• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]

Take me to wonderland

Harry Edward Styles
    Louis zijn aanrakingen en worden kalmeerde me iets, maar die Jayden haalde gewoon het bloed onder me nagels vandaan met dat gezeik van hem. Ik sloot mijn ogen even en zuchten. "Weet ik. " zei ik zacht waarna ik Louis zijn hand weer vastpakte. Snel liep ik weer door naar boven en nam ik Luis met me mee, voordat Jayden me de hersen zou inslaan. Snel trok ik Louis mee de badkamer in en draaide ik de deur opslot. "we gaan wel terug als ze weg zijn." ik leunde tegen de deur aan en trok Louis aan zijn heupen naar me toe. "ik vind hem stom." murmelde ik zachtjes terwijl ik mijn neus tegen Louis zijn wang duwde.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Styles = Sikowitz

Louis Tomlinson.
    Harry pakte mijn hand vast en trok hij me weer mee terug naar de badkamer, waar de deur op slot ging. Nu zaten we nog steeds zonder eten. Ik murmelde een instemmend geluidje na Harry's woorden plaatste mijn handen om zijn middel, een zachte giechel verliet mijn mond en ik verborg mijn hoofd in Harry's nek. 'Wat zullen we nu doen? Aangezien ik niet terug wil...' Maar ik wilde ergens wel eten, anders gingen we dood van de honger.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    Ik zetten het pak chocomelk even snel neer op de wastafel waarna ik mijn hand nu ook op Louis' heupen legden. Langzaam haalde ik mijn neus uit zijn nek en beet ik op mijn lip terwijl ik de jonge voor me aankeek. "Het is nacht. Waarschijnlijk kunnen we het best gaan slapen." Merkte ik stil op. Misschien moesten die mensen morgen wel naar hun werk ofzo en konden we weer op ons gemak door het huisje lopen en de sleutels zoeken. En eten. "O je moet wat anders in gedachten hebben." Ik liet mijn handen naar achter glijden en in Louis' achterbakken verdwijnen. Ik wist dat dit fout over kon komen na mijn worden, maar dat was niet te bedoeling. Louis zijn kont was gewoon perfect om mijn handen kwijt te kunnen.

Louis Tomlinson.
    Gelukkig hadden we altijd nog Harry's chocolademelk... Een grinnik verliet mijn mond en ik knikte. 'We kunnen het proberen, ja, wie weet ligt het wel helemaal niet fijn in het bad. En het is koud hier.' Pruilend keek ik Harry aan. Ik giechelde zachtjes toen ik zijn handen in mijn achterzakken voelde verdwijnen en ik tuitte mijn lippen een seconde. 'Maar, dat kan ik niet. Ik krijg ze niet weg.' Ik legde mijn handen op Harry's handen en haalde ze zo weer uit mijn achterzakken, om me om te draaien naar het bad en alle dekens er goed in te leggen. Daarna stapte ik er zelf in en trok een van de dekens helemaal op tot mijn kin. 'Je kan er niet meer bij, je moet onder de wastafel. Poor you.' Natuurlijk verscheen er een grijns op mijn gezicht en ongemerkt sloot ik mijn ogen.

Harry Edward Styles
    Ik trok even mijn wenkbrauwen op toen Louis al heel snel mijn handen van zijn achterwerk haalde en zich opdraaide. Ik zuchten even en keek toe hoe hij het zich gemakkelijk makten. Ik beet even op zijn lip en schudden mijn hoofd. "Als e me er niet bijlaat, laat ik je hier alleen liggen hoor. " waarschuwde ik de jongen in het bad. "Dan ga ik wel bij Zayn liggen. En dan lig jij hier hellemaal alleen." Natuurlijk ging ik niet bij Zayn liggen. Maar Louis moest me er gewoon bijlaten.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een piepend geluidje en duwde mezelf tegen de rand van het bad aan. Nog in geen duizend jaren dat ik hier alleen ging liggen. Ik hield de dekens op en trok een pruillipje. 'Kom, Hazza, je kan er al bij...' Een rilling gleed over mijn rug toen mijn shirt een stukje omhoog ging en ik de koude rand van het bad voelde. 'Nou, schiet op, ik krijg het koud.'

Harry Edward Styles
    Ik giechelde even toen Louis toegaf en liep snel naar het bad om daar snel onder de opengehouden dekens te kruipen. Ik drukten mezelf tegen Louis aan en sloeg mijn arm stevig om de jongen heen. Ik keek tevreden naar zijn gezicht. "Het is inderdaad koud." Gaf ik hèm stil gelijk. Ik wilde zeggen dat ik wel een manier wist om warm te blijven, maar hield mijn mond maar omdat ik wist hoe Louis erover dacht.

Louis Tomlinson.
    Glimlachend sloeg ik de dekens ook om Harry heen toen hij zichzelf dicht tegen me aanduwde, mijn arm liet ik terug onder de dekens zakken en deze belandde ook rond zijn middel. Ik maakte een zacht instemmend geluidje. 'Zei ik toch.' Een gaap verliet mijn mond en ik drukte een zacht kusje op zijn voorhoofd. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Murmelde ik zachtjes, je had hier totaal geen notie van tijd.

Harry Edward Styles
    "ik heb werkelijk geen flauw idee." antwoorde ik op Louis zijn vraag over de tijd. "laat." merkte ik daarna op en kriebelde ik met mijn vingers over Louis' rug. mijn nEus drukte ik in Louis zijn wang en zachtjes kuste ik zijn kaak. "morgen gaan we naar huis. Daar zorg ik wel voor." fluisterde ik nog zacht waarna ik mijn ogen sloot. Ik drukte mezelf nog net iets dichter tegen Louis aan om de kou tegen te gaan en gaapte even.

Louis Tomlinson.
    Ik liet mijn handen iets afzakken en voelde in mijn beide broekszakken, maar geen telefoon. Wat raar. Normaal gesproken zat die er altijd in. Ach ja, nog een gaap verliet mijn mond toen Harry hetzelfde deed en mijn linkerhand legde ik weer terug om zijn middel heen, terwijl mijn rechterhand gewoon stil tussen ons in bleef liggen. 'Dat is goed...' Murmelde ik nog zachtjes, waarna ik ook mijn ogen sloot.

Harry Edward Styles
    Ik verstrengelde mijn beden met die van Louis en drukte mijn hoofd in zijn nek. Mijn liepen streelde langs zijn huid, maar zetten geen druk. Erg moe was ik nog niet, maar ik lag heerlijk zo in Louis' armen. "Weetje." Fluisterde ik zacht. Mijn vingers kriebelde nog steeds over zijn rug en ik heft mijn hoofd iets op. "Ik kan me een geen persoon bedenken om mee opgesloten te zitten in een badkamer." Glimlachte ik.

Louis Tomlinson.
    Lief trok ik Harry nog wat dichter tegen me aan en kriebelde met mijn vingers ook op zijn rug. 'We zitten niet opgesloten, Hazza.' Giechelde ik zachtjes. 'We doen het omdat we die andere mensen niet aardig vinden.' Met mijn vrije hand duw ik Harry's hoofd weer terug in zijn nek, om daarna mijn neus in zijn krullen te drukken en mijn ogen opnieuw te sluiten. 'Je ruikt lekker...'

Harr Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes. "Alsnog zit ik hier liever met jou dan iemand anders." Louis drukte mijn hoofd weer in zij nek en ik glimlachte tegen zijn huid aan. "Jij ruikt lekkerder." Fluisterde ik zacht en drukten kleinen kusjes in zijn nek. De rillingen gleden over mijn rug omdat de deken iets omhoog kroop en meteen trok ik hem strakker rond me heen en drukte me nog net iets dichter Louis aan.

Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een instemmend geluidje en de rillingen liepen over mijn rug toen Harry een kusje in mijn nek drukte. 'Niet waar,' murmelde ik zachtjes. Glimlachend drukte ik een kusje op zijn hoofd, waarna ik mijn hoofd op zijn hoofd neerlegde. 'Zullen we anders gaan slapen? Ik ben eerlijk gezegd best wel moe...' Een gaap verliet mijn mond. 'En dan des te eerder is het morgen en kunnen we weg...'