• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nope xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik weet al waarom jij het wilt =.=

    Je wil dat Jeslie uit elkaar gaat, zodat Neslie een kans heeft =.=


    Neee.. Ik zat daar deze keer niet eens aan te denken. Ik dacht dat Nick Jake moest sms'en omdat Jake dan Leslie zou vinden en ze daar anders zou blijven liggen..


    Don't be like the rest of them, darling

    O... Ja dat kan ook... Dat hij daarom sms't..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Katherine is weer terug en is volgensmij iets aan het tekenen, al wil ze me het nog niet laten zien.
    Ik pak mijn mobiel erbij en besluit Jake te sms'en 'Heeft Leslie zich perongeluk ergens aan gesneden in haar bovenarm voordat ze naar mij toe kwam?' Stuurde ik dan vervolgens naar Jake. Ik had er nogsteeds mijn twijfels bij, en aangezien het niet mijn zaken waren dan maar naar Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Plots voel ik mijn gsm trillen en haal hem uit mijn broekzak. Nick. Ik lees vluchtig het smsje en frons.
    Nee... stuur ik terug en kijk even naar Axton en Alexi. 'Ik moet naar huis.' mompel ik 'Sorry.' Ik laat me terug verdwijnen en laat mezelf verschijnen in de living. Ik zie Leslie zitten en ga naast haar zitten. 'Les mag ik je arm even?' mompel ik gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik als Jake ineens weer naast me zit. Hij komt naast me zitten en ik kijk hem aan. Hij mompelt of hij even mijn arm mag en ik kijk hem vragend aan. 'Hoezo?' Vraag ik dan, maar ik steek wel mijn arm naar hem uit. Dan bedenk ik me dat het misschien om iets kan gaan.. Nee. Nick heeft niets tegen Jake gezegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik antwoord niet en stroop haar mouw voorzichtig op. Daar zie ik inderdaad sneden, sommige al dichtgegroeid maar aangezien demonen snel genezen, zijn ze denk ik niet ouder dan één dag. 'Hoe kom je hieraan, Leslie?' vraag ik haar en kijk haar even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stroopt mijn mouw op, zonder te antwoorden en ik wil mijn arm wegtrekken, aangezien ik nu duidelijk weet waar dit naartoe gaat leiden. Hij ziet de sneeën en vraagt dan hoe ik hieraan kom. Hij kijkt me aan en ik trek mijn arm terug en doe de mouw omlaag. 'Dat is per ongeluk gegaan,' zeg ik tegen Jake. Ik kijk hem ook even aan. 'Hoezo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie... ' zucht ik en kijk haar in de ogen. Ik leg aarzelend mijn hand op haar wang.
    'Waarom heb je het gedaan?' Ik geloof dus echt niet dat het per ongeluk gegaan is, door wat zou dat moeten komen als het zo was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gelooft me niet en dat steekt me. Waarom gelooft hij me niet? Het is niet met opzet gedaan. Hij legt zijn hand twijfelend op mijn wang en vraagt waarom ik het gedaan heb. Ik draai mijn hoofd weg en sta dan op. 'Je gelooft me niet,' zeg ik dan. 'Waarom geloof je me niet?' Ik kijk hem gekwetst aan. Ik maak mezelf gewoon wijs dat het per ongeluk gegaan is. Mensen kunnen zichzelf goed dingen wijsmaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }ow, Jake is weg dus xD{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zucht en sta op; Ik sla mijn armen om haar middel. 'Omdat we niets gedaan hebben de afgelopen dag waardoor je die sneden kan bekomen. Het enige was dat we gekookt hadden en dat was in je vinger. En nu ik erover nadenk, je bent ook niet meer zo vies van bloed.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja sorry verveelde me xd hij kreeg een bericht van Nick dat Leslie sneden in haar bovenarm had en vertrok.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }is niiiiiiiiiets :3{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake slaat zijn armen om mijn middel, maar ik wil het niet. Ik laat me niet in het nauw drijven door zijn woorden. 'Je was er niet de hele tijd. Toen ik vanochtend geslapen heb, was jij weg. Daarna ben ik alleen geweest en toen is het gebeurt.' Ik stap uit zijn armen weg. 'En ik kan niet goed tegen bloed, waarom zou ik het dan met opzet doen? En de snee in mijn vinger was heel erg klein, niets bijzonders.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.