• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Even kijk ik hem aarzelend aan en daarna ontstaat er langzaam een blos op mijn wangen als hij zegt dat ik erg goed kan spelen. 'Ik weet dat het niet hoeft, stoppen, maar ik ben nu toch al gestopt,' zeg ik dan, met een heel zwak excuus. Waarom praat hij tegen mij? Waarschijnlijk omdat hij nog niemand anders heeft gevonden om tegen te praten. Kom op. Ik ben niet een meisje dat opvalt, met mijn lange bruine haren en bruine ogen. Zijn vraag daarna komt best wel direct aan. 'Ik ontwijk niet mensen,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake streelt weer over mijn buik, nu nog meer dan voordat ik zwanger was, en begint dan weer over de pillen. Ik knik dan maar, omdat ik bang ben dat mijn stem anders trilt of misschien zelfs breekt. Pillen... elke dag moeten innemen. Minder vrolijk. 'Hoe lang moet ik die pillen innemen?' vraag ik aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik denk gedurend de eerste fase, dus een week of 2.' zeg ik zachtjes.
    Dan verminderen de stemmingswisselingen denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ga niet zeggen wat ik wil zeggen, want anders dan laat hij me echt nooit meer gaan. 'Wanneer gaan we die pillen halen?' Vraag ik zachtjes aan hem. Nu zit ik met nog meer problemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Vanavond.' glimlach ik en kijk haar aan.
    Ik druk een kus op haar lippen. 'Blijf liggen, ik ga wat maken om te eten.' zeg ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake glimlacht naar me, hij is echt blij dat ik die pillen in ga nemen, en daarna drukt hij een kus op mijn lippen. 'Ja, is goed, ik blijf inderdaad nog wel even liggen, zwangere meisjes moeten het rustig aan doen,' zeg ik dan en glimlach even naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik loop naar beneden en begin vanalles te maken, verse pudding, fruitsla, tostie's, fruitsap, melk en een klein kopje koffie.
    Ik zet alles op een dienblad en loop terug naar boven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zodra Jake weg is, verdwijnt de glimlach ook weer. Dit is niet goed. Ik kijk voor me uit en denk terug aan toen.

    'Oké, dit gaat niet de goede kant op!' Hoor ik geschreeuwd worden. 'Pak haar beet!'
    Ineens word ik beetgepakt, maar ik ben sterker omdat ik een demon ben en zij mensen zijn.
    'Laat me los!' Schreeuw ik dan en ik spartel wild waardoor sommige mensen tegen een kast aanknallen en anderen tegen een muur. 'Geef haar de injectie.' 'Nee! Geen injectie!' Ik kan niet tegen naalden. Maar dan word ik vastgebonden aan het bed en krijg ik de injectie alsnog in mijn arm gespoten. Langzaam word ik weer rustiger en vergeet ik de dingen die ik zojuist gedaan heb en val in een slaap. De dokters zeggen dat dit beter is voor de baby, maar ik weet toch zelf wel wat goed is voor het kindje en wat niet?


    Ik kijk op als ik voetstappen op de trap hoor en ik maak mezelf weer rustig en glimlach even voor mezelf. Alles is goed, want nu heb ik Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Eten.' glimlach ik en zet het dienblad over haar heen zodat ze in bed kan blijven liggen. Ik ga terug voorzichtig op het bed zitten.
    'Smakelijk lieverd.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt de kamer binnen met een dienblad vol eten. Ik ga rechter zitten en krijg het dienblad voorgeschoteld. 'Dank je, maar jij eet toch zeker ook wel? Of heb je zojuist ik geslapen toen ik sliep?' Ik pak een tosti en neem er een hap van terwijl ik Jake vragend aankijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach. 'Ik heb gegeten rond 13 u. Dus geen zorgen.' zeg ik tegen haar en streel even over haar wang.
    Dan laat ik haar met rust zodat ze kan eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Oké, dus al dit eten is voor mij. 'Zeker bang dat ik weer een vreetbui krijg?' Vraag ik met een glimlachje aan hem. Ik heb de tosti inderdaad wel snel op, maar ik heb gewoon honger nu. De trek is toch gekomen. De koffie laat ik staan, want ik ben gewoon echt geen koffiemens. 'Het smaakt goed,' zeg ik over de tosti. Dan pak ik de fruitsla en begin daar van te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben ff weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik haal mijn schouders op en druk een kus op zijn lippen. 'Kies jij maar, ik doe even snel de afwas.' Ik spring recht en loop naar de keuken. Ik begin te afwassen aangezien ik het dan morgen niet moet doen.

    Axton
    "Kleine tip, vaatwasser." roep ik haar grijnzend achterna en sta op om tussen de dvd's naar een film te zoeken.
    Uiteindelijk nam ik Bambi, de leeuwenkoning en Lady en de vagebond. Zij kon daaruit dan kiezen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Nee ik wil gewoon dat je genoeg binnenkrijgt.' glimlach ik.
    Ik kijk hoe ze eet. 'En dank je.'

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen. 'Nee dat is voor luie mensen!' roep ik terug en doe verder met de afwas.
    Ik steek alles weg en ga naar de living.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'