• Hallo,

    Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, maar ik zoek dus een story die ik kwijtgeraakt ben.

    - De story gaat over Niall.
    - Het hoofdkarakter heet Sophia Woods.
    - Het was naar mijn laatste weten bestaande uit vier of vijf delen (in één verhaal)

    Kunnen jullie mij helpen?

    Groetjes,
    QuestToAsk

    Forbidden Love? Volgens mij stond dit in de top een aantal maanden geleden, maar ik weet de username niet meer.:'D
    Oh nee, die hete geen Sophia Woods.:'D

    Sorry, het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan het nu niet bedenken.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 7:21 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heb je nog iets meer qua verhaallijn ofzoiets?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb even voor je gegoogled, en ik kwam op deze story uit: Changes are gonna come van Crawley. Hij bestaat uit vijf delen, gaat over Niall Horan en het hoofdpersonage heet Sophie Woods, dus het lijkt me dat dat hem is. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb even voor je gegoogled, en ik kwam op deze story uit: Changes are gonna come van Crawley. Hij bestaat uit vijf delen, gaat over Niall Horan en het hoofdpersonage heet Sophie Woods, dus het lijkt me dat dat hem is. ^^


    Dankjewel, dat is hem!!

    --

    Iedereen: Bedankt! :D