• Wie herkent dit nog meer?


    26 - 02 - '16

    Thuis moet ik 'em altijd vooraf instellen, dus ik weet precies welke temperatuur lekker is. :Y) Maar op mijn kamer in Utrecht is dit wel relevant ja, lol.


    ars moriendi

    Bij ons staat hij altijd op dezelfde, daar heb ik echt geen last van eigenlijk. Wel als je er zo eentje hebt met twee kranen.


    Your make-up is terrible

    Wasp schreef:
    Ik niet, want ik zet 'm telkens warmer, totdat ik het te warm heb en dan zet ik hem weer kouder, tot ik het weer koud heb enzovoorts haha.


    Bad decisions make good stories.

    Onze douche heeft voor mij niet de juiste temperatuur, dat zit er juist tussen, dus ik pak altijd net iets té warm water. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik douche altijd lekker warm. Komt m'n moeder eraan met haar reactie: ‘‘Het rook komt mijn neus binnen.’’
    Tss, zeiker.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat ding gewoon keihard aanzetten terwijl je eronder staat, fuck it.

    Bij mijn douche niet echt. Ik weet altijd hoe warm die moet om lekker warm water te hebben (38 graden, voelt niet aan als 38 graden). En wij hebben gewoon 1 ding waar je aan kan draaien, dat is dus gewoon lekker makkelijk c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik douch warm. Misschien moet ik dat verminderen, want telkens als ik shampoo in mijn haar heb, is het warme water op :X


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik weet dat sommige mensen zo'n douche hebben met een draaiknop voor koud en een draaiknop voor warm.
    Wij hebben thuis ook twee draaiknoppen, eentje voor hoe hard de stralen moeten en eentje voor de temperatuur, en die werkt supermakkelijk ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Melonpan schreef:
    Dat ding gewoon keihard aanzetten terwijl je eronder staat, fuck it.

    Hardcore mode.