• Ok, Ik heb jullie hulp hard nodig. Zoals je in de titel wel kan opmaken heb ik een boek geschreven. En het word ook nog uitgegeven ook. Maar nu wel mijn uitgeverij 40 e-mailadressen van mensen die mijn boek zouden willen lezen, die dus interesse hebben. Dus mijn vraag was zouden jullie in een privéberiht bericht jullie e-mail willen sturen. Mijn uitgeverij en ik beloven er verder niks mee te doen het is een eenmalige mail. Ik hoop op jullie hulp!

    o,ja mijn boek za in het genre ; drama & fantasy zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Oftewel, je gebruikt de emailadressen van mensen die in principe helemaal geen interesse hebben om een boek te kopen, puur en alleen om de uitgeverij te laten geloven dat er vraag is naar 40 boeken? Allrighty then.. Mijn emailadres krijg je niet.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:40 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oftewel, je gebruikt de emailadressen van mensen die in principe helemaal geen interesse hebben om een boek te kopen, puur en alleen om de uitgeverij te laten geloven dat er vraag is naar 40 boeken? Allrighty then.. Mijn emailadres krijg je niet.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het klinkt interessant... cinzia.hooyer@live.nl


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Als de mail enkel is om te kopen, hoef je hem mij niet meer te sturen. Ik dacht dat een pdf bestand van je verhaal was zodat mensen konden kijken of het verhaal wel zou aanslaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Als de mail enkel is om te kopen, hoef je hem mij niet meer te sturen. Ik dacht dat een pdf bestand van je verhaal was zodat mensen konden kijken of het verhaal wel zou aanslaan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Apocalyptic schreef:
    Oftewel, je gebruikt de emailadressen van mensen die in principe helemaal geen interesse hebben om een boek te kopen, puur en alleen om de uitgeverij te laten geloven dat er vraag is naar 40 boeken? Allrighty then.. Mijn emailadres krijg je niet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Errin schreef:
    Als de mail enkel is om te kopen, hoef je hem mij niet meer te sturen. Ik dacht dat een pdf bestand van je verhaal was zodat mensen konden kijken of het verhaal wel zou aanslaan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uhm zo'n uitgeverij moet toch zelf verstand hebben of er vraag is naar zulk soort boeken lijkt mij.


    -

    Die mails zijn gewoon om het boek te promoten, je zit nergens aan vast (ik weet het omdat ik zelf op het punt heb gestaan om daar een boek uit te geven)
    Je mag mijn emailadres wel gebruiken, ik stuur hem wel via PB (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wauw, wat kan iedereen hier zeuren. Ze zegt toch gewoon dat ze 40 emailadressen nodig heeft, waarschijnlijk zodat de uitgever ziet dat er belangstelling is? .___.

    Ardina schreef:
    Wauw, wat kan iedereen hier zeuren. Ze zegt toch gewoon dat ze 40 emailadressen nodig heeft, waarschijnlijk zodat de uitgever ziet dat er belangstelling is? .___.


    Jah, maar 't is net wat Genius zegt: een normale uitgever doet dat zelf wel.
    Vind het een beetje vaag en als ik heel eerlijk ben, kan ik ook niet zeggen dat je schrijfstijl op het forum nou erg veelbelovend is. Geen email dus van mij, sorry.


    i put the fun in funeral

    Ardina schreef:
    Wauw, wat kan iedereen hier zeuren. Ze zegt toch gewoon dat ze 40 emailadressen nodig heeft, waarschijnlijk zodat de uitgever ziet dat er belangstelling is? .___.
    Hah daar niet van. Ik weet nu al dat ik het boek niet ga kopen. Kan hij het evengoed naar iemand anders sturen die het wel wilt kopen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is helemaal prima als je het niet wilt. De uitgeverij publiceert het niet voor niets. Als mijn schrijfstijl niks was, zouden ze het geweigerd hebben.

    Potterfan schreef:
    Is helemaal prima als je het niet wilt. De uitgeverij publiceert het niet voor niets. Als mijn schrijfstijl niks was, zouden ze het geweigerd hebben.
    Ik heb je beginpost verkeerd begrepen. Ik gerust wel eens kijken of ik het iets vond, maar ik wist niet dat het een mail was met reclame om je boek te kopen. Daar heb ik namelijk geen behoefte aan. Sorry daarvoor. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Theia schreef:
    Ik zou wel willen, maar moet ik betalen voor het boek? Als het geld kost moet ik helaas afhaken.

    ^ Dit. En ik wil best mijn e-mail geven, maar ik weet niet of dit dan nog zin heeft aangezien ik dan moet afhaken vanwege het geld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.