• Ik zweer, dit is een trolltopic om je avond een beetje op te fleuren.
    Dus, ik luister graag naar classic fm. Een tijdje terug, en blijkbaar vandaag weer is er een dextro-reclame. Die gaat ongeveer zovan: "Dextro en de banaan. Ze zeggen dat de banaan je sneller energie geeft. Hoe kan dat? De snelste weg naar de maag is toch recht?" En het gaat nog verder, maar ik vind deze reclame niet oké. Het is zo shady wtf! Wat de hel hebben bananen gedaan om zo'n haat te ontvangen van die dextro-mensen? Bananen zijn het meest vredige fruit dat ik ken! #allbananalivesmatter.
    Dus, welk fruit wordt volgens jullie onterecht mishandeld of gediscrimineerd?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Banaan is peace, banaan is love, banaan is life!(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)


    Queer zijn is gewoon alles

    De appel wordt naar mijn idee teveel gehaat.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    De appel wordt naar mijn idee teveel gehaat.


    Met alle respect, maar appels zijn gewoon arrogante rotdingen. Ben ooit eens bijna in eentje gestikt.:W


    Queer zijn is gewoon alles


    this wud be me if I was prettier

    Bananen zijn heilig. Doe de 30 bananen per dag challange :'D Eat a banana, Lick a banana, Pet a banana, Be a banana.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Durian.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar appels zijn gewoon arrogante rotdingen. Ben ooit eens bijna in eentje gestikt.:W


    Sneeuwwitje ook, maar die leefde daarna ook nog gewoon. Dus :W


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Sneeuwwitje ook, maar die leefde daarna ook nog gewoon. Dus :W


    Ik ben allergisch tegen die rot dingen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nu moest ik serieus denken aan een lied. Bananaphone. Haha.


    16 - 09 - '17

    Het enige fruit dat ik ken zijn de aardbeien en kersen in de Haribo snoep mix. Die worden gelukkig niet gediscrimineerd. Ik voel me nu wel heel rot voor die banaan, though.
    See what I did there? Hehehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Erlebnis schreef:
    De appel wordt naar mijn idee teveel gehaat.

    De appel verdient het wel tbh. Ik krijg altijd honger van dat rotding.

    Ik vind dat pruimen ook erg veel haat krijgen, terwijl ze eigenlijk nog best wel goed smaken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De appel wordt ten zeerste onderschat. Hij heeft best een rot leven, zo valt hij soms wel erg ver van de boom. Dit heb je af en toe ook met peren, al ben ik van mening dat je appels niet met peren moet vergelijken. Je wilt ook niet weten op wat voor manier appels soms behandelt worden. Mensen durven wel eens door zo'n zure appel heen te bijten, of soms gebruiken ze een appeltje voor de dorst. Verschrikkelijk toch!
    Kort samengevat, met appelhaters heb ik nog een appeltje te schillen.


    I wanna be a wizard!

    Haat aan tomaten, omdat ik nog steeds niet zeker ben of het een fruit of een groente is. En ik heb er een lichte allergie aan.(joehoe)


    What would Emma do?

    Founder schreef:
    De appel wordt ten zeerste onderschat. Hij heeft best een rot leven, zo valt hij soms wel erg ver van de boom. Dit heb je af en toe ook met peren, al ben ik van mening dat je appels niet met peren moet vergelijken. Je wilt ook niet weten op wat voor manier appels soms behandelt worden. Mensen durven wel eens door zo'n zure appel heen te bijten, of soms gebruiken ze een appeltje voor de dorst. Verschrikkelijk toch!
    Kort samengevat, met appelhaters heb ik nog een appeltje te schillen.


    Die laatste zin xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Philip schreef:


    this wud be me if I was prettier

    Bananen zijn heilig. Doe de 30 bananen per dag challange :'D Eat a banana, Lick a banana, Pet a banana, Be a banana.



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gigantopithecus schreef:
    Haat aan tomaten, omdat ik nog steeds niet zeker ben of het een fruit of een groente is. En ik heb er een lichte allergie aan.(joehoe)

    Het is eeeeeeeen...
    fruit!
    Wel, zo is het mij toch geleerd, haha.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon