• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Bernini
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik [t/m 27 jan. weg]
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 23:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eyes schreef:
    (...)

    Serieus? Het is toch zijn lichaam?:S


    Dat is wel waar, maar ik denk niet dat jij een zoon wil die alles wat hij mee maakt op zijn huid laat zetten. Hij was van plan iets met Japan te nemen, alleen om er later naar te kijken en denken: Daar ben ik geweest!

    Het word gewoon overdrijven...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ga me moedertje halen, ben straks weer terug !


    Danmarks Dynamite.

    nessje schreef:
    (...)

    Niet alleen Anne, ook Paul heeft het er over gehad met hem.


    Good. Tijd om Harry eens in te laten zien dat hij geen Zayn Malik is die alle tattoo's kan hebben


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Good. Tijd om Harry eens in te laten zien dat hij geen Zayn Malik is die alle tattoo's kan hebben


    Dat's echt gewoon WAAR ! want Zayn kan het inderdaad wel hebben !


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    (...)

    Gaar.. hij heeft er nu al een stuk of 30. Dan had ze het eigenlijk eerder moeten zeggen, vind ik.


    Ik heb ook verwacht dat zijn moeder hem even liet gaan, maar nu gaat het wel té ver. Hij heeft een groot schip op zijn arm, wat heeft hij daaraan? Of het is omdat Taylor hem ook beïnvloed en dat zijn moeder daar bang voor is. Dat hij nog meer nuteloze dingen gaat neer zetten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik heb ook verwacht dat zijn moeder hem even liet gaan, maar nu gaat het wel té ver. Hij heeft een groot schip op zijn arm, wat heeft hij daaraan? Of het is omdat Taylor hem ook beïnvloed en dat zijn moeder daar bang voor is. Dat hij nog meer nuteloze dingen gaat neer zetten.


    Ja, dat misschien wel ja. ben wel blij hoor.. :')


    Danmarks Dynamite.

    nessje schreef:
    (...)

    Ik heb ook verwacht dat zijn moeder hem even liet gaan, maar nu gaat het wel té ver. Hij heeft een groot schip op zijn arm, wat heeft hij daaraan? Of het is omdat Taylor hem ook beïnvloed en dat zijn moeder daar bang voor is. Dat hij nog meer nuteloze dingen gaat neer zetten.


    Over die boot. In een interview werd er gevraagd: "Why a boat?" Harry antwoordde: "Well... It's... just a boat." -,-


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bernini schreef:
    (...)

    Good. Tijd om Harry eens in te laten zien dat hij geen Zayn Malik is die alle tattoo's kan hebben


    Zayn staat het gewoon goed, maar dat komt volgens mij ook omdat Zayn tattoo's met een reden zet. Harry loopt met van die nuteloze dingen... Net zoals Louis... Wanneer zou zijn moeder ingrijpen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Las net op twitter dat Taylor heeft gezegd dat ze voor een fotoshoot in London is en dat zij en Harry niet terug bij elkaar zijn.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Las net op twitter dat Taylor heeft gezegd dat ze voor een fotoshoot in London is en dat zij en Harry niet terug bij elkaar zijn.


    Oh ik hoorde op de radio dat ze samen naar een award show gaan.


    Danmarks Dynamite.

    Oké nu ga ik echt, reageer zo wel !


    Danmarks Dynamite.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Over die boot. In een interview werd er gevraagd: "Why a boat?" Harry antwoordde: "Well... It's... just a boat." -,-


    Wedden? Hij wou zeggen: "Omdat Taylor dat wou." Maar tja, dan kreeg je dat gedoe weer dus werd het maar dat ^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Zayn staat het gewoon goed, maar dat komt volgens mij ook omdat Zayn tattoo's met een reden zet. Harry loopt met van die nuteloze dingen... Net zoals Louis... Wanneer zou zijn moeder ingrijpen?


    Louis? Heeft hij er zoveel dan? Welke dan allemaal, ik weet er maar een paar


    Miep

    nessje schreef:
    (...)

    Wedden? Hij wou zeggen: "Omdat Taylor dat wou." Maar tja, dan kreeg je dat gedoe weer dus werd het maar dat ^


    Maybe. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eyes schreef:
    Las net op twitter dat Taylor heeft gezegd dat ze voor een fotoshoot in London is en dat zij en Harry niet terug bij elkaar zijn.


    Dat is alleen maar beter, Harry begon zijn vrienden te verwaarlozen :(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'