• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik keek op en knikte naar Niall. 'Niall? Ik loog helemaal niet! Denk jij nou echt dat ík tegen jóú ga liegen? Ben je gek? Ik zou nog geen eens gaan liegen om in leven te blijven. Alhoewel ik mezelf nu niet begrijp' zuchtte ik in één adem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall
    Ik zicht zagt. "ik weet het allemaal niet meer. Ik ben verliefd op Zayn die rsar doet en ik eeey het niet meer Cher zucht ik wanhopig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Verliefd?' herhaalde ik ongelovig. 'Op Zayn?' vroeg ik erna. Mijn glimlach werd groter. 'Wat schattig! Oh, is hij ook op jou? Oh mijn God, Niall! Besef je wel hoe geweldig dit voor mij is? Elk meisje droomt er van om een homo als vriend te hebben! Oh God, wat ben ik blij voor je!' zei ik vrolijk. Mijn sombere gevoelens hadden plaatsgemaakt voor een bom van hyper en vrolijkheid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    'Is dat niet slecht voor mijn stem? Als dat zo is dan faal ik sowieso,' vraagt hij meteen. 'Cris heeft dat volgens mij niet gedaan nee' zegt hij terwijl ik naar zijn polsen kijk en zie dat het bloeden nog niet is gestopt. ‘Het is absoluut niet slecht voor je stem, ik zing ook en drink het standaard om de twee dagen, dus nee het is niet schadelijk of zoiets.’ Glimlach ik. ‘Dit hoort geen pijn te doen,’ zei ik terwijl ik de ontsmettingsmiddel op zijn wonden deed. ‘Vertel eens, wanneer begon jouw faalangst en het snijden?’ En ik ging door met het verzorgen en verbinden van zijn polsen.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    HELP NEEDED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lil dat is iets heeel anders dan ik gwdacht heb.....

    Ehm een soort wipe out baan met bewegende hindernissen en dan draken als hindernis....

    Xerces schreef:
    Dit is dus de opdracht:

    Opdracht 1:
    In Harry Potter en de Vuurbeker neemt Harry het op tegen een draak, tegen meermensen en vindt hij zijn weg door het doolhof. Deze opdrachten zijn toen bedacht door het Ministerie van Toverkunst. Deze keer laten wij deze taak aan jullie over.
    Dus: Verzin een nieuwe opdracht voor Toverschool Toernooi. Hierbij letten wij vooral op originaliteit en creativiteit en op de uitwerking van je inzending.
    Je mag er een verhaal van maken, maar je kan ook gewoon de opdracht beschrijven en natuurlijk is het handig om plaatjes te gebruiken om te ondersteunen wat je precies bedoelt. Let wel op als je het in verhaalvorm doet: Het moet voor ons duidelijk zijn wat de opdracht precies inhoudt.
    Aantal woorden: Minimaal 500, er is geen max.
    Deadline: Vrijdag 11 Januari 2013

    en weet niet wat te doen en heb mijn familie ook gevraagd en mijn broertje kwam met een of ander vaag raadsel: hoe ontdooi je een beker van vuur


    Wat wel leuk zou zijn is dat het een soort van hindernis baan met raadsels is. kan alleen geen raadsels en unieke hindernissen bedenken












    HELP meeeeeeeeeee!!!!!!



















    antwoord: je stopt uis inde beker die ontdooit en de vlammen gaan uit, vaag he?
    je stopt er ijs in

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:22 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Zayn Malik

    Ik knik maar en neem een klein slokje. Het is lekker, maar ik neem niet teveel.
    Ik zie het ontsmettingsmiddel op de wonden maar voel het niet. Ik kijk naar de grond.
    ‘Vertel eens, wanneer begon jouw faalangst en het snijden?’ vraagt ze terwijl ze verder gaat met mijn polsen.
    'Sinds Niall weg ging bij One Direction. Ik had hem altijd al de beste van de groep gevonden, dus toen hij weg ging probeerde ik hem te vervangen. Alleen ik faalde telkens. Ik werd telkens kwaad op mezelf, dus ik moest pijn lijden. Door te snijden dus.' zeg ik..


    El Diablo.

    Nevaja Aurelya Diania Hocking
    ‘Sinds Niall weg ging bij One Direction. Ik had hem altijd al de beste van de groep gevonden, dus toen hij weg ging probeerde ik hem te vervangen. Alleen ik faalde telkens. Ik werd telkens kwaad op mezelf, dus ik moest pijn lijden. Door te snijden dus.' Zegt hij snel. ‘En wat denk je dat de oplossing is?’ ‘Dat jullie beiden teruggaan naar One Direction? En jij je dan niet meer snijd?’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Zayn Malik

    ‘En wat denk je dat de oplossing is?’ ‘Dat jullie beiden teruggaan naar One Direction? En jij je dan niet meer snijd?’ vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan Niall niet dwingen terug te gaan' zeg ik. Ik zucht en haal een hand door mijn kuif.
    Ik neem nog een klein slokje maar schuif dan de shake weg..


    El Diablo.

    [wie wil er nog meer taal?, en wie wil mythologiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Spaans! XD]


    El Diablo.

    [Niall spreekt vloeiend Spaans. Oehh, doe Noors XD.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mythologie
    Zangles
    Engels
    Spaans
    Latijn en Grieks
    Taal (basis van meerdere talen)

    heb er nog twee vakken of zo nodig


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Dansles ;p


    El Diablo.

    [Idk. God, moet je echt zulke moeilijke vragen stellen? ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [bye, ben er morgen 4:30 pm weer]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?