• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]

Take me to wonderland

Harry Edward Styles
    ik dijnste iets achteruit toen Jayden voor mijn neus kwam staan. deze jongen kwam enorm intimiderent op me over. alsof hij me het liefst dood wilde hebben. ''Laat maar.'' Piepten ik tegen de jongen na Louis zijn worden en keek hem nog even met grote ogen aan waarna ik pasje voor pasje achteruit liep en zo Louis naar de hal begelijden. niet dat ik echt zag waar ik liep omdat ik achtuit liep, maar toen Louis tegen de muur opliep draaide ik me snel om en trok hem mee de gang in naar boven. ''Ik vind hem echt heel eng.'' piepten ik. het meisje ging nog wel, maar die jongen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Een jammerend geluidje verliet mijn mond toen ik tegen de muur aankwam, maar gelukkig trok Harry me snel mee naar boven. Waar we voor nu nog veilig waren. Hier was geen Jayden. En ook geen Rae. Of hoe ze dan ook mochten heten. Het intresseerde me vrij weinig. Ik knikte langzaam. 'Ja, ze zijn ook eng. Ik wil naar huis, Hazza...' Ik trok zachtjes aan zijn arm.

stay safe because I like being alive at the same time as you

harry Edward Styles
    toen Louis over thuis begon wist ik het zeker. we gingen weg en wel nu. Ik nam hem mee de kamer in en gristen twee broeken uit Louis zijn koffer. ik had geen zin om die van mij open te maken. ik duwde er eentje in Louis zijn handen en trok de andere zelf aan. ik was ietsje breder dan louis, maar ik paste het. ik klinkten zijn koffer weer dicht en zetten het ding op de grond. ik keek naar de andere jongens en keek ze moeilijk aan. ''Sorry, Louis en ik gaan naar huis, we vinden het hier maar niets.'' hun daar in tegen leken het wel prima te vinden.

Louis Tomlinson.
    Ik wist direct dat Harry ook met me mee naar huis wilde toen hij me mee naar de kamer trok en me een broek aangaf. Snel trok ik deze aan en grinnikte toen ik Harry in mijn broek zat. Het was net iets te straks... Maar het stond hem sexy. Harry klikte mijn koffer dicht en slikkend pakte ik het ding op, waar ik een instemmend geluidje maakte op Harry's woorden en zijn koffer in zijn handen duwde. 'Kom.'

Harry Edward Styles
    ''We horen het wel als jullie ook van gedachten veranderen.'' Zei ik nog snel en pakten louis zijn hand weer beed en om er gemoeidelijk in te knijpen. langzaam liep ik methem de kamer weer uit de trap af. wel zo stil mogelijk zodat de twee in de woonkamer ons niet zouden horen. mijn vingers vlogt in in die van Louis en zuchten ietsje opgelucht toen we bij de deur stonden. ik zetten mijn koffer even neer, in plaats van dat ik Louis losliet en legde mijn hand op de klink en duwde deze naar benenden. mijn adem stokten in mijn keel op het moment dat ik geen beweging in de deur kreeg en ik slikten even voordat ik met groten ogen naar louis keek. ''Hij gaat niet open.'' fluisterde ik paniekerig.

Louis Tomlinson.
    Ik knikte nog snel en glimlachte toen Harry zijn vingers met die van mijn verstrengelde. Al ietsjes vrolijker liep ik naast Harry, wetend dat we over een paar minuten terug in het busje zater op weg naar huis. Helemaal in gedachten verzonken had ik niet eens gemerkt dat we al bij de deur aan waren gekomen. 'Je liegt!' Gilde ik, misschien iets te hard, na Harry's woorden. 'De deur kan niet op slot zitten! Of heeft Liam dat soms gedaan?' Ik liet ook mijn koffer los, omdat ik Harry net zo goed niet los wilden laten en haalde zijn hand van de deurknop af, waarna ik zelf aan de deur begon te trekken. Maar helaas had Harry gelijk. Ik slaakte een paar jammerende geluidje, om daarna hard tegen de deur aan te trappen. Een zacht "au" geluidje verliet mijn mond en ik liet mezelf op de grond zakken. Harry's hand vast houdend.

Harry Edward Styles
    ik schok licht van louis zjn reactie, maar had hem ergens aan kunnen zijn komen. Louis trok hard aan de deur waarna hij er eentrap tegenaan gaf. een au, verliet zijn mond en hij liet zichzelf meteen op de grond zakken. Ik ging meteen tegenover hem zitten en legde mijn vrije hand op zijn wang. ''rusitg, er zou vast wel een verklaring voor zijn. en anders pakken we de achterdeur of klimmen we uit het raam.'' verzekerde ik Louis. Ik zou er alles aan doen om hier samen we te komen. al moest ik door de schoorsteen naar buiten klimmen.

Louis Tomlinson.
    Ik voelde mezelf al iets kalmer worden toen Harry zijn vrije hand op mijn wang legde. 'Hoe kan ik nou rustig blijven als alles hier op slot zit? Ik weet zeker dat de achterdeur ook op slot zit!' Ik fronste mijn wenkbrauwen en kneep zacht in Harry's hand. 'Ik ben bang...' Piepte ik zacht, heel onduidelijk, maar ik wist zeker dat Harry het verstaan had.

Harry Edward Styles
    Ik moest toegeven dat ik ook bang was en ik liever had gehad dat Louis degene was die mij gerust stelden. Ik slikte even en ging op mijn knieen zitten waarna ik Louis tegen me aantrok. ''Als dat zo is, sluiten we onzelf op in de bezemkast met een voorraad eten en drinken en komen we er neit meer uit.'' bedacht ik terplekken. Eigenlijk vond ik het niet eens zo'n gek idee van mezelf. Voor altijd met Louis zijn. Nee, daar had ik niets op tegen. ik streelde door zijn haar en en drukten kusjes op zijn kreun.

Louis Tomlinson.
    Een zachte snik verliet mijn mond toen ik Harry's armen om me heen voelden en gauw sloeg ik die van mij om zijn middel heen en greep me vast aan zijn shirt. 'Maar, dan kunnen we niet naar de wc,' piepte ik, totaal onnodig. 'Dan nemen we de badkamer. Daar is nog een wc...' Ik sloot mijn ogen waarneer ik Harry's hand door mijn haar voelden en daarna zijn lippen op mijn kruin, ik duwde mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en piepte wat geluidjes.

Harry Edward Styles
    ''Dan gaan we in de badkamer zitten.'' bevestigde ik en ik legde mijn hoofd op mijn beurt op die van Louis. ''Al stoppen we onzelf in de koelkas.t zolang ik er met jou zit is het goed.'' fluisterde ik zachtjes en kriebelde even in zijn nek. Ik wilde niet dat Louis bang was. Dat vond ik nog erger dan zelf bang zijn. voorzichtig haalde ik Louis zij gezicht weer van mijn borstkas om hem te dwingen me aan te kijken. ''Samen staan we sterk.'' beloofde ik hem en plaatsten een vlinderzacht kusje op zijn lippen.

Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte na Harry's woorden en die werd alleen maar beter toe er een kusje volgde. 'Let's go, Hazza.' Ik trok de jongere jongen overeind, hield zijn hand stevig vast en pakte vervolgens mijn koffer weer op. 'Wil je al eten meenemen of eerste de badkamer in?' Piepend keek ik richting de woonkamer en daarna weer naar Harry.

harry Edward Styles
    ''Eerstnaar de badkamer.'' ik dacht dat het een beetje raar tegenover de twee in de kamer moest zijn als we aankwamen zetten met onze koffers, vervolgens eten pakten en de badkamer in verdwenen. ik volgde louis zijn voorbeeld en pakte mijn koffer om vervolgens de badkamer weer in te lopen. ''En we moeten dekens en kusses hebben.'' concludeerde ik. dan konden we van het bad onze eigen bed maken. Net of we gingen camperen.

Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam en mompelde iets, waarna ik Harry volgde richting de badkamer. Het was wel een stuk kouder daar. 'Goed idee...' Ik zette mijn koffer netjes naast de wastafel, om daarna weer de kamer in te lopen en gauw alle kussens en dekens van het bed van Harry en mij af te trekken. Glimlachend gooide ik dat in de badkuip. 'Hebben we hier genoeg aan, of hebben we nog meer nodig?'

Harry Edward Styles
    Ik grijnsde even. "We hebben elkaar, dat is meer dan genoeg toch." Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en trok Louis aan zijn middel naar me toe. "Nee, alleen nog eten en drinken." Glimlachte ik en drukten mijn lippen even kort op die van Louis. Waarna ik mijn tong even naar hem uitstak en zijn hand vastpakten. Ik opende. De deur weer en liep de gang weer op. "Heel veel eten!"