• Hoi!

    Ik ben 15 jaar en (ongeveer) 1.55m lang, en ik vind het enorm irritant.
    Bij concerten kan ik niks zien, klasgenoten irriteren me ermee en ik heb schoenmaat 34/35. Wat ik waarschijnlijk nog wel het ergst vind want ik heb een enorme schoenenverslaving ;3. Leuk hoor, schoenen die beginnen met maat 36 -.-

    Heeft er iemand ervaring met groeihormonen? Zou ik die nog kunnen gebruiken? Mijn groeischijven zijn namelijk nog niet gesloten, en internet research zei dat als die gesloten het niet meer kan. Maar misschien dat er iemand ervaring mee heeft? :)

    xx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    ja, in augustus alweer 2 jaar. bahbah.


    dan kan je erop rekenen dat je niet meer zoveel zal groeien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Ik kan mijn ouders die geen groerhormonen hebben gebruikt moeilijk vragen om ervaring?


    Je kunt ze wel vragen wat zij ervan vinden, of ze het kunnen betalen en of het mag


    quidquid excusatio prandium pro

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Bovendien is die kleding vaak ook nog goedkoper, scheelt je bakken met geld waarmee je bijv. sieraden kan kopen c:


    This + Ik zou willen dat ik een kleinere schoenmaat heb, met maar 41 lijken alle schoenen lomp. Wees tevreden met je lengte, het is koud hierboven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Weet even dat je ongeveer tot je 18e door blijft groeien, hè? Maakt geen flippo uit of je al tien jaar ongesteld bent, je blijft doorgroeien, kan alleen dat je maar één of twee centimeter groeit. Mààr je kunt altijd nog een groeispurt krijgen. En volgens mij zijn er meer nadelen dan voordelen met groeihormonen. Grote kans dat je nog je groeispurt krijgt, en anders: Jij bent jij en jij bent uniek. Een voordeel van te kleine voeten hebben: je kan maar ééns in de zoveel tijd goede dure schoenen kopen, dus dan geef je ook niet te veel geld uit eraan ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Licet schreef:
    (...)

    This + Ik zou willen dat ik een kleinere schoenmaat heb, met maar 41 lijken alle schoenen lomp. Wees tevreden met je lengte, het is koud hierboven.


    Wees blij, ik heb maat 43 en ik ben maar 1,60. Ik was een keer bij een vriend slapen, en ik had mijn schoenen bij de voordeur gezet. Die vader had mij nog nooit gezien en nu nog steeds niet, het enige wat ik later van die jongen had gehoord is dat zijn vader dacht dat ik vast een héél lang meisje was, terwijl hij alleen mijn schoenen had gezien >.<

    Nikolajevna schreef:
    Weet even dat je ongeveer tot je 18e door blijft groeien, hè? Maakt geen flippo uit of je al tien jaar ongesteld bent, je blijft doorgroeien, kan alleen dat je maar één of twee centimeter groeit. Mààr je kunt altijd nog een groeispurt krijgen. En volgens mij zijn er meer nadelen dan voordelen met groeihormonen. Grote kans dat je nog je groeispurt krijgt, en anders: Jij bent jij en jij bent uniek. Een voordeel van te kleine voeten hebben: je kan maar ééns in de zoveel tijd goede dure schoenen kopen, dus dan geef je ook niet te veel geld uit eraan ;P


    Mijn buitenlandse afkomst zal alleen niet meehelpen. En jullie Nederlanders zijn (over het algemeen) zo groot! Vooral de jongens :p krijg al nekpijn als ik er wan denk hahah


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je kunt ze wel vragen wat zij ervan vinden, of ze het kunnen betalen en of het mag


    Mijn moeder is er huiverig van, zei dat ze er eerst meer over wilde horen (ervaringen, bijwerkingen, etc.)
    Dus, hier ben ik ! Vragend om mensen met ervaring.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ardina schreef:
    (...)

    Wees blij, ik heb maat 43 en ik ben maar 1,60. Ik was een keer bij een vriend slapen, en ik had mijn schoenen bij de voordeur gezet. Die vader had mij nog nooit gezien en nu nog steeds niet, het enige wat ik later van die jongen had gehoord is dat zijn vader dacht dat ik vast een héél lang meisje was, terwijl hij alleen mijn schoenen had gezien >.<


    Maar.. We staan wel stevig! Haha ik heb een vriendin van 18 en die heeft ook maat 35/36, en die valt vrij snel om. In de zin dat als je haar een zetje geeft ze al helemaal uit balans is.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 23:26 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben 21 en ik ben 1.55 nog nooit groeihormonen gebruikt. Ik ga het ook niet gebruiken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Klein zijn heeft ook zo zijn voordelen ;) Ik ben 18 en 1.63 en ook ik ben nog niet uitgegroeid. Je bent uitgegroeid tussen je 20e en 25e ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Thanks allemaal! Ik laat de groeihormonen lekker links van me liggen. Ook op een ander forum al verschillende bijwerkingen gelezen die niet prettig zijn. En, misschien groei ik toch nog een beetje door (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    In plaats van groeihormonen zou je misschien dingen kunnen bedenken die je in het dagelijks leven helpen met dingen die dankzij je lengte belemmerd worden. Mijn vriendin is overigens ook iets van 1,58 en die hoor ik nooit over problemen met haar lengte, maar ik heb er verder ook geen verstand van.

    Wie niet groot is moet groots denken..xD


    ©1998

    Girolski schreef:
    Klein zijn heeft ook zo zijn voordelen ;) Ik ben 18 en 1.63 en ook ik ben nog niet uitgegroeid. Je bent uitgegroeid tussen je 20e en 25e ;)

    In lengte niet nee, want ik groei niet meer.

    OT:Ik ben 1.62m -Verschilt per meetlat. Sommige zeggen dat ik 1.58m ,1.60 of 1.62 ben (cat).-. Ik groei niet meer, wan ik ben al sinds mijn 14e niet meer gegroeid. Ik ben nu 15, bijna 16. En met schoenen zit ik eigenlijk precies goed. Ik heb maat 38, 39 en soms kleiner of groter.
    Kleding is ook makkelijker, behalve broeken die zijn altijd te lang.
    En volgens mij ben je al te oud voor groeihormonen \. Vraag het eerst aan je huisarts en/of dokter. Zij hebben meer verstand ervan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben zeventien en 1.57, schoenmaat 36, dus maakt echt niet uit hoor. Er zijn zat mensen die klein zijn, valt nou eenmaal niets aan te doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Licet schreef:
    (...)

    Maar.. We staan wel stevig! Haha ik heb een vriendin van 18 en die heeft ook maat 35/36, en die valt vrij snel om. In de zin dat als je haar een zetje geeft ze al helemaal uit balans is.


    Oh, ik val ook héél snel om hahaha.