• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    We zijn op zoek naar nieuwe deelnemers om het RPG terug wat op te frissen. We beloven ons best te doen mensen die zich willen inschrijven zo goed mogelijk te helpen inspelen en uitleg te geven waar nodig over de verhaallijn en de "regels"

    Meedoen? Vul in:

    Rol:
    Geslacht:
    Leeftijd: Bij Fanielen sowieso achttien.
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    Extra:



    Wij hebben niet echt regels, maar wel een paar dingen waar we ons uit gewoonte en principe aan houden:

    - Geen one-liners. Ieder van ons doet zijn best een mooi aantal regels te schrijven en dat willen we graag zo houden.
    - Het verhaal kent niet alleen vrouwelijke personages, ook mannen zijn nodig.
    - OOC staat tussen haakjes, er wordt niet uitgeweid over dingen die niks met het RPG te maken hebben.
    - 16+ is absoluut geen probleem.
    - Personages mogen ruzie hebben, maar tussen de spelers zelf houden we het vriendelijk.
    - Er worden geen personages vermoord. Verwonden mag, mits niet dodelijk tenzij je overlegd hebt.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Die Fransisco-kerel wordt al gebruikt voor een andere rol, dus het uiterlijk zal je sowieso moeten veranderen.

    En Gancanagh is vergeten in de beginpost te zetten dat Faunielen in hun naam een verwijzing hebben naar het dier waarin ze veranderen, dus je naam moet ook anders.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:21 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Die Fransisco-kerel wordt al gebruikt voor een andere rol, dus het uiterlijk zal je sowieso moeten veranderen.

    En Gancanagh is vergeten in de beginpost te zetten dat Faunielen in hun naam een verwijzing hebben naar het dier waarin ze veranderen, dus je naam moet ook anders.

    Dolf is een naam die wolf betekend dus dat is een verwijzing maar naar dat uiterlijk zoek ik wel een nieuwe zometeen, ik moet nu naar bijles dus dat gaat nu niet.

    Edit: Ik had blijkbaar nog even tijd voor ik moest vertrekken, het uiterlijk is aangepast.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ik vul mijn rol morgen in, als dat goed is. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De rollen zijn goedgekeurd en op de lijst gezet.
    Caleo, van mij mag je zelf beslissen van welke Fauniel jouw personage de Wachter is ^^ (van degene die nog vrij zijn, uiteraard)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vesta schreef:
    [ik vul mijn rol morgen in, als dat goed is. ]

    Is prima hoor Sjenniefur :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    YO ELISE. Wanneer kunnen de nieuwe rollen binnen komen wandelen? Komt daar een bepaald tijdstip voor of iets anders?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    YO AMY! Misschien best als Jennifer's nieuwe rol ook af is. En dan zet ik hier wel even een samenvatting van het verhaal neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    YO AMY! Misschien best als Jennifer's nieuwe rol ook af is. En dan zet ik hier wel even een samenvatting van het verhaal neer.

    Is primaa, whiee. Ik heb al een idee namelijk om haar te introduceren. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gancanagh schreef:
    De rollen zijn goedgekeurd en op de lijst gezet.
    Caleo, van mij mag je zelf beslissen van welke Fauniel jouw personage de Wachter is ^^ (van degene die nog vrij zijn, uiteraard)


    Hmm, ik denk van Dolf vanwegen het feit dat ze beter met jongens om kan gaan. Anders van Meredith. En moet er nog persé een foto bij? Of is het goed zo. Ik weet trouwens niet of ik haar nog verder uit ga breiden, maar is ze een beetje goed zo als ze nu is?


    Reality's overrated.

    Welke wachter is voor Scarlett?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Caleo schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk van Dolf vanwegen het feit dat ze beter met jongens om kan gaan. Anders van Meredith. En moet er nog persé een foto bij? Of is het goed zo. Ik weet trouwens niet of ik haar nog verder uit ga breiden, maar is ze een beetje goed zo als ze nu is?


    Van mij hoeft er geen foto bij hoor. Het is een goed beschreven rol.
    Dolf of Rosalie, jij mag kiezen ^^

    @ThisIsMeNow, je zult moeten wachten tot er meer wachters komen. Ik kan niet toveren (:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ThisIsMeNow schreef:
    Welke wachter is voor Scarlett?

    Zoals je ziet is er nog maar één wachter bijgekomen, dus is het moeilijk om voor iedereen een wachter te hebben momenteel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik een wachter? Jongen?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Doe maar Dolf, haha sorry ik was ff in de war met de naam van Rosalie dus tja toen noemde ik haar bij haar tweede naam :$

    Maar Dolf en Dawn hebben beiden hun 'vaagzijn' gemeen (over verleden enzo) en het zijn beiden geen schatjes dus vandaar.


    Reality's overrated.

    yeey! Dolf heeft een wachter


    Remember to be ridiculous.