• Ok, Ik heb jullie hulp hard nodig. Zoals je in de titel wel kan opmaken heb ik een boek geschreven. En het word ook nog uitgegeven ook. Maar nu wel mijn uitgeverij 40 e-mailadressen van mensen die mijn boek zouden willen lezen, die dus interesse hebben. Dus mijn vraag was zouden jullie in een privéberiht bericht jullie e-mail willen sturen. Mijn uitgeverij en ik beloven er verder niks mee te doen het is een eenmalige mail. Ik hoop op jullie hulp!

    o,ja mijn boek za in het genre ; drama & fantasy zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Waar geef je het uit? Bookschout?
    Ik zou wel meer informatie willen over waar het verhaal over gaat, voor ik besluit of ik het zou willen lezen of niet.
    Maar dat mag je ook in een pb doen, als je dat liever hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    Waar geef je het uit? Bookschout?
    Ik zou wel meer informatie willen over waar het verhaal over gaat, voor ik besluit of ik het zou willen lezen of niet.
    Maar dat mag je ook in een pb doen, als je dat liever hebt.


    Can't control my second personality

    Mijn boek speelt zich af in en fictiedorp, dat er uit ziet als de welbekende Dickansion straten. New London. Sinds het bestaan van het dorp rust er een vloek op en heerst er kwaad in de stad. Met kerst slaat het kwaad toe. Bossen worden plat gebrand, huizen worden vernield, mensen worden vermoord. vandaar dat New London verlaten lijkt. Maar dan is er ook nog het verhaal van de legendes, er waren altijd legendes die het kwaad zouden moeten stoppen maar dit is de laatste kans nu, volgens geruchten de laatste legende is gekomen, de laatste kans om het kwaad te verslaan en New London hoop te geven.

    JA IDD boekscout :)

    ik zou em wel willen lezen
    jolly@live.nl


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @Rechazame SUPER!! Bedankt!!

    NG 10! :D

    Potterfan schreef:
    Mijn boek speelt zich af in en fictiedorp, dat er uit ziet als de welbekende Dickansion straten. New London. Sinds het bestaan van het dorp rust er een vloek op en heerst er kwaad in de stad. Met kerst slaat het kwaad toe. Bossen worden plat gebrand, huizen worden vernield, mensen worden vermoord. vandaar dat New London verlaten lijkt. Maar dan is er ook nog het verhaal van de legendes, er waren altijd legendes die het kwaad zouden moeten stoppen maar dit is de laatste kans nu, volgens geruchten de laatste legende is gekomen, de laatste kans om het kwaad te verslaan en New London hoop te geven.

    JA IDD boekscout :)


    Cool.
    Je mag mijn e-mail wel hebben. simphictallicious@hotmail.com


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Super Bedankt!!! nog 9!! :D

    stuur mij ook maar een mailtje als ik niet vanaf dan overladen wordt met nieuwsbrieven.
    hanneparedis@hotmail.com


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Als je echt belooft dat ik geen spammails ga krijgen, mag je mij ook een mail sturen. Wat is de reden eigenlijk dat je zoveel emails nodig hebt?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 12:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sure, zolang ik geen spammails of nieuwsbrieven krijg. Het verhaal klinkt wel interessant. Maar waarom zoveel?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nogmaals beloof ik iedereen dat het alleen om een mailtje van mij gaat en 1 van mijn uitgever. Thats it! in ieder geval hardstikke bedankt allemaal!!

    Potterfan schreef:
    Nogmaals beloof ik iedereen dat het alleen om een mailtje van mij gaat en 1 van mijn uitgever. Thats it! in ieder geval hardstikke bedankt allemaal!!

    Waarom heb je er eigenlijk zoveel nodig dan?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn uitgeverij doet POD , printing on demand. So, ze drukken er eerst 40 dus moet ik er ook 40 vinden :/

    Als je inderdaad zeker weet dat mijn mailbox niet ondergespamd gaat worden, mag je mijn email ook wel hebben :')


    #WWED - What Would Emma Do?