgoed te verbreken. Als je nog spullen van haar hebt, breng ze terug of doe ze weg.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    Stop met jezelf pijn doen en get over her. Ze heeft het uitgemaakt en wil geen nieuwe relatie met je aan. Wat de reden daarvoor ook is doet er niet toe: Ze is niet bereid om haar keuze te herzien. Als een hondje achter haar aan lopen heeft dus weinig zin en je doet alleen jezelf pijn ermee.


    Het klinkt misschien hard, maar ik ben het hier toch wel echt mee eens. Je hebt geen andere keuze, je doet jezelf op deze manier alleen maar pijn.


    Bad decisions make good stories.

    Hoe komt ze er eigenlijk bij dat je bent vreemd gegaan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Hoe komt ze er eigenlijk bij dat je bent vreemd gegaan?

    Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Zoiets bedenken je toch niet zomaar?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe moeilijk het ook klinkt, je zult haar los moeten laten. Je hebt je best gedaan en je word van het vechten niet bepaald gelukkig. Zoek geen contact meer met haar en zorg ervoor dat ze ook geen contact met jou kan zoeken. Je moet het, zoals hierboven gezegd word, proberen los te laten. Maar doe dit niet alleen. Praat er met je ouders over of met je vrienden, je oma, leraar, gewoon iemand die jij volledig vertrouwt en waar je je hart kunt luchten. Zoek ook veel afleiding, ga lekker de stad in, spreek af met vrienden, ga gamen, schrijf het van je af, kijk grappige films en wees vooral een beetje lief voor jezelf. Probeer verder te gaan met je leven zonder haar, hoe lastig dat ook is.
    Ooit vind je iemand die perfect is voor jou en die jou ook wilt! Daar ben ik van overtuigd. Heel erg veel sterkte te komende tijd. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarschijnlijk zocht ze gewoon een excuus om het gedaan te maken... En dan komt het niet meer goed. Dan verdien je iemand anders, iemand die wel voor de volle 100 procent voor jou zal gaan. En iedereen hierboven heeft gelijk. Laat haar los, dat is de enige manier om erover te raken. Ga weg met vrienden, leer nieuwe mensen kennen, doe leuke dingen om je gedachten te verzetten. En af en toe eens wenen kan zeker geen kwaad, probeer je daar zeker ook niet slecht of schuldig over te voelen.
    Sterkte en probeer je geloof in de liefde terug te vinden!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik zal ff verhaal doen waarom ze dat dacht;

    Ik was vorige zomer met 4 vrienden naar Renesse gegaan. Toen ik dat vertelde aan mijn vriendin toen het nog in de planning was, was ze er al niet al te blij mee. We hebben er ook een paar keer ruzie om gehad. 4 van de 5 jongens hadden een vriendin, en we wouden echt alleen maar feesten en gewoon lol hebben met zn 5en.

    Mn ex liet me vaak als een mietje voelen eigenlijk, dat ik veel dreig met dingen en nooit iets waar maak. De dag dat ik naar renesse ging hadden we een grote ruzie via whatsapp en zei ze iets van "Maak het uit dan!". Dus ik zei snel, oke, het is uit. Ik meende het niet eens serieus.. het was echt In the moment.
    Daarna zei ik dat meteen, dat ik het niet meende etc, maar ze begon van "Nee je hebt het uitgemaakt, het is klaar" en dat hield ze behoorlijk vast.
    Ik heb toen de longen uit mn lijf moeten huilen en wat er daarna gebeurden kan ik me niet goed meer herinneren.. Ik moest iig weg naar mn vrienden, en op naar de camping.

    Ik snap ook wel dat Renesse nou niet echt iets is waar je vriend/vriendin blij mee moet zijn, maar ik heb haar meer dan genoeg duidelijk gemaakt dat ik en mn vrienden echt alleen lol gingen trappen en meer niet. Op dit moment hadden we anderhalf jaar, dus dan kan je elkaar wel vertouwen zou je denken.

    We kwamen aan op renesse, en alles was zo low budget als het maar kon bij ons xd we hadden ook maar 1 stekker doos met 4 gaten.
    1 gat ging de koelkast in, 1 gat moesten we uitlenen aan de buren want die hadden niets, en dan waren er 2 gaten over. Die werden gebruikt door 2 opladers, en soms maar 1 oplader omdat de waterkoker aan stond etc etc. En we hadden allemaal smartphones en dat ken je wel.. die zijn in 2uur weer leeg. Dus ik kon gewoon niet vaak met mijn vriendin whatsappen toen ik daar was. Dat mn telefoon leeg was was is de helft dat ik niet met haar kon praten. De andere helft was omdat ik veel met mn vrienden bezig was, voetballen, monopoly weet ik veel wat allemaal. Ik had idd vaker contact moeten zoeken met haar, dat was wel een fout.

    Maargoed, ik heb daar een meisje leren kennen wat al 2jaar een vriend had, en daar heb ik dus veel mee gepraat over van alles. Ik ben bijv met mijn ex naar walibi world fright night geweest, nou zulke dingen ging het over. Ik dacht er niet eens over na om iets met een ander meisje te proberen, en mijn ex denkt nu dat ik met dat meisje iets heb gedaan. ergens in die vakantie week gingen we naar het centrum van renesse, omdat daar wat tenten zitten. Maar wij gingen eerder dan onze buren. We hadden dus afgesproken om hun om te halen wanneer ze met de bus in de buurt waren. Dat meisje vroeg om mn nummer zodat ze kon laten weten wanneer ze er waren. Ik dacht van, nou dat kan wel.

    Toen de enalaatste avond gingen ik en mn vrienden om 2uur terug naar de tent vanaf de discotheek, want we gingen vroeg opstaan om af te breken.
    Alleen onze buren bleven iets langer. Ineens kreeg nadat ik bijna terug was een berichtje dat dat ene meisje al der vriendinnen kwijt was, en dat ze zich in de steek gelaten voelde. ze is toen richting ons veld gelopen en ik richting haar zodat ik kon vragen wat er gebeurd was, want ze was helemaal van streek.

    Bleek dus dat der viendinnen al naar het strand waren gegaan, en haar vergeten waren. Toen ben ik met haar terug naar onze tenten gelopen, en ging ze slapen. mn ex denkt dus dat ik een "romantische" nachtwandeling heb gehad :/

    Na gwn een leuke week met mn vrienden te hebben gehad, en wat meer vrienden gemaakt te hebben daar ging ik weer naar huis.
    Ik had alleen nog contact met dat ene meisje via whatsapp af en toe. Gewoon vriendschappelijk, praten over random dingetjes.
    Toen ik een paar dagen geleden nog ruzie hierover had met mn ex, vroeg ik, waarom zou ik in godsnaam vreemd gaan? Toen zei ze niets houd je tegen. Dan denk ik van uhm jawel? Mijn liefde voor jou? Ik vind het al belachelijk dat ze zoiets van mij denkt..

    Dit is zon beetje wat er is gebeurd waardoor ze het dacht..
    Hierdoor is ze me steeds minder leuk gaan vinden volgens haar en heeft ze het na een tijdje uitgemaakt.

    Ik zal je zeggen wat ik denk.

    Het is écht niet slim geweest om er op in te gaan via What's App en 'voor de grap' zeggen dat het uit was, maar dat terzijde.

    Als jij op vakantie gaat met je vrienden moet je vriendin je gewoon volledig vertrouwen, al helemaal als je al zo'n lange relatie hebt. Je hoeft je dus ook echt niet schuldig te voelen dat je bij wijze van niet 24/7 met haar hebt gesproken. Oké, logisch dat je af en toe wat van je laat horen, maar kom op. Je bent op vakantie, dan hoef je dat toch niet elke ochtend, middag en avond te doen?

    De fout ligt dus absoluut niet alleen bij jou. Ik vind dat je beter verdient, want vertrouwen is toch wel één van de belangrijkste dingen in een relatie. Dat zij geen vertrouwen in jou had is haar probleem. En daarbij, je kan toch ook gewoon bevriend zijn met een meisje terwijl je een relatie hebt? Stom dat je ex dan gelijk zo jaloers werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''