• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 12:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nog iets anders? En ja maar het is wisselvallig. Haar Ex, ze kunnen om elkaar geven maar elkaar ook wurgen als er iets mis gaat.' zeg ik nadenkend. Ik trek Leslie ondertussen dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tante van Jake
    'De beste medicijnen die ik dan nog kan voorschrijven zijn simpele medicijnen die eigenlijk ook alle emoties afvlakken, net zoals bij anti-depressivia, maar dat is niet zo gevaarlijk voor de zwangerschap. Ze zal daardoor alleen minder vrolijk zijn, maar ook minder verdrietig en alles.' Hij zegt dan over haar ex. 'Misschien dat het wel helpt, als ze met hem gaat praten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dank je.' zeg ik tegen haar en sms dan naar Nick. Even om een lang verhaal kort te maken: Leslie is zwanger en door de hormonen en wat er gebeurt is begint ze iets door te slaan en ze wil niet met een psycholoog praten. Misschien kan jij met haar praten?[.i]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Doorspoelen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word na ik weet niet hoe lang wakker en knipper een paar keer met mijn ogen. Het eerste wat ik merk, is het gevoel van de zachte dekens, en daarna merk ik Jake op. 'Hoe laat is het?' vraag ik dan slaperig, door de slaappil duurt het langer voordat ik goed wakker word.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    '16 u 08' zeg ik glimlachend tegen haar. Slapen heeft haar denk ik wel goed gedaan want zwangere vrouwen hebben hun nachtrust nodig en aangezien ze volgens mij terug nachtmerries zal krijgen, zijn slaappillen geweldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt hoe laat het is en ik knik dan, want ik kan me niet echt realiseren hoe laat het echt is. 'Hoe lang heb ik geslapen?' vraag ik duf. Mijn ogen zijn even gesloten, maar ik kijk dan op naar Jake zodat ik hem aan kan kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Een heel eindje eigenlijk. ' glimlach ik en strijk zachtjes over haar wang.
    'Heb je honger of zo?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij strijkt even over mijn wang en ik glimlach naar hem. 'Nee, ik heb geen honger,' zeg ik dan. 'Hoewel. Ja, wel een beetje. Maar niet echt trek ergens in. Ken je dat?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Dank je.' zeg ik tegen haar en sms dan naar Nick. Even om een lang verhaal kort te maken: Leslie is zwanger en door de hormonen en wat er gebeurt is begint ze iets door te slaan en ze wil niet met een psycholoog praten. Misschien kan jij met haar praten?[.i]


    Nick
    ik hoor mijn telefoon afgaan en pak hem op na een kus op het hooft van Hayden druk die net ligt te slapen. Leslie was dus zwanger en Jake vond het slim om haar me mij te laten praten? Hij mocht wel eens langer nadenken over zijn 'geniale' ideeen. "En jouw lijkt het slim om haar in dat geval met mij te laten praten? Ik weet niet if het je is opgevallen maar ik kom totaal niet in de buurt van een psycholoog" stuur ik dan terug


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik knik en voel mijn gsm afgaan. Ik open het berichtje. Nee, maar je bent wel één van de personen die het dichtst bij haar staan en ze luistert niet naar mij. Dus ja... Ik verzend en kijk naar Leslie. 'Als je trek krijgt maak ik wel iets voor je;'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik en voel mijn gsm afgaan. Ik open het berichtje. Nee, maar je bent wel één van de personen die het dichtst bij haar staan en ze luistert niet naar mij. Dus ja... Ik verzend en kijk naar Leslie. 'Als je trek krijgt maak ik wel iets voor je;'[/quote

    Nick
    "ik kan het altijd proberen" stuur ik dan en stop mijm telefoon even terug in mijn broekzak terwijl ik opsta van haydens bed om te zien of Katherine ak slaapt, aangezien dat wel het geval is ga ik weer naast hayden liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga slapen x. Tot morgen


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake knikt en ik voel zijn mobiel trillen. Hij leest even iets, ik denk een berichtje, en hij antwoordt er dan op. 'Wie is dat?' vraag ik dan aan Jake. Ik knik na zijn woorden. 'Ja, dat zal ik doen.' Ik begin meer en meer wakker te worden en begin me weer te realiseren wat ik daarstraks allemaal gedaan heb. O nee...


    [Slaaplekker Ellielove <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.