• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël
    'Hoeft niet, ik slaap de laatste tijd toch niet dus dat is niet echt een probleem' Zeg ik, ik sliep weinig maar wanneer ik wel sliep, sliep ik best lang. 'Slapen zal jouw ook goed doen' Voeg ik er dan aan toe. 'Wat wil je vandaag doen?'

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Nate moet lachen en we komen boven water, ik lachend en hij proestend. Ik kijk hem aan en dan plots zijn zijn lippen voor een kort moment op die van mij. Hij gaat dan gelijk achteruit en zegt sorry. 'Dat geeft niets,' zeg ik dan en kijk hem even zwijgend aan. Dat voelde goed, te goed.

[eten]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    'Jawel ik mocht het niet gedaan hebben maar het ging vanzelf.' zucht ik en ga even door mijn haar.
    Ik spetter dan nog even naar haar meteen flauwe glimlach.

Sky
    ''Ik slaap ook niet echt, aangezien we engelen zijn dus niet hoeven te slapen,' zeg ik. 'Maar dat betekent niet dat we niet alsnog kunnen slapen. Maar oké, dan doe jij het,' zeg ik grijnzend. 'Dan blijf ik lekker liggen.' Hij vraagt wat ik vandaag wil doen. 'Hm, sowieso Boef uitlaten en misschien dat we kunnen gaan wandelen met Elizabeth, met de kinderwagen.'

Leslie Day
    Ik kijk Nate even aan. 'Gebeurd is gebeurd,' zeg ik tegen hem. 'En Nate, ik vond het niet erg.' Misschien dat het nu dubbel klinkt, maar het voelde ik dubbel. Ik spetter weet water naar hem ook toe en glimlach even scheef naar hem,

Daniël
    'Mooizo' Andwoord ik met een glimlach en druk weer een kus op haar lippen en kijk dan langs haar naar Boef. 'Dat is wel een goed idee' Zeg ik dan en aai Boef een keer over zijn kop.

Nate
    Er komt een glimlach om mijn lippen als ik haar dubbele antwoord hoor.
    Ik spetter terug. Ze geeft zo'n mooie glimlach.

Ik reageer later weet, ga nu met de bus naar m'n zus (:

ok

bored

Sky
    Daniël drukt weer een kus op mijn lippen en ik grinnik kort. Hij zegt vaak dat ze verslavend zijn. Hij zegt dat het een goed idee is en ij glimlach. 'Mijn ideeën zijn altijd goed,' zeg ik met een plagerige toon. Ik zet Boef tussen ons in zodat Daniël beter aan hem kan. 'Ik vind Boef nog steeds zo'n schatje,' zeg ik dan.

Leslie Day
    Ik zie de glimlach die verschijnt op zijn lippen, hij hoorde dus waarschijnlijk de dubbele betekenis. Hij spettert weer naar mij en dan laat ik me ineens verdwijnen en achter hem verschijnen en geef hem plagerig een duwtje. Ik spetter water op hem en moet lachen.

Nate
    Ik grinnik en begin weer terug te spetteren zodat er een gevecht ontstaan.
    Ik steek plots mijn voet uit zodat ze erover zou vallen.

Leslie Day
    Nate grinnikt en spettert terug en overal vliegen spetters om ons heen. Ik ga meer in zijn richting, maar dan struikel ik over zijn voet en val ik gewoon vol op Nate. Ik moet lachen en kijk hem aan. 'Dat was niet eerlijk!' Zeg ik lachend en hang nog op hem.

Nate
    Ik lach en kijk in haar ogen voor ik haar terug op haar beide voeten zet.
    Even ben ik stil maar dan spets ik weer wat water naar haar.

[sorry was ff draw something aan het spelen xd]

Jaimes schreef:
    Sky
    Daniël drukt weer een kus op mijn lippen en ik grinnik kort. Hij zegt vaak dat ze verslavend zijn. Hij zegt dat het een goed idee is en ij glimlach. 'Mijn ideeën zijn altijd goed,' zeg ik met een plagerige toon. Ik zet Boef tussen ons in zodat Daniël beter aan hem kan. 'Ik vind Boef nog steeds zo'n schatje,' zeg ik dan.

Leslie Day
    Ik zie de glimlach die verschijnt op zijn lippen, hij hoorde dus waarschijnlijk de dubbele betekenis. Hij spettert weer naar mij en dan laat ik me ineens verdwijnen en achter hem verschijnen en geef hem plagerig een duwtje. Ik spetter water op hem en moet lachen.

Daniël
    Ze glimlacht 'Mijn ideeën zijn altijd goed,' zegt ze plagerig waarna ze Boef tussen ons inzet zodat ik er beter bij kan. 'Ik vind Boef nog steeds zo'n schatje,' zegt ze dan, 'Hmm.. Hij vind jouw ook leuk volgens mij, maar daarbij.. Niemand kan jouw niet leuk vinden' Zeg ik met een grijns en pak boef op en zet hem op mij schoot waar hij al snel op zijn rug ligt doordat ik zijn buik kietel.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt