• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]

Take me to wonderland

Harry Edward Styles
    ik glimlachte automatisch na Louis zijn laatste woorden. ik wilde niet dat hij ook ging huilen.
    ik vertelde hem maar niets over de stem in mijn hoofd en wreef met mijn neus langs die van hem. ''Ik vind het fijn.'' gaf ik zachtjes toe. van zijn aanrakingen, stem, ogen. alles aan hem was fijn. maar ik vond het vooral fijn om te weten dat hij een zwak voor me had of hoe me hier nu zaten.
    het was goed. ik keek diep ik Louis zijn heldere blauwen ogen en zuchten even opgelucht. ''Mag ik je nu wel zoenen, zonder dat je weer teleurgesteld word?'' vroeg ik zachtjes terwijl ik een hand uit zijn nek haalden en met mijn wijsvinger even over zijn lip gleed.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik knikte langzaam en bleef staren in Harry's ogen. 'Ja,' giechelde ik zachtjes, waarna ik kort op het topje van zijn wijsvinger beet. 'Ik zal nu niet meer protesteren...' Voordat hij ook de actie kon ondernemen drukte ik gauw mijn lippen tegen die van hem aan. Ik had nu gewoon wat behoefte aan wat liefde. En van wie kon je dat nou beter krijgen dan van de jongen waar je hopeloos verliefd op bent?

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    ondanks dat ik wist dat Louis geen nee meer zou zeggen was er toch een opluchting te voelen. gretig liet ik mijn lippen over die van hem bewegen en gleed mijn hand af naar zijn borst waar ik zijn shirt in een vuist nam en nu echt de laatste millimeters tussen ons liet verdwijnen. ik zoog hebberig aan zijn onderlip en ik wist dat dit perfect was. zo hoorde het te zijn.
    maar nog steeds geen vlinders.
    mijn voet gleed langs de achterkant van Louis zijn blote bovenbenen en mijn hand die nog in zijn nek lag die kriebelde net boven de hals van zijn shirt.

Dennis James Daniels
    Hij probeerde zich nog meer terug te trekken van me, maar dat lukte niet door zijn vriend aan de andere kant. 'Dankjewel.'
    'Geen dank.' Niall ging anders zitten, waarbij hij zijn benen optrok en in kleermakerszit ging zitten. Dit zorgde ervoor dat zijn knie door mijn been heen ging. Snel schoof ik wat schuiner, zodat hij niet zou merken dat zijn been dwars door de mijne ging. Daarbij deed het pijn, en daar hield ik niet van.
    'Oh, oké. Welk werk doen jullie?' Gelijk daarna lachte hij wat schamper. 'We waren hier voor onze rust, maar zo te zien is die ver te zoeken nu we zo geschrokken waren.'
    'Nogmaals sorry. En we werken met z'n vijven in onze eigen winkel. Daardoor zijn we dus het grootste gedeelte van de dag weg.' Ik maak een verontwaardigd geluidje als ik opeens aan de kant word geduwd en een andere jongen plaats tussen ons in neemt. 'Pardon?' Geïrriteerd kijk ik hem aan.

[ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:14 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Louis Tomlinson.
    Ik murmelde wat zachtjes geluidjes toen Harry me direct terug zoende, dit gaf me ergens wel goede hoop... Maar ik wist dat ik die gedachtes achterwege moest laten, Harry voelde niets voor me en zou dat ook nooit gaan doen. Behalve in een vriendschappelijkheid dan. Direct opende ik mijn mond toen Harry aan mijn onderlip zoog en ik ging met mijn tong op verkenning uit in zijn mond. Ik drukte mezelf dichter tegen de keukentafel aan als ik Harry's voet over mijn bovenbeen heen voel. Anders wist ik zeker dat ik van de knikkende knieën in elkaar zou storten.

Niall James Horan.

Dennis schoof ietsjes op, maar ik negeerde het. Iedereen verzat zich wel eens, toch? Ik luisterde naar Dennis en meteen werd ik enthousiast. "Een winkel?! Welke winkel? Kunnen jullie ons het adres geven?" vroeg ik met een lach, terwijl ik hem vragend aankeek. Misschien was het wel een restaurant... of een supermarkt! En anders zou ik toch altijd voor de jongens kunnen meegaan. Louis hield toch van winkelen. Ineens nam Zayn plaats tussen ons in en ik schoof zoals gewoonlijk een stukje op, zodat Zayn ook wat ruimte had. Ik glimlachte, maar Dennis leek er minder blij mee te zijn. Ikzelf haalde mijn schouders op. Ik irriteerde me er niet snel aan, pas als iemand aan mijn eten kwam werd ik boos.

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles
    mijn tong speelde met die van Louis en ik moest zeggen dat hij geweldig kon zoenen. Ik moest me inhouden niet op de tafel te gaan liggen en hem bovenop me te trekken om nu wel echt met hem te neuken. ik deed het niet omdat er altijd vreemde mensen in de woonkamer die ons konden zien en daarnaast hadden we nog Louis die er vast nog niet klaar voor was. Maar een beetje plagen mocht toch wel? ik liet mijn hand afdwalen over zijn rug en zachtjes kriebelde ik hem net boven zijn boxer. ik deed het maar even want al snel liet ik mijn hand op zijn kont rusten en kneep er zachtjes in.

Liam Payne

'Srry hoor!' piepte ik.
    Wat een onbeschofterik!
    "Ik mag toch naast mijn vriend gaan zitten! Of is dat een probleem!" zei ik boos.
    Die gast moest van niall blijven of hij kreeg met mij te doen.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Louis Tomlinson.
    Elke handeling dat Harry uitvoerde bezorgde me kriebels en het leek wel alsof het er zoveel werden dat ik over een minuut neer zou vallen. Hijgend maakte ik me los van hem en leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem aan, straks kreeg hij nog verkeerde ideeën als ik zo uitgebreid met hem stond te zoenen.. Dat wilden ik liever voorkomen, zoenen vond ik wel best, maar seks hoefde niet. Nog niet...

Harry Edward Styles
    Louis mocht de zoen dan verbreken, dan betekende niet dat ik hem anders vast ging pakken. mijn handen lagen wel goed op zijn kond en borstkas. mijn adem blies tegen zijn lippen en met twinkelende ogen keek ik hem aan. zachtjes lachte ik en drukte mijn lippe nog een keer zachtjes op die van Louis. ''Veel beter dan twister.'' grinnikte ik en wreef met mijn neus langs die van hem. nu verschoof ik mijn handn wel en ik lechde ze op Louis zijn heupen toen ik eerst zijn shirt wat rechter had getrokken. en nog een kusje. en nog een.

Louis Tomlinson.
    'Hazza,' kreunde ik zachtjes. 'Plaag me niet zo...' Het liefste dook ik nu weg onder een of andere deken omdat ik anders zometeen wel degelijk opgewonden zou gaan raken en dat zou dan een beetje raar zijn omdat ik hem eerst afgewezen heb. 'Zullen we gewoon nog naar een spelletje zoeken?' Lipbijtend keek ik Harry aan en ergens kwam het schuld gevoel omhoog, geen idee waarvoor. Alsof ik iets fouts had gedaan.

Harry Edward Styles
    het werd duidelijk dat het allemaal weer teveel voor Louis werd en schuldbewust knikte ik op zijn vraag. ik kon er niets aan doen. ik wilde hem gewoon graag heel de dag door aanraken en kusjes geven. ik duwde Louis iets van me af zodat ik op kon staan, maar schoof letter tussen hem en de tafel. ik beet even op mijn lip en pakte Louis zijn hand vast. ''Kom.'' fluisterde ik en liep langzaam naar de woonkamer.

Louis Tomlinson.
    Ik deed een paar stapjes achteruit toen Harry zichzelf van de tafel afduwde en tussen mij en de tafel inkwam. Harry pakte mijn hand en trekt me richting de woonkamer, waar ik hem direct terug trek. 'Nee,' piep ik zachtjes. 'Ik wil niet langs die jongen... Ik vind hem eng.' Met grote ogen keek ik Harry aan, niet eens over zijn schouder naar de woonkamer durven te kijken.

Harry Edward Styles
    Ik schok even toen Louis me terug trok. Maar toe hij uitlegde waarom snapte ik hem. "We hebben niet echt een andere keuze Boo." Ik legde mijn hand op zijn wang en glimlachte klein. "En ik ben er om je te beschermen." Beloofde ik hem. "Ik laat niemand meer aan je komen." Glimlachte ik en kneep even in zijn hand. "We kunnen het." Ik vond het net zo eng. Maar ik moes er zijn voor Louis nu.

Jayden Ashton Henderson.

Ik keek met een woedende blik op naar Maya en slaakte een kreun van frustratie. "Genoeg." siste ik zacht, waarna ik overeind kwam en Maya net zo ruw overeind trok. "Wij gaan eens wat mensen scheiden... Als we ze apart zien te krijgen en dan de kamers afsluiten kunnen wij alleen maar door de muur heen lopen. Zij zitten beiden apart en nemen onze kans." zei ik tegen haar, waarna ik een grijns op mijn gezicht plakte. Ik was er nu helemaal klaar mee. Nog even en die krullenbol stond buiten, maar dat wilde ik Mayari niet aan doen.

Reading a good book is like taking a journey.