• Hoi!

    Ik ben 15 jaar en (ongeveer) 1.55m lang, en ik vind het enorm irritant.
    Bij concerten kan ik niks zien, klasgenoten irriteren me ermee en ik heb schoenmaat 34/35. Wat ik waarschijnlijk nog wel het ergst vind want ik heb een enorme schoenenverslaving ;3. Leuk hoor, schoenen die beginnen met maat 36 -.-

    Heeft er iemand ervaring met groeihormonen? Zou ik die nog kunnen gebruiken? Mijn groeischijven zijn namelijk nog niet gesloten, en internet research zei dat als die gesloten het niet meer kan. Maar misschien dat er iemand ervaring mee heeft? :)

    xx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben 15, en 1.73, en ik krijg nog een groeispurt ;P

    Ik heb er dus niet echt ervaring mee.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben 14 en ben 1,70 en heb schoenmaat 39/40. Niet echt prettig als je kijkt naar mn lengte, want al mn vriendinnen zijn kleiner ._.
    Maar ik groei maximaal nog 2 cm. Ik ben al 2 jaar ongesteld dus mn groeispurt etc heb ik ook al gehad...


    OT: Zoals vele zeggen: volgens mij ben je te oud voor groeihormonen daar moet je vroeg -lees: 5 jaar tot 7 jaar- mee beginnen..

    Ik vind dat nog goed meevallen. Je groeit waarschijnlijk nog een beetje.

    Idd, het is niet fijn om zo klein te zijn, maar wat doe je eraan? Ik zou groeihormonen echt niet als oplossing zien, dat is alleen maar vuiligheid.

    Ps. Als je plateauschoenen mooi vind, kan je er dan geen mooie zoeken en die aantrekken op concerten? Met mijn 1.58 cm is dat echt een geweldige oplossing. Ben ik meteen 7 cm groter. :3


    Let the Night embrace you

    Ten eerste: waarom overleg je het niet met je ouders? Oké, je bent 15, puberteit, ouders die er geen ervaring mee hebben, maar je kunt het toch proberen.
    Ten tweede: veel mensen hebben al gezegd dat je te oud bent. Ik weet niet hoe het allemaal in elkaar zit, dus aan mij moet je het niet vragen.
    Ten derde: Ik ben al sinds mijn tiende ongesteld en ik ben van mijn tiende tot mijn zeventiende ongeveer 10 cm gegroeid. De kans dat je nog veel groeit is niet groot, maar je groeit nog wel.

    Ik hoop dat het iets geholpen heeft...


    Destroy what destroys you.

    Hé, maak je niet druk! Je moet echt geen groeihormonen gaan slikken als je 1.55 m bent. Dat is een prima lengte voor een meisje. Zelf ben ik ongeveer 1.65 m en vergeleken met mijn vriendinnen ben ik klein, maar ik ben er trots op. Kleine mensen zijn schattig. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik ben 1.57 cm en ermee 1 v/d kleinste van mijn jaar en ik ben 16 jaar. Ik word daardoor altijd jonger geschat. Mensen denken dat ik 14 bent. Je bent nog jong, je zal wel groeien, ook al is het een klein beetje. Maak je niet te druk om.


    -

    Malin, meet Jeffrey Campbell .


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anarose schreef:
    Nee sorry, ik heb er geen ervaring mee. Ach, de kans is reëel dat je in een keer een groeispurt ondergaat, maak je maar niet zo druk. :)


    •*• Lululu •*•

    Ik ben ongeveer 1,60 en ik heb er geen problemen mee, eigenijk...
    klein maar fijn (:
    En op dagen dat ik me echt te klein voel, trek ik gewoon hakken aan


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik snij wel wat van mijn benen af, plakken we die er bij jou tussen. Deal?:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss