• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    Snel stuurde ik een sms’je naar Alexia: “snel alle spiegels en scherpe dingen weghalen bij Zayn en Niall’s kamer.”
    Cher antwoorde niet dus bracht ik haar naar de zijkamer. ‘Hier kan je kalmeren en als je vragen hebt klop je maar even.’ Zei ik rustig tegen Cher. Ik liep terug en deed de deur opslot, nee niet die van Cher maar die van mijn kantoor. Toen liep ik naar de achterkamer, ‘Niall, kom,’ zei ik fluisterend.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Niall Horan
    Ik knik en loop naar binnen.
    "Mag ik alsjeblieft een andere kamer?" vraag ik wanhopig.
    Straks zou hij me in een van zijn buien me nog iets aandoen... ik rilde even.
    Ik denk dat ik nog liever bij cris op de kamer sliep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    ‘Mag ik alsjeblieft een andere kamer?’ vraagt hij meteen. ‘Ueh, nee, eigenlijk niet, nee.’ Vanaf maandag hebben jullie school, je krijgt je normale vakken plus, wat ik je verplicht, biologie en discussiëren, en er zullen momenten zijn dat het voor jou heel moeilijk gaat worden maar daar moet je je overheen zetten oké?’
    ‘Hierbij worden ook meteen alle spiegels en reflecterende dinge uit de kamer gehaal en zal je elke dinsdag ochtend en vrijdag avond voor een gesprek naar mij toekomen, en hééft Alexia je iets beloofd?’
    ‘Ook moet je jezelf doelen stellen, ik wil dat je die opschrijft en aan mij geeft.’
    ‘Je hebt tot dinsdag ochtend de tijd, succes!’ zei ik allemaal heel duidelijk en nadrukkelijk terwijl ik reacties bestudeerde.

    (ik wordt gek mijn hoofd ontploft hebben jullie ene paar inspirerende woorden voor mijn writersblock about harry potter ik moet morgen een verhaal inleveren en ben nog niet begonnen!!!!!!!!!!!)
    (en volgens mij kent Nial mijn naam nog niet eens :))

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [je mag me een pb sturen, ik weet niets van hp maar ik kan wel helpen ... stuur me een pb waarover het moet gaan...]

    Niall Horan
    Ik kijk haar smekend aan, dit zou dus echt een complete hel gaan worden.
    Ik bijt even op mijn lip "ik hoefde vanavond niets te eten" mompel ik
    "waarom mag ik geen andere kamer. Ik wil niet bij Zayn hij haat me" zegi k zacht.
    IK vond echt dat ze lief was maar als ze me dit zou gunnen zou het een schat zijn.
    Gelijk wist ik een doel; de vetrolletjes weg, meer sporten en afvallen.
    Dat was toch een goed lijstje owja en van Zayn de kamer afkomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ahah echt niet? ik dacht van wel....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexia

    Ik krijg een sms en ik open hem snel. “snel alle spiegels en scherpe dingen weghalen bij Zayn en Niall’s kamer.” lees ik.
    Snel loop ik naar hun kamer en haal alles weg. Ik loop met alle spullen naar een opslagkamer.
    Ik open hem en leg snel alles neer. Vervolgens doe ik hem weer goed op slot en loop verder;.


    El Diablo.

    [o, ik dacht dat ik al weer gepost had, sorry]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    ‘Ik hoefde vanavond niets te eten’ mompeld hij. ‘En waarom mag ik geen andere kamer. Ik wil niet bij Zayn hij haat me,’ zegt hij zacht. ‘Heeft hij je zelf in levende lijve gezegd dat hij jouw haatte?’
    ‘Want dat geloof ik niet weet je, en dit is een uitzondering, je mag drie nachten in mijn kamer slapen, dus tot dinsdag.’
    Ik stond op, ‘Nog vragen want anders ga ik Zayn even roepen.’
    ‘Jij kan trouwens dan in de zijkamer bij Cher gaan zitten.’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [lol zeg peepz ik zit erover te denken om nog iemand te nemen maar ik weet eigenlijk niet wie.. Het is wel mocht ik iemand erbij nemen dat Nialler wel 1ste keuze is dus mocht het me niet lukken ivm school en andere rpg's dat ik die dan laat vallen maar ik weet niet wie0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan
    Ik zucht opgelucht en schud mijn hoofd.
    "Dankje, trouwens hoelaat starten de lessen of horen we dat ook via dat raar apparaat" ik wijs even naar de kleine luidsprekers die overal hangen.
    Ik was de naam even kwijt van het apparaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Milanoo mag ik het "rooster maken"? dan bespaar ik jou de moeite]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Ja, mag wel hoor ^^ Yvonne, neem Perrie!! XD ]


    El Diablo.

    [wie zijn Yvonne en Perrie de echte namen van users?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ahah neeeehhhh wel een meisje ik weet niet wat ik wil. naja ik slaap er wel over. ik ga zo off' om te 'slapen' maar Denise you know me. op mobiel ben ik er dan weer.]

    ahha ik ben Yvonne, perrie is vriendin van Zayn in real life.
    Ik denk dat ik het al wel weet wie. maak morgen aan. Ze is nog heeeel jong in het echt 12 ofzo]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eh, Rue van the Hungergames?]


    El Diablo.