• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    We zijn op zoek naar nieuwe deelnemers om het RPG terug wat op te frissen. We beloven ons best te doen mensen die zich willen inschrijven zo goed mogelijk te helpen inspelen en uitleg te geven waar nodig over de verhaallijn en de "regels"

    Meedoen? Vul in:

    Rol:
    Geslacht:
    Leeftijd: Bij Fanielen sowieso achttien.
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    Extra:



    Wij hebben niet echt regels, maar wel een paar dingen waar we ons uit gewoonte en principe aan houden:

    - Geen one-liners. Ieder van ons doet zijn best een mooi aantal regels te schrijven en dat willen we graag zo houden.
    - Het verhaal kent niet alleen vrouwelijke personages, ook mannen zijn nodig.
    - OOC staat tussen haakjes, er wordt niet uitgeweid over dingen die niks met het RPG te maken hebben.
    - 16+ is absoluut geen probleem.
    - Personages mogen ruzie hebben, maar tussen de spelers zelf houden we het vriendelijk.
    - Er worden geen personages vermoord. Verwonden mag, mits niet dodelijk tenzij je overlegd hebt.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Caleo schreef:
    Hmm, ik zou wel een vrouwelijk fauniel willen doen als het mag.


    Er is dus nog een Fauniel vrij, maar het zou wel een mannelijke rol zijn dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Oke, je mag de rol.
    Maar ik zou graag hebben dat je je links in orde brengt (dus dat je de plaatjes ziet en niet de link) want de helft doet het nu niet, en dat je een iets uitgebreidere beschrijving geeft.


    Dat lukt me nooit:$:$:$


    live your life, it is beautiful as it is!

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Er is dus nog een Fauniel vrij, maar het zou wel een mannelijke rol zijn dan.


    Oké, ik zal kijken, maar dan moet ik hem wel morgen invullen, ik zit nu op mijn mobieltje dus kan ff niet zo veel, of anders word het zonder foto enzo. Als dat niet erg is wil ik hem opzich nu wel invullen, dan ga ik morgen verder.


    Reality's overrated.

    Wacht, ik ga toch voor een vrouwelijke wachter, ik heb daar meer inspiratie voor en zowiezo zijn er minder wachters, dus harder nodig!


    Reality's overrated.

    Rol: Fauniel
    Geslacht: vrouw
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Karakter: lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd.
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    mens:



    Dier:


    In dierlijke vorm is Scarlett een doodskopaapje.

    Extra: ze heeft (altijd) een ring met een zeegroene roos om.

    Ik help je even, want deze beschrijving is gewoon echt te kort.
    Bij karakter: Wat doet ze als ze druk is? Waardoor wordt ze druk? Hoe benadert ze mensen?
    Bij menselijk uiterlijk: wat voor kleren draagt ze meestal? Is ze veel bezig met haar uiterlijk of juist niet?
    Bij dierlijk uiterlijk: is ze juist groot of klein? Verandert ze vaak? Wat doet ze graag als dier?
    Bij Extra: waarom draagt ze die ring, heeft hij een betekenis, kreeg ze hem van iemand speciaal? Hoe heeft ze afscheid genomen van haar familie?

    Dat zijn allemaal dingen die nog aan kunt vullen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Caleo schreef:
    Wacht, ik ga toch voor een vrouwelijke wachter, ik heb daar meer inspiratie voor en zowiezo zijn er minder wachters, dus harder nodig!


    Is prima ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik help je even, want deze beschrijving is gewoon echt te kort.
    Bij karakter: Wat doet ze als ze druk is? Waardoor wordt ze druk? Hoe benadert ze mensen?
    Bij menselijk uiterlijk: wat voor kleren draagt ze meestal? Is ze veel bezig met haar uiterlijk of juist niet?
    Bij dierlijk uiterlijk: is ze juist groot of klein? Verandert ze vaak? Wat doet ze graag als dier?
    Bij Extra: waarom draagt ze die ring, heeft hij een betekenis, kreeg ze hem van iemand speciaal? Hoe heeft ze afscheid genomen van haar familie?

    Dat zijn allemaal dingen die nog aan kunt vullen.
    ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.

    Het liefst draagt ze rustige kleuren want daar wordt ze rustig van. Haar uiterlijk is voor haar heeeel belangrijk want ze is al best vaak gedumpt door haar ware liefdes en dat wilt ze niet nog een keer.

    Als ze verandert is ze een klein aapje die het liefst wild rondrent. Ze verandert om de 27 dagen

    De ring heeft ze een keer gevonden om een tak heen en daar stond in gegradeerd dat die van haar over over over over grootmoeder was geweest.


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...) ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.

    Het liefst draagt ze rustige kleuren want daar wordt ze rustig van. Haar uiterlijk is voor haar heeeel belangrijk want ze is al best vaak gedumpt door haar ware liefdes en dat wilt ze niet nog een keer.

    Als ze verandert is ze een klein aapje die het liefst wild rondrent. Ze verandert om de 27 dagen

    De ring heeft ze een keer gevonden om een tak heen en daar stond in gegradeerd dat die van haar over over over over grootmoeder was geweest.


    Ehm. Het is makkelijker als je dat bij je rol invult.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Wachter
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17 (Als dat kan c; )
    Naam: Dawnelle "Dawn" Ivy Moon
    Karakter: Dawn is een stoer, dapper en sterk meisje. Ze heeft veel meegemaakt en is daardoor hard geworden. Ze zal niet snel meedelijden voelen en angst, verdriet, woede of pijn licht bij haar alhelemaal ver weg. Natuurlijk kan ze wel voelen, maar ze heeft haar gevoelens gewoon weggestopt. Dit is dus een teken dat ze wel degenlijk bang is, bang voor haar gevoelens. Ook is ze erg bang om lief te hebben. Maar haar grootste angst is toch echt verliefd worden. Ze loopt daar namenlijk al haar hele leven voor weg. Ze is al vroeg volwassen geworden en voor haar zelf gaan zorgen, te vroeg waardoor ze nooit een echte kindertijd heeft gehad en dus vaak verantwoordingen neemt, ook al houd ze echt niet van regels en lapt ze die zodra het kan aan de laars. Dawn word liever niet Dawnelle genoemd, ook al is dat wel haar hele naam. Ze haat die naam omdat het zo 'meisjesachtig' is. En dat is Dawn dus echt niet. Ze is sterk, snel en slim, maar ook onhandig en impulsief. Dawn kan soms heel onzeker zijn, dat stopt ze dan erg weg waardoor ze nog erger in de put raakt. Ze is bijna nergens bang voor en zal haar leven nog geven als dat nodig is. Ze gaat uitdagingen graag aan, ook al vind ook zij dat soms eng, maar ze doet gewoon alsof dat niet zo is. Haar klunsigheid kan soms helemaal niet handig zijn. Ze struikelt bijvoorbeeld regelmatig over haar eigen voeten, of ze loopt weer tegen een deur aan. Over het algemeen is ze slim, maar ze doet regelmatig dingen zonder na te denken. Ze heeft vaak dat ze van te voren iets helemaal uitdenkt, besluit dat die manier niet handig is en het dan toch gaat doen. En meestal komen er dan ook nog een hoop andere impuliefe en stomme dingen bij. Ze is koppig en laat zich niet zomaar dingen aanpraten. Haar vertrouwen is moeilijk te winnen. Al met al lijkt Dawn dus een hard meisje. Maar diep vanbinnen is ze gevoellig en lief, als ze om je geeft kun je met haar een goed gesprek hebben. Ze zal er voor je zijn. Maar haar vriendschap of liefde is bijna niet tot onmogenlijk te krijgen.
    Uiterlijk: Dawn heeft een licht getinte en egale huid, ze heeft namenlijk Spaanse en Italiaanse famillie. Ze heeft hoge jukbeenderen, Een redelijk smal gezicht en een smalle neus, waar een aantal kleine sproetjes op zitten, wat apart is bij haar getinte huid. Ze heeft volle en mooie gevormde lippen die iets kersenkleurigs hebben. Ze heeft af en toe als ze met haar zelf of iets anders in de knoop zit de gewoonte op haar lip te bijten en soms bloed dat dan ook. Haar donkere haar is lang het is donkerbruin gekleurd en heeft een krul, er zitten veel donkere plukken tussen, haar haar is zelfs zo donkerbruin dat het voor sommigen mensen zwart is, maar dat is het niet. In sommig licht lijkt haar haar een kastanje bruine kleur te hebben, waardoor het lijkt alsof er rood doorheen is gewerkt, ook dit lijkt maar zo. Haar amandelvormige ogen vallen het meest op in haar gezicht, het zijn donker bruine poelen die soms bijna zwart kunnen zijn, dit licht aan hoe ze zich voelt. De gene die haar echt goed kennen kunnen aan haar ogen haar diepe emoties zien. Ze heeft lange, gekrulde wimpers, wat samen met de kleur en de vorm haar ogen tot het pronkstuk van haar lichaam maakt. Het zijn echte bambi-ogen. Haar donkere wenkbrauwen zijn meestal gevormd tot een bedenkelijke frons. En haar gezicht staat grotendeels van de tijd emotieloos. Ze is 1.78 lang, wat haar aardig groot maakt voor een meisje. Haar lichaam is slank en atletisch gebouwt. Maar ze heeft ook de nodige vrouwelijke vormen. Eigenlijk kan haar uiterlijk haar helemaal niks schelen, haar kledingsmaak is niet echt iets uitgesprokens, gewoon een beetje sportief en een beetje vintage, ze geeft er haar eigen twist aan. Hakken, rokjes of jurken zal ze nooit dragen. Haar make-up is heel licht tot niks. Haar dikke haren draagt ze meestal vastgebonden, of in een vlecht of in een staart zodat het haar niet in de weg zit. Ook zitten er meestal heel veel klitten in, maar dat maakt Dawn niks uit. Dawn heeft een mysterieuze glimlach en het is niet makkelijk om die te zien.
    Extra: Zoals wel duidelijk en Dawn een beetje mysterieus meisje, ze zegt niet erg veel, al helemaal niet tegen vreemden. Maar ze is ook niet erg rustig, ze kan niet lang stilzitten. Ondanks dat ze niet veel zegt is ze niet op haar mond gevallen, ze is brutaal en verschrikkelijk koppig. Op sommigen momenten zegt ze dus weinig en op andere momenten praat ze dwars door een ander heen en dat hoeft niet altijd even aardig te zijn, ook al kun je haar ook niet heel gemeen noemen ofzo, ze is gewoon Dawn. Ze heeft er totaal geen problemen mee om met jongens om te gaan (op de vriendschapelijke manier, op de romantische manier juist wél, daar is ze bang voor. Ook kan ze niet echt goed flirten, ze heeft het gewoon nog nooit echt gedaan omdat ze er altijd voor weg is gelopen.) ze kan het dan ook meestal beter vinden met jongens als met meisjes, die praten tenminste niet zo over hun gevoelens enzo. Ze houd van de nacht, grappig want haar achternaam in Moon, ze houd van de maan en de stilte en de rust die de nacht bied. 's Nachts kan ze zichzelf zijn. In haar haar vlecht ze vaak een katoene lint, dit heeft geen duidelijke reden het lint heeft meestal de kleur van haar emotie. Hoe donkerder het lint, des te vervelender ze zich voelt. Vaak draagt ze een nachtblauw lint. Dat lint heeft geen echt emotie. Op haar pols staat een tattooage die; Keep fighting, never give up luidt. Op haar andere pols heeft ze een vaag, langgerekt litteken. Net als de tattooage heeft dat litteken voor haar een betekenis, maar de betekenis die er achter zit verteld ze aan niemand. Niemand weet dan ook echt veel van haar en dat houd ze liever zo.

    Ehm, is ze zo goed? Ik zal haar nog wat kunnen uitbreiden als dat moet, zowiezo is het stukje extra nog niet helemaal klaar denk ik. En moet ik een foto? Ik vind het namenlijk erg moeilijk om een foto te zoeken bij deze beschrijving. Ik kan ook de beschrijving nog wat duidelijker doen, maar als ik een foto moet dan weet ik niet (waarschijnlijk niet) of ie helemaal aan de beschrijving voldoet.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:09 ]


    Reality's overrated.

    Rol: Fauniel
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Rosalie is achttien jaar, ze is de fauniel die voor Fedea kwam, dus nog één van de jongste. (Nr. 7) Betekend dus dat ze rond de 485 jaar oud is, geboren in het jaartal 1525.
    Naam: Rosalie Meredith Foxx, ondanks dat is haar roepnaam gewoon Rosalie en wordt dit vaak afgekort tot Rose of Lily. Ze is van Engelse komaf, in de buurt van Liverpool.
    Karakter: Rose is een nogal los type en lijkt vooral nadat ze erachter is gekomen dat ze onsterfelijk is, het leven van alle kanten te proberen te zien en het zo uitgebreid mogelijk te vieren. Ze geniet ervan en staat dan ook positief in het leven. Ze heeft een redelijke bek, is niet bang om een opmerking te maken en om eerlijk te zijn ook niet een voorstander van nadenken bij het gebruiken van de juiste woorden. Hierdoor gebeurd het vaak dat Rose haar opmerkingen botter overkomen dan bedoeld, maar hier zal ze nou niet bepaald snel haar excuses voor aanbieden. Rose is namelijk erg egocentrisch en voelt zich daar veel te goed voor. Als het om complimentjes gaat die ze ontvangt is dit weer een heel ander verhaal; Rose staat namelijk graag in de belangstelling, goed of slecht, het maakt haar eigenlijk weinig uit. Hierdoor komt ze over als een redelijk sterk persoon, maar diep van binnen is Rose redelijk gevoelig en maakt ze zich erg zorgen over wat mensen van haar denken. Dit zal ze ondanks dat niet toegeven en zal eerder wat subtiele vragen stellen.
          Ook zou je Rose flirterig kunnen noemen en daar staat ze dan ook zeker bekend om. Ze is niet iemand die zich snel bindt aan mannen of plaatsen. Ze heeft daar moeite mee. Een feestbeest kan je haar ook noemen, ze houdt van de gezelligheid die er van te pas komt. Ook zou je haar redelijk lui kunnen noemen. Behulpzaam is ze dan ook zeker niet, je zal echt moeite moeten doen om haar over te halen of het moet haar om één of andere rede goed uitkomen. Dan zal ze namelijk de eerste zijn die in de rij staat om haar hulp aan te bieden. Als laatst is Rose erg ijdel, ze kijkt graag in de spiegel en houdt wel van een grapje op z’n tijd. Het is makkelijk om haar uit te dagen en kan tevens niet tegen haar verlies.
    Uiterlijk:


    Rosalie is een dame met een redelijke lengte, 1.76m om precies te zijn en aangezien ze niet uit een erg welvarend gezin komt, is ze altijd aan de dunne kant geweest. Ze heeft smalle heupen en schouders, een simpele cup B en verder dan ook niet echt de vrouwelijke vormen. Rose heeft een blanke huid, erg egaal te noemen die in de zon al snel oplicht, hier en daar heeft ze wat moedervlekken, een lelijk litteken op haar heup, maar verder ziet ze er prima uit.
          Rosalie heeft een rechthoekig gezicht, een smalle kaaklijn en het meest opvallende aan haar uiterlijk is waarschijnlijk haar volle lippen, perzikgekleurd van origine. Toch komt het vaak voor dat ze er een ander kleurtje op smeert. Haar wangen zijn redelijk bleekjes, heeft ze een ietwat brede neus en grijsblauwe ogen die worden omringd door lichtbruine lange wimpers. Haar haren zijn goudblond van kleur, vallen op haar borsten en zijn vrij dun. Ze heeft wat donkerdere wenkbrauwen, redelijk strak.
    Klik, foto 2, voila und here
    Fauniel: Ironisch genoeg is Rose haar schim een vos, iets dat aan haar achternaam te zien zou kunnen zijn als je er slechts één ‘x’ van weghaalt. Het past eigenlijk ook wel bij haar, aangezien het spreekwoord 'zo sluw als een vos', je goed bij haar neer zou kunnen zetten. De vos die haar verschijning weertoont heeft een normale lengte en is te vergelijken met elke andere vos, heel gewoontjes. Zelf maakt ze zelden gebruik hiervan en veranderd ze eigenlijk nooit. Dit heeft ze echt al tientallen jaren niet meer gedaan en eigenlijk is ze ook van plan dat zo te houden.


    Extra: Rosalie heeft al een heel lange tijd niets van zich laten horen en is een tiental jaren nadat ze zich bij de groep heeft aangesloten, vertrokken om een tijdje op zichzelf te zijn. Ze is toen begonnen met studeren nadat ze een redelijke geldsom had opgespaard. Rosalie hield van het studentenleven, het uitgaan, de jongens en heeft er alle kanten van gezien. Hierdoor heeft ze redelijk wat diploma’s op zak, dit omdat ze hier werkelijk heel wat jaren mee bezig is geweest en ook heel de wereld rond heeft gereisd. De laatste vijf jaar heeft ze in Manhattan gewoond, maar uiteindelijk besloten om haar oude vrienden maar weer eens op te zoeken. Waar Rosalie om bekend staat in de groep is dat ze niet vies is om met een leuke jongeman het bed in te duiken en hier heeft ze dan ook veel van genoten tijdens haar studententijd die bijna meer dan honderd jaar geduurd heeft. Dan moet er ook eerlijk toe worden gegeven dat ze van heel wat universiteiten is afgetrapt doordat ze nauwelijks tot niets haar best deed, maar bij heel wat universiteiten is het haar wel gelukt - waaronder Yale. Op deze manier beheerst ze heel wat talen waaronder, haar moedertaal Engels valt, Frans, Duits, Spaans, Zweeds en Russisch.

    Zeg maar als er iets moet worden aangepast. (: Ik kijk nog wel even of ik een mannelijke rol erbij maak, zodat we een meer even aantal hebben.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:12 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik twijfel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mag ik nog een rol?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Voorlopig niet (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mag ik een mannelijke Fauniel reserveren? Ik vul hem meteen in


    Remember to be ridiculous.

    Rol: Fauniel
    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Dolf Ilyaz Wayland
    Karakter: Dolf is simpel gezegd een rotjoch. Hij heeft lak aan regels, geeft bijna nooit uitleg voor zijn daden en gaat zijn eigen gang. Niemand zou hem ooit beschuldigen van politieke correctheid want hij is zo onsubtiel als maar kan. Hij is totaal niet snel geïntimideerd en vindt het geweldig om de draak te steken met mensen die een groot ego hebben. Je moet van Dolf niet verwachten dat hij hetzelfde als andere mensen met je omgaat want dan ben je hem kwijt. Hierdoor heeft hij eigenlijk nooit echt vrienden. Hij is heel gesloten en vertelt niets over zijn verleden, als je er naar vraagt zegt hij simpelweg dat het niet belangrijk is.
    Uiterlijk


    Dolf is niet echt gespierd, dit lijkt hij wel omdat hij totaal geen vet op zijn botten heeft. Hij is 1,82 en daarmee voor een jongen niet bepaald lang. Hij heeft een heel blanke huid met donkerbruine bambi-ogen. Hij heeft blonde krullen die nooit maar dan ook nooit goed willen zitten. Hij kleed zich heel normaal, een spijkerbroek met een blouse en schoenen en klaar.


    In wolfvorm is Dolf voor een wolf redelijk klein. Hij heeft een grijs-beige vacht en zoals praktisch elke wolf amberkleurige ogen. Hij is dol op zijn wolfvorm en transformeert vaak.
    Extra: Dolf draagt een leren veter om zijn arm, niemand weet waarom en er naar vragen heeft geen zin want hij geeft toch geen antwoord op die vraag.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:38 ]


    Remember to be ridiculous.