• Wilders is nu blij want heel Nederland is wit
    Wilde ik even kwijtxD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap 'm niet...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morrowind schreef:
    Ik snap 'm niet...

    Wilders heeft het niet zo op buitenlanders -> die zijn vaak gekleurd -> er is sneeuw gevallen dus Nederland is wit (de kleur van blanken) -> Wilders is blij want Nederland is wit (alleen maar blanken).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wilders heeft het niet zo op buitenlanders -> die zijn vaak gekleurd -> er is sneeuw gevallen dus Nederland is wit (de kleur van blanken) -> Wilders is blij want Nederland is wit (alleen maar blanken).


    Oh, dus ik kan eruit opmaken dat het een Nederlands politieker is, die niet van mensen met een andere huidskleur houdt. Ok, in ieder geval bedankt om het uit te leggen (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Oh, dus ik kan eruit opmaken dat het een Nederlands politieker is, die niet van mensen met een andere huidskleur houdt. Ok, in ieder geval bedankt om het uit te leggen (:

    Nou, dat klopt niet helemaal. Hij houdt niet van mensen die niet werken en problemen veroorzaken en laten dat nou net vaak mensen zijn met een andere huidskleur / immigranten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ha-ha-ha.


    Bad decisions make good stories.

    Ha-ha-ha.

    Licet schreef:


    Tijd voor koffie.

    Eh..


    26 - 02 - '16

    Okay.


    stay safe because I like being alive at the same time as you