• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Confuseeeeed. Waarom zijn dromen en gevoelens zo verwarrend? Ik wil gewoon nooit meer een relatie, zodat ik ook niet meer gekwetst kan worden. :C
    Mijn onderbewustzijn mag dan verlangen naar een schouder, maar ik, met mijn volle bewustzijn, zal ervoor zorgen dat dat niet gebeurt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moe.


    •*• Lululu •*•

    Het is veelste zwaar.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yes, I'm fucking jealous,
    en ik krijg het gevoel dat je me beu bent.
    Anderen zijn nou eenmaal leuker dan ik, zou ik zelf ook zeggen, maar toch doet het pijn.
    Ach, I'll get over it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net op moeten staan om over te geven.... Ik mag echt niet ziek worden, niet nu.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Overal pijn.


    •*• Lululu •*•

    Oh, serieus?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alles komt in één keer. Een nieuwe droom die is afgepakt, huisverbauwing, een script schrijven voor een film, geen geld die ik veel te hard nodig heb dus misschien wat schilderijtjes verkopen op ébay en dan ook nog eens emotieloze mannen die nooit weten om te gaan met iets of wat vriendschappelijke genegenheid. Daarbij heb ik een hekel aan deze nieuwe laptop.
    Nouja, nu een vrolijk gezicht trekken, mijn broertje is vandaag jarig en morgen mijn zusje..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    En vandaag weer werken van 11 tot 5. Gelukkig gaat de tijd altijd wel snel ^^


    -

    Ik hoop echt dat mijn nieuwe rijleraar tof is en ik niet heel veel lessen meer nodig heb. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Als mijn dromen echt zouden uitkomen... waarschijnlijk zou iedereen dan op zijn kop staan, haha.

    i would have died a zillion times :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat haar gewoon. Ik weet dat haten een groot woord is, maar het vreet me gewoon helemaal vanbinnen op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jahoor, MSN doet het alwéér niet. Kloteding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jammer dat uitstellen een van mijn grootste talenten is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wat ben je toch een zeikwijf. Eerst nodig je jezelf uit en dan verwacht je ook nog eens dat mijn pa je om middernacht op komt halen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.