• ja een grote nachtmerrie dus.
    ik moet volgende week donderdag om 8.15 een e.e.g scan.
    ik heb epilepsie en nu willen ze iets testen.
    ik heb het al 2 keer gehad, maar het is vreslijk.
    zodra er flikkerend licht komt word ik helemaal gek en bang.
    dat heeft onder andere ook met mijn epilepsie te maken.
    o men, jullie denken vast, het is maar licht. geloof me ,voor mij is het een hel.
    2 minuten lang met flikkerend licht dat steeds sneller gaat.
    ik zit er zooooo tegenop ik dacht dat ik het niet meer hoefde mee te maken na 2 keer maar mijn nachtmerrie kon me niet verlaten =.=
    wie heeft ook wel eens een e.e.g met licht gehad?
    wie heeft er epilepsie?
    wie weet wat ik bedoel?
    wie heeft er tips?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb geen tips, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen (:


    26 - 02 - '16

    Dat lijkt me dan niet bepaald een pretje, inderdaad. Succes alvast!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 20:17 ]


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Is het niet mogelijk om je iets van kalmeringsmiddelen te geven? Of verpest dat de uitslag van de test?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Crudelis schreef:
    De broer van mijn beste vriendin heeft epilepsie gehad. Hij is drie jaar na de geboorte van mijn vriendin overleden aan een aanval. Ik kende hem natuurlijk niet, maar ik moest meteen aan hem denken toen ik dit las.


    Nou dit zal haar echt wel gaan geruststellen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Haha nou toevallig kan ik daar wel tegen. Natuurlijk is het niet leuk dat diegene is overleden aan zo'n aanval maar ik heb die test omdat ik mischien te weinig medicijnen krijg. Kalmeringsmiddelen mogen niet dat verpest de trst=.=
    ik kan me de laatste tijd moeilijk concentreren en mijn cijfers verlagen dankzei mijn concentratie en als ik moe ben gaan soms mijn ogen snel trillen voor 1 a2 sec.
    en aangezien ik in mijn examenjaar zit is het belangrijk dat ik mijn concentratie heb. Het kan liggen dat ik 4 a 5 jaar geleden wel het goede hoeveelheid medicijnen had maar doordat ik gegroeid ben nu te weinig heb. Dat willen ze testen.
    ook moest ik daarvoor bloedprikken.
    bedankt voor jullie lieve reactie :) dat vrolijkt me ael weer een beetje op.mijn vriendin zei zo iets liefs :') ze zei ik wou dat ik bij je kon zijn om je daar te steunen :3 ik had er geen woorden voor.
    waarom moet het nou precies 2 dagen voor mijn verjaardag >:( wheeeeee.
    Ik viel vroeger altijd flauw echt heel vaak dan viel ik op de grond werd alles zwart alles draaide en volgens mijn ouders maakt ik met mijn hele lichaam stuiptrekkingen. Bijna elke dag weer. Klinkt eigenlijk best negatief.
    achja het positieve is dat ik er medicijnen voor heb en zelden nog maar flauw val. Wat echt beter is.
    en ehm....... van die concentratie xD zal niet alleen daaraan liggen. Ik ben namelijk al meer dan een half jaar berliefd op mijn buurjongen van 20^^ ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Maar ik ben te verlegen en durf niks te doen. Hij komt uit rusland en is gevlucht samen met zijn ouders, het meeste wat hij heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt en ik krijg hem niet uit mijn hoofd, ik wil hem niet laten gaan dus ik ben van plan om iets te doen van een mooi gedicht op valentijnsdag maar ik weet niet eens of hij weet dat dat bestaat en of hij weet dat het 14 feb. Valt. Ik weet niet erns wat ik moet geven en ik heb niet eens genoeg geld=.= hebben jullie daarvoor mischien tips?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Haha nou toevallig kan ik daar wel tegen. Natuurlijk is het niet leuk dat diegene is overleden aan zo'n aanval maar ik heb die test omdat ik mischien te weinig medicijnen krijg. Kalmeringsmiddelen mogen niet dat verpest de trst=.=
    ik kan me de laatste tijd moeilijk concentreren en mijn cijfers verlagen dankzei mijn concentratie en als ik moe ben gaan soms mijn ogen snel trillen voor 1 a2 sec.
    en aangezien ik in mijn examenjaar zit is het belangrijk dat ik mijn concentratie heb. Het kan liggen dat ik 4 a 5 jaar geleden wel het goede hoeveelheid medicijnen had maar doordat ik gegroeid ben nu te weinig heb. Dat willen ze testen.
    ook moest ik daarvoor bloedprikken.
    bedankt voor jullie lieve reactie :) dat vrolijkt me ael weer een beetje op.mijn vriendin zei zo iets liefs :') ze zei ik wou dat ik bij je kon zijn om je daar te steunen :3 ik had er geen woorden voor.
    waarom moet het nou precies 2 dagen voor mijn verjaardag >:( wheeeeee.
    Ik viel vroeger altijd flauw echt heel vaak dan viel ik op de grond werd alles zwart alles draaide en volgens mijn ouders maakt ik met mijn hele lichaam stuiptrekkingen. Bijna elke dag weer. Klinkt eigenlijk best negatief.
    achja het positieve is dat ik er medicijnen voor heb en zelden nog maar flauw val. Wat echt beter is.
    en ehm....... van die concentratie xD zal niet alleen daaraan liggen. Ik ben namelijk al meer dan een half jaar berliefd op mijn buurjongen van 20^^ ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Maar ik ben te verlegen en durf niks te doen. Hij komt uit rusland en is gevlucht samen met zijn ouders, het meeste wat hij heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt en ik krijg hem niet uit mijn hoofd, ik wil hem niet laten gaan dus ik ben van plan om iets te doen van een mooi gedicht op valentijnsdag maar ik weet niet eens of hij weet dat dat bestaat en of hij weet dat het 14 feb. Valt. Ik weet niet erns wat ik moet geven en ik heb niet eens genoeg geld=.= hebben jullie daarvoor mischien tips?

    Aangezien hij 20 is en jij 16, zou ik nog een paar jaartjes wachten. :Y)

    Over 4 dagen word ik 17 en hij is pas 1 mei 20 dus zit ongeveer maar 3.5 jaar tussen wat best meevalt;) dadelijk krijgt hij een vriendin omdat hij niet weet dat ik van hem houd. En dan ben ik de gene die hem heeft laten gaan.


    If you can dream it, you can do it❤️

    M'n vriend kreeg laatst een epileptische aanval in z'n slaap, hij heeft laatst ook 'n eeg gehad, ik zal 'm eens vragen of 'ie tips voor je heeft.


    You oughta know

    Ik heb weinig ervaring met epilepsie, maar als het de bedoeling is dat je daarop getest wordt, kan je weinig anders dan het over je heen laten komen, lijkt me...

    In ieder geval sterkte ermee (K)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 13:12 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ken ook iemand die niet tegen knipperende lichten kan. Die krijgt er aanvallen van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.