1 mol
1 doel
Ontmasker de mol
Onthoud 1 ding
Niets is wat het lijkt
Trust nobody
Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.
In te vullen:
Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Pluspunten tijdens WIDM:
Minpunten tijdens WIDM:
Extra:
Sorry guys, alle rollen zijn al in gebruik. Je kan dus geen rol meer aanmaken.
Meiden (5)
-Samantha Felicia Calder||foxfaceXXX
-Evanna Yin||WritingGirl
-Sara Van Hanning||Beckett
-Abdel "Abbey" Cymra Walé||Brookie
-Hedwig Vivienne Williams.||xAmnesia
Jongens (5)
-Yves Smit||Sylvesti
-Elliot Felix Green||Besar
-Cyprian Nevio Moldovan||Boira
-Nathan Eleveld||OhMyZiam
-Yuan Zhang||Firebolt
Regels:
- Geen Mary-Sue's (perfecte personages)
- Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
- Minimaal 4 regels per post
- Lees please de post's van anderen goed door
- Naamsveranderingen doorgeven
- Eerst max. 1 personage per persoon. Als er dan nog plaatsen over zijn, mag je er nog 1 aanmaken
- Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
- Geen on-liners
BELANGRIJK
- Ik stuur iedereen een PB waarin staat of je de mol of een kandidaat bent. (Ik trek lootjes, zo heeft iedereen evenveel kans om de mol te zijn)
- Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
- Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
- Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht
Thanks!
xx Ruexx
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:30 ]
Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .