• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Bernini
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik [t/m 27 jan. weg]
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 23:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bernini schreef:
    (...)

    Louis? Heeft hij er zoveel dan? Welke dan allemaal, ik weet er maar een paar


    Louis heeft er niet veel, dat niet... Maar wat hij heeft is gewoon stom. Voor zover ik weet: Een poppetje met skateboard, 'Oops!', een kompas, van die terug en verder spoel tekentjes, nog meer dingen die nu niet in me op komen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Dat is alleen maar beter, Harry begon zijn vrienden te verwaarlozen :(


    En hoe weet jij dat dan?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En hoe weet jij dat dan?


    Heb je het nog niet gehoord?
    Taylor schold Niall uit waardoor hij ging huilen... Harry nam het doodleuk voor Taylor op en liet Niall stikken...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Heb je het nog niet gehoord?
    Taylor schold Niall uit waardoor hij ging huilen... Harry nam het doodleuk voor Taylor op en liet Niall stikken...


    OMG nu krijg ik meer haat aan Taylor.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    OMG nu krijg ik meer haat aan Taylor.


    Dat is een van de redenen waarom al die haat naar haar komt, want de Directioners acepteren ook hoe Liam Danie date en Lou Eleanor, of Zayn Perrie. Het is gewoon hoe zij zich gedraagt, waar wij een hekel aan hebben. Zelfs Zayn's zusje Safaa heeft het gezegd...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Heb je het nog niet gehoord?
    Taylor schold Niall uit waardoor hij ging huilen... Harry nam het doodleuk voor Taylor op en liet Niall stikken...


    Wat?! Hoe kan ze de schattigste man op deze aarde uit schelden?! Als dat waar is, moet ze zich toch even laten kijken.


    Physics is awesome

    nessje schreef:
    (...)

    Dat is een van de redenen waarom al die haat naar haar komt, want de Directioners acepteren ook hoe Liam Danie date en Lou Eleanor, of Zayn Perrie. Het is gewoon hoe zij zich gedraagt, waar wij een hekel aan hebben. Zelfs Zayn's zusje Safaa heeft het gezegd...


    Ja inderdaad!
    Als je met iemand een relatie hebt, moet je ook wel met zijn/haar beste vrienden overweg kunnen vind ik..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat?! Hoe kan ze de schattigste man op deze aarde uit schelden?! Als dat waar is, moet ze zich toch even laten kijken.


    Het is helaas waar, en dat vroeg ik me ook af... Ik had toch echt eerder verwacht dat ze Louis zou gaan haten omdat het nou eenmaal Larry is. Maar nee, zij gaat de blonde Ier uitschelden, de gevoellige, de perfectste man op deze wereld!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ja inderdaad!
    Als je met iemand een relatie hebt, moet je ook wel met zijn/haar beste vrienden overweg kunnen vind ik..


    Dat vinden we allemaal denk ik, want hoe moet ze nou alleen Harry leuk vinden? Hij heeft vier jongens waarmee hij al twee jaar omgaat, en dat laat Harry allemaal voorbij gaan omdat Taylor ongeveer twee maanden achter hem aanloopt. Stalker die ze is!:@


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ja inderdaad!
    Als je met iemand een relatie hebt, moet je ook wel met zijn/haar beste vrienden overweg kunnen vind ik..


    Ik vind niet dat je dat per se hoeft want je kan niet met iedereen overweg maar je gedraagt je wel normaal en netjes tegen over de beste vrienden van degene met wie je een relatie hebt.


    Physics is awesome

    nessje schreef:
    (...)

    Het is helaas waar, en dat vroeg ik me ook af... Ik had toch echt eerder verwacht dat ze Louis zou gaan haten omdat het nou eenmaal Larry is. Maar nee, zij gaat de blonde Ier uitschelden, de gevoellige, de perfectste man op deze wereld!


    Ik geloof niet in Larry maar ik dacht dat ze inderdaad eerder problemen zou hebben met Louis. Ik wil niet beweren dat Niall een engel of een heilige is maar zo hoort zich wel te kunnen gedragen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik geloof niet in Larry maar ik dacht dat ze inderdaad eerder problemen zou hebben met Louis. Ik wil niet beweren dat Niall een engel of een heilige is maar zo hoort zich wel te kunnen gedragen.


    Ik ben ook niet iemand die in Larry gelooft, want Louis&Eleaonor horen bij elkaar... Maar sorry, ik liet me gaan =S Ben een Niallster dus dan gaat het automatisch. Je hoort je inderdaad wel gewoon te gedragen, niet als een prinses die alles kan krijgen want dat kan ze niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet iemand die in Larry gelooft, want Louis&Eleaonor horen bij elkaar... Maar sorry, ik liet me gaan =S Ben een Niallster dus dan gaat het automatisch. Je hoort je inderdaad wel gewoon te gedragen, niet als een prinses die alles kan krijgen want dat kan ze niet.


    Mijn favoriet is Niall (eerst was het Harry, ik denk dat je met Niallster bedoeld dat Niall je favriet is) en ik wil haar wel achter het behang plakken om wat ze heeft gedaan, wel luchtgaatjes maken natuurlijk. Maar ik vraag mij toch echt af waarvoor ze hem heeft uit gescholden aangezien Niall ging huilen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Mijn favoriet is Niall (eerst was het Harry, ik denk dat je met Niallster bedoeld dat Niall je favriet is) en ik wil haar wel achter het behang plakken om wat ze heeft gedaan, wel luchtgaatjes maken natuurlijk. Maar ik vraag mij toch echt af waarvoor ze hem heeft uit gescholden aangezien Niall ging huilen.


    Jupp, Niall is gewoon mijn favo boy. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het omdat de jongens haar sowieso niet mochten, omdat ze wisten dat Harry dan een liedje naar zijn hoofd geslingerd kreeg... Niall die liet dat of duidelijk zien, of hij zei het per ongeluk. Taylor vond het nodig hem te laten huilen, en tadaa... Taylor verliest nog meer fans.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Jupp, Niall is gewoon mijn favo boy. Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het omdat de jongens haar sowieso niet mochten, omdat ze wisten dat Harry dan een liedje naar zijn hoofd geslingerd kreeg... Niall die liet dat of duidelijk zien, of hij zei het per ongeluk. Taylor vond het nodig hem te laten huilen, en tadaa... Taylor verliest nog meer fans.


    Als 4/5 van 1D je niet mag, zegt dat toch wel wat vind ik. Nou, dat vind ik wel aar van haar. Ze maakt liedjes na een break-up dus om dan iemand te laten huilen die gewoon de waarheid zegt, vind ik vreemd maar goed.


    Physics is awesome