• WANTED!!!
    ik zoek naar iemand die Ellen heet en die moet in Bergen op Zoom wonen.
    ken jij of ben jij Ellen wil je dat dan zo snel mogelijk melden. ik ben haar nichtje en ik wil weten waar ik Ellen kan vinden zodat ik contact met haar kan op nemen omdat zij in nederland woont en ik hellemaal in curacao. kan jij mij vertellen hoe ze heet krijg je een beloning. bestaat er geen Ellen op quizlet die in Bergen op Zoom woont, meld dat dan ook. als je me iets over Ellen verteld zal je de beloning krijgen. als jij Ellen heet en je woont in Bergen op Zoom zal ik je in een pb een vraag stellen. als je die vraag goed beantwoord heb ik mijn nichtje gevonden. als je het op hebt geschreven alsjeblieft ga dan niet opzoek naar dit meisje. ik wil geen schulden hebben.
    REWARD: een paar geheime bericht van een van mijn verhallen op Q (fantasie hoor.)
    heb je geen zin in deze beloning kun je me ergens anders om vragen maar asjeblieft nog geen credits omdat ik die niet heb

    asjeblieft meld als je deze Ellen kent, asjeblieft. probeer haar op te spooren op internet. ik ben daar ook mee bezig. ik moet zoveel mogelijk informatie hebben om Ellen te vinden.(typing)
    kun je zo lief zijn mee te doen aan het zoeken voor mijn nichtje?(flower)


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    Alayna schreef:
    (...)
    Nou maak skype aan of ga op die skype acount waarmee je haar bereikt hebt. Zo moeilijk is dat niet hoor.

    maar, maar, ik ben pas 10!


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    owlgirl schreef:
    (...)
    maar, maar, ik ben pas 10!

    Ja dus? Je zit ook op Quizlet en dat is met bijna allemaal mensen die je helemaal niet kent. Als je skype aan maakt ga je communiseren met je nicht. Btw je bent wel tot heel laat op voor een 10 jarige :p


    I still think of the guitar bible.

    Er wonen zoveel Ellens in Bergen op Zoom. :'D
    More information? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ja dus? Je zit ook op Quizlet en dat is met bijna allemaal mensen die je helemaal niet kent. Als je skype aan maakt ga je communiseren met je nicht. Btw je bent wel tot heel laat op voor een 10 jarige :p

    nou ik woon niet in nederland maar in curacao!(nerd)


    Love everything that is gifted and be there for everyone.

    owlgirl schreef:
    (...)
    nou ik woon niet in nederland maar in curacao!(nerd)

    Haha, ik ben wel een beetje jaloers. Zou ook wel even uit de kou willen hier. (:


    I still think of the guitar bible.