• Hoihoi!
    Ik ga nieuwe pruikjes en ogen kopen voor mijn Ball Jointed Doll. Dit is ze:



    Maar ik kan niet kiezen. Ik dacht haar wit haar te geven, maar dat staat volgens mij niet dus ik hou het op grijs/zwart.

    Dit zijn de drie pruikjes waaruit ik niet kan kiezen:

    Haar 1
    Haar 2
    Haar 3

    Dit zijn ze állemaal, dus als jullie een andere mooier vinden, zeg het maar! ^-^
    Ze moeten wel mooi staat op mijn doll, dus niet op de doll die ze op de foto draagt. Let daar ook een beetje op alsjeblieft. :$

    En welke ogen zou ik nemen?
    Ogen 1
    ogen 2 > deze kosten wel minder

    Ik ben benieuwd naar welke jullie het mooiste vinden. Foto's volgen trouwens als het pruikje dan binnen komt. :3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:25 ]


    Let the Night embrace you

    Haar 1 & ogen 2 :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Haar 1 & ogen 2 :'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Pruik 2 en ogen 1 zou ik zeggen Lol en die popetjes zijn Best CUwl :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Grappjee! & Haar 1 & ogen 2

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:29 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Oog 2 is mooier
    & dude hoe wil je die ogen veranderen

    mja ben niet helemaal weg van et haar.. mja haar 1 is wel leuker


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Whehe, dat is een hele gore bedoening. :'D
    Haar hoofdje kan er gedeeltelijk af en op de plaats waar de ogen zitten, zitten dus zo'n ronde oogbollen als op de foto's. Daarrond zit een plakkerig spul dat je eraf kan halen en zo kan je ze dan veranderen. ^-^


    Let the Night embrace you

    Haar 3 en ogen 2


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haar 1 en ogen 2


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Kanon schreef:
    ^ Whehe, dat is een hele gore bedoening. :'D
    Haar hoofdje kan er gedeeltelijk af en op de plaats waar de ogen zitten, zitten dus zo'n ronde oogbollen als op de foto's. Daarrond zit een plakkerig spul dat je eraf kan halen en zo kan je ze dan veranderen. ^-^


    Aha ok, een hele chirurgische ingreep dus ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kanon schreef:
    ^ Whehe, dat is een hele gore bedoening. :'D
    Haar hoofdje kan er gedeeltelijk af en op de plaats waar de ogen zitten, zitten dus zo'n ronde oogbollen als op de foto's. Daarrond zit een plakkerig spul dat je eraf kan halen en zo kan je ze dan veranderen. ^-^

    Maar kan je dan haar oude ogen weer eens opnieuw indoen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oowh, die haarsite voelt alsof ik weer leuke dingen ga downloaden voor sims:9~

    Tot nu toe haar 1 en ogen 2 ;D Even andere kapsels bekijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het niet leuk om nu een korter kapsel te kopen?
    Je hebt nu een lange en dan neem je nu een kortere en
    dan bijv. weer later iets in staartjes ofzo? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Tranquillity Ja, dat plakkerig spul gaat er gewoon af en dan heb je gewoon die oogbollen vast die er nu inzitten. Nog helemaal in perfecte staat, dus. Als ik ze er dan weer in wil zetten dan doe ik dat gewoon en doe ik het plakkerige spul er rond zodat de ogen niet wegrollen.
    Ik zal eens een foto nemen als ik ze verander. :Y)

    @Endure: Hmm ja, maar ik ben voor lang haar. Dat vind ik persoonlijk mooier voor een meisje als mijn doll. Ze is kinderachtig en schattig, dus kort haar vind ik daar niet zo bij passen. ;$

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:38 ]


    Let the Night embrace you

    Lemonworld schreef:
    Haar 1 & ogen 2 :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kanon schreef:
    @Tranquillity Ja, dat plakkerig spul gaat er gewoon af en dan heb je gewoon die oogbollen vast die er nu inzitten. Nog helemaal in perfecte staat, dus. Als ik ze er dan weer in wil zetten dan doe ik dat gewoon en doe ik het plakkerige spul er rond zodat de ogen niet wegrollen.
    Ik zal eens een foto nemen als ik ze verander. :Y)

    Ahzo, dat spul moet er af voor je ze in haar in doet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right