• ja een grote nachtmerrie dus.
    ik moet volgende week donderdag om 8.15 een e.e.g scan.
    ik heb epilepsie en nu willen ze iets testen.
    ik heb het al 2 keer gehad, maar het is vreslijk.
    zodra er flikkerend licht komt word ik helemaal gek en bang.
    dat heeft onder andere ook met mijn epilepsie te maken.
    o men, jullie denken vast, het is maar licht. geloof me ,voor mij is het een hel.
    2 minuten lang met flikkerend licht dat steeds sneller gaat.
    ik zit er zooooo tegenop ik dacht dat ik het niet meer hoefde mee te maken na 2 keer maar mijn nachtmerrie kon me niet verlaten =.=
    wie heeft ook wel eens een e.e.g met licht gehad?
    wie heeft er epilepsie?
    wie weet wat ik bedoel?
    wie heeft er tips?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Kan je niet gewoon je ogen dichtdoen of zo'n slaapding voor je ogen meenemen zodat je er geen last van hebt?


    Your make-up is terrible

    Ik heb een e.e.g gehad en ben getest op epilepsie. Ik had het gelukkig niet, maar ik snap wel wat je bedoelt.
    Ik vond dat knipperde lichtje al irritant, zelfs als ik mijn ogen dicht had en met open ogen was het echt verschrikkelijk.
    Ik heb het maar één keer gehad en toen behandelde die vrouw mij echt ls een vijf jarig kind ("En nu gaat het lichtje een tijdje aan en uit. Een knipper lichtje dus" )
    Ik kan je niet echt een tip geven, maar voor mij was het knipperde lichtje wel minder irritant als ik niet aan andere dingen dacht...
    Veel succes

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 14:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    dankje, nou ik ben dus verplicht om mijn ogen dicht te doen, anders kan je voorlopig niet zien, zo fel is het.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Assassin schreef:
    Kan je niet gewoon je ogen dichtdoen of zo'n slaapding voor je ogen meenemen zodat je er geen last van hebt?


    My thoughts.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn vriend heeft het, hij heeft ook vaak onderzoeken voor zijn epilepsie.

    kan je geen slaapmasker voor je ogen doen? dat houd licht tegen weet alleen niet of het mag en of het fel licht tegen houdt.
    in ieder geval sterkte


    .

    Assassin schreef:
    Kan je niet gewoon je ogen dichtdoen of zo'n slaapding voor je ogen meenemen zodat je er geen last van hebt?


    Volgens mij is het noujuist de bedoeling dat je dat flikkerende lichtje ziet x3

    Assassin schreef:
    Kan je niet gewoon je ogen dichtdoen of zo'n slaapding voor je ogen meenemen zodat je er geen last van hebt?


    Bad decisions make good stories.

    juphet is de bedoeling dat je het ziet, dan kunnen ze testen hoe jij daarop re\ageert=.= zo hebben ze bij mij epilepsie onderandere ondekt


    If you can dream it, you can do it❤️

    Assassin schreef:
    Kan je niet gewoon je ogen dichtdoen of zo'n slaapding voor je ogen meenemen zodat je er geen last van hebt?


    •*• Lululu •*•

    Befree schreef:
    juphet is de bedoeling dat je het ziet, dan kunnen ze testen hoe jij daarop re\ageert=.= zo hebben ze bij mij epilepsie onderandere ondekt


    Wacht. Je bent verplicht om je ogen dicht te doen, omdat je anders voorlopig niet kunt zien, maar je moet het lichtje wel zien knipperen. Lijkt me nogal moeilijk met je ogen dicht. Ik begrijp dit niet, you lost me there.


    everything, in time

    het is een hele felle lamp die eerst zachtjes knipperd en met de seconde steeds sneller gaat, je ziet het licht door je ogen heen, denk maar aan een bouwlamp, zo fel is het ongeveer


    If you can dream it, you can do it❤️

    Vandaag zat ik in de aula en naast de aula bij ons zit het muzieklokaal.
    Opeens gebeurt er daarbinnen bij dat muzieklokaal wat en moeten alle leerlingen eruit.
    Bleek dat een meisje een epilepsieaanval kreeg en daar in bleef hangen. De bel ging, dus we gingen naar de volgende les. We zagen net de ambulance aankomen, geen idee hoe ze er nu voor staat.

    Mijn hond heeft epilepsie. En in mijn vorige school was ook een meisje dat regelmatig aanvallen kreeg..
    Ik wens je alvast heel veel sterkte!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    De broer van mijn beste vriendin heeft epilepsie gehad. Hij is drie jaar na de geboorte van mijn vriendin overleden aan een aanval. Ik kende hem natuurlijk niet, maar ik moest meteen aan hem denken toen ik dit las.


    Reading a good book is like taking a journey.