• Ik zou graag een soort dagboek programma willen hebben voor op mijn pc. Ik heb er al lang achter gezocht maar de meeste programma's zijn niet gratis en ik heb geen geld om het eraan uit te geven. Soms heb je ook demo's en verloopt het. Het zou lieft ook mogelijk moeten zijn om er afbeeldingen in te plaatsten maar dat is niet noodzakelijk. Kent iemand misschien zo'n gratis dagboek programma? Ik word nog gek van al dat zoeken!:(

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The 6 L's for Life. Look out, Look into, Look underneath, Look for, Look at but don't Look behind.

    Zoek via internet een programma, als je het gevonden hebt download je het via piratebay, voila.


    Life is hard and then we die

    MyDisguise schreef:
    Ik zou graag een soort dagboek programma willen hebben voor op mijn pc. Ik heb er al lang achter gezocht maar de meeste programma's zijn niet gratis en ik heb geen geld om het eraan uit te geven. Soms heb je ook demo's en verloopt het. Het zou lieft ook mogelijk moeten zijn om er afbeeldingen in te plaatsten maar dat is niet noodzakelijk. Kent iemand misschien zo'n gratis dagboek programma? Ik word nog gek van al dat zoeken!:(


    Als het goed is kun je dat gewoon in Word doen. En je bestanden dan gewoon in een "hidden map" stoppen of er een wachtwoord op zetten, (Dit werkt met alle tekstverwerkers.)

    Succes


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je kan het ook in een story hier op Q schrijven, maar het dan niet activeren...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Je kan het ook in een story hier op Q schrijven, maar het dan niet activeren...

    Ja idd, daar dacht ik ook aan. Lijkt me nog wel praktisch op deze manier. :3


    Let the Night embrace you