• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Te lui om te gaan slapen. :Y)
    En ik ga mijn kamer renoveren, woeeeeeh! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet eigenlijk slapen, maar ik ben absoluut niet moe. Ik heb besloten om de aankomende tijd ábsoluut geen man te nemen, waarom gaat mijn hart dan toch echt iets sneller te keer sinds die ene gast tegen me begon te praten en zo lief voor me was? Verliefd worden doe ik toch niet meer, ik weet hoeveel narigheid mannen me kunnen brengen. In iets nieuws wil ik mezelf helemaal nog niet gooien. Wat is het dan dat mijn hartje sneller laat slaan? Is het de aandacht waar ik stiekem toch een beetje voor open sta? Is het omdat hij zo normaal en lief tegen me doet? Oh ik breng mezelf zó in verwarring, terwijl we eigenlijk nog maar op het punt zitten dat we elkaar nog maar net hebben leren kennen. Dit zijn vast zorgen voor later.


    Bad decisions make good stories.

    Wat is dit vroeg zeg ._. Vandaag werken van half 8 tot 4. Ugh


    -

    Mijn ogen kunnen ieder moment weer dichtvallen.


    •*• Lululu •*•

    Dit gaat echt een verschrikkelijke, lange dag worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Neeeeeeee. Waarom droom ik steeds over dezelfde jongen? :C
    Ik vind hem toch niet leuk? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het lijkt hier binnen wel zomer, lekker in m'n hemdje aant leren.


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.


    I'm a goner.

    M'n gehemelte jeukt. En nu ik vandaag eindelijk vroeg vrij ben kan ik mooi heannig schrijven :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    M'n gehemelte jeukt. En nu ik vandaag eindelijk vroeg vrij ben kan ik mooi heannig schrijven :Y).


    Nee! Fuckyou! Nu jeukt mijn gehemelte ook alleen door dit te lezen (no_chears)

    Klaaaar.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik snap niet waarom ik nog bevriend met je ben, aangezien ik weet dat je me zo zou laten vallen voor die trut.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    There go my plans, dreams and idea's.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Elke keer als ik je in school tegen kom is het zó awkward en afstandelijk. Je zegt geen hoi, geen eens een glimlach. En ik weet nog niet eens echt de reden waarom je me zo plotseling ging negeren na wat wij hebben meegemaakt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.