• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]

El Diablo.

Niall horan
    Ik zucht even en gaf geen reactie.
    Waarom moest ik hoer zijb

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Hoe weet je welke vakkeb je moet....?

[zwarte vakken zij verplicht voor iedereen]
    [blauwe vakken zijn keuze vakken en je moet er min. twee kiezen maar niet die "tegelijk" zijn]
    [rode vakken zijn voor sommige verplicht en gaan voor op de blauwe vakken]

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

[Ik heb het rooster groter kunnen krijgen, plaatje in de beginpost is aanklikbaar!]

El Diablo.

(okke moet je dat even doorgeven of niet

Niall Horan.
    Ik zucht even en loop naar de deir waarop ik klop.
    'zou ik misschien mijn spullen alvast mogen gaan verhuizen?' vtaag ik door de deur geeen

Zayn Malik

Opeens hoor ik Niall door de deur heen, 'zou ik misschien mijn spullen alvast mogen gaan verhuizen?'.
    Ik slik even en kijk voor me uit. Wilt hij zo graag van me af?

El Diablo.

[Wanneer begint zegmaar de eerste les?]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

{sorry, ik ben een beetje druk geweest met alle andere RPG's van mezelf enzo... maar ik zie dus een rooster staan, gaan ze nu ineens naar school? Mag ik een sammenvatting over wat er is gebeurd?}

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Cher heeft twee aanvallen gehad. Ris is ap een paar keee boos geweest ze zijn groot seels op gesprej. Biall is verliefd op zayn en dat was het. En ja ze gaann naqr school

Cher Lloyd

'Ja, Niall. Vooral doen als je verliefd bent op Zayn!' schreeuwde ik. Lachend schreeuwde ik nog verder. 'Iedereen mag het weten, niet waar? Niall is verliefd op Zayn. Zo, dat is eruit' lachte ik.

[Ben uurtje naar Ierse dans]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Mackenzie Foy
    Met moeite neem ik afscheid van mijn ouders.
    Ik begreep wel dat dit beter voor me was voor ik straks helemaal nergens meer heen durfde.
    Zelfs naar school gaan was al een uitdaging. Ik zag dat mama het moeilijk had, ik was immers nog maar 13 en altijd haar kleine meid.
    Ik gaf haar een stevige knuffel en een kus, bij mijn vader deed ik hetzelfde.
    Terwijl ik de chauffeur bedankte fluisterde ik hem in dat hij moest zeggen dat ze gingen .
    Anders zouden ze haar nog mee nemen ook. Het was niet dat ik hier nou graag wou zijn, maar ik wou wel geholpen worden.
    En waar zou het nou beter lukken uit de spotlight in een bosrijke omgeving?? Ik zou hier gewoon mijn lessen verder kunnen volgen.
    De chauffeur zei dat ze gingen en na zwaaien en een paar handkussen waren ze weg.
    Ik keek rond in de angst dat ik iets had gehoord en drukte daarna snel op de bel.

Niall Horan
    Ik hoor wat Cher begint te roepen en kijk haar boos aan. "Kap daarmee ja" schreeuw ik terug.
    Nog steeds lijkt ze niet te luisteren dus woedend plak ik mijn hand voor haar mond en je hoort haar nog steeds, ongelovig!
    "hij niet op mij dus kappen Cher" sis ik boos

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:13 ]

Alexia

Ik loop naar de deur als ik de bel hoor en open hem. 'Welkom Mackenzie' glimlach ik vriendelijk.
    Ik laat haar binnen en sluit de deur weer. 'Je zit tijdelijk alleen op een kamer, ik hoop niet dat je het erg vind' zeg ik.
    Ik loop met haar naar kamer 5 en open hem..

El Diablo.

Mackenzie Foy
    Ik kijk even naar de vrouw die open doet.
    Ze zag er erg aardig uit "Goedemiddag, nee hoor ik vind het niet erg" glimlach ik beleefd naar de vrouw.
    Met een grootte glimlach bekijk ik mijn kamer. Er stonden 2 bedden, grootte kast en een badkamer deur dus het kwam wel goed denk ik.

Alexia

Ik glimlach naar haar. Ze is pas 13, maar ze word hier heus niet als een klein kind behandeld.
    'Maargoed, we hebben net gegeten. Heb je honger? Want dan pak ik nog een bord voor je?' stel ik voor.

El Diablo.