• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik zucht en laat haar los. 'Als jij het zegt...' zeg ik en draai me om. Ik loop naar boven en zucht. Don't speak komt direct in mijn hoofd.
    'You and me We used to be together Every day together always...' zing ik zachtjes en ga terug op de vensterbank zitten met het fotoalbum. Gewoon omdat ik wil terugbladeren naar de leuke dagen met Leslie.

[de enige versie die ik vond die gezongen word door een man *zucht*]

LostMagic schreef:
    Jake
    'Heb je ooit geweten dat een meisje, ik hou van je, zegt tegen haar pooier zonder echt gedwongen te zijn?' zeg ik zachtjes.
    'En hoe kan ik met haar praten als elk woord snijd als een mes wat ze zegt?'

Jake
    Plots voel ik mijn gsm trillen en haal hem uit mijn broekzak. Nick. Ik lees vluchtig het smsje en frons.
    Nee... stuur ik terug en kijk even naar Axton en Alexi. 'Ik moet naar huis.' mompel ik 'Sorry.' Ik laat me terug verdwijnen en laat mezelf verschijnen in de living. Ik zie Leslie zitten en ga naast haar zitten. 'Les mag ik je arm even?' mompel ik gewoon.

[voor jouw Fem xd]

[ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:29 ]

Axton
    Ik knikte en glimlachte nog eens bemoedigend voor hij verdween.
    "Hmm, morgen bel ik hem nog eens, volgens mij zit dat daar helemaal niet goed..." mompelde ik meteen en kroop wat dichter bij Alexi. Ik sloeg mijn arm om haar heen en zuchtte zachtjes.
    "Nu hebben wij eindelijk eens geen problemen en zit het daar niet goed. Soms denk ik dat ons hele leven een dramasoap is en bestuurd wordt door gestoorde dramaverslaafde meiden."

“To live will be an awfully big adventure.”

[You think? xd Thaha xd]

Alexi
    Ik lach zachtjes en druk een kus op zijn wang. 'Het komt wel goed.' zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Dat moet haast wel, anders gebruik ik de drastische maatregelen.'

Leslie Day
    Hij laat me los en het klinkt alsof hij toestemt met me, maar het klinkt niet geloofwaardig. Hij loopt weg van me en hij gaat naar boven. Ik slik een keer. Ik breng Jake alleen maar problemen, ik ben niet nodig in deze wereld. Ik laat een scherf verschijnen en ik kijk ernaar terwijl ik mijn hand er stevig omheen sla en met mijn andere hand mijn mouw opstroop. Ik pak de scherf over in de andere hand en ik aarzel even. Doe het! Het is een stem in mijn hoofd, daar heb ik al een tijd geen last meer van gemaakt. Jake is beter af zonder je. Het doet me denken aan het duistere voorwerp, wat toen in het meer lag bij school. Maar dit is geen duister voorwerp, dit is een duister mens, ik ben het. Ik ben een en al slecht. De scherf heb ik zo stevig omklemt dat die al in mijn hand snijdt. Er sijpelt wat bloed uit, dat op de grond drupt. Ik slik een keer.. Bloed.. Ik kan niet goed tegen bloed en even voel ik het duizelen. Daarom ga ik weer zitten op de bank. Verlos Jake van jezelf.. Ja, dat moet ik doen. Nu. Ik zet de scherf in mijn pols en snijd mezelf dan open. Ik doe hetzelfde bij mijn andere pols en het begint heel erg te bloeden. Ik voel de pijn en richt me daar op. Dit is goed zo, zo voelt het goed. Geen problemen, niets. Alleen deze pijn.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik zucht en besluit dat ik het niet zo mag laten, als ze haar daadwerkelijk snijd dan moet dat ophouden. Ik mag haar niet aan denken dat ze haar pijn doet omwille van mij. Misschien moet ik nog eens praten met haar en het niet zo snel opgeven. Ik loop de trap weer af en een ijzeren geur vult de kamer. Bloed. Ik stap sneller en zie Leslie zitten met haar polsen overgesneden. Ik ren naar haar toe en kijk haar aan. Ik zie de scherf en gooi die van haar weg. Ik trek haar stevig tegen me aan. 'Verdomme Leslie, doe me dit niet aan.' prevel ik zachtjes. Godzijdank kunnen demonen daar niet door sterven.

}reageer je dan nog even in het andere topic, Jaimz :){

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik voel me al wat lichter in mijn hoofd worden en ik glimlach even. Er komen niet eens tranen, het is goed zo. Zo kan Jake gewoon verder en ben ik geen last meer. Zo komt alles toch goed? Het dringt niet tot me door dat er ineens voetstappen op de trap weerklinken. Ineen staat Jake voor me en ik kijk naar hem op. Hij pakt de scherf en gooit die dan weg. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik wil me ertegen verzetten, maar daar heb ik geen kracht voor. Ik voel mezelf slapper worden door het bloed verlies. Hij zegt zachtjes iets wat ik niet kan verstaan. 'Het is beter zo,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Als ik weg ben, komt alles goed met je.' Ik meen wat ik zeg. 'De L kan je naar een K veranderen, dan staat het voor Kate en hoef je daar geen spijt meer van te hebben.' Ik voel mezelf nog slapper worden en leun tegen Jake aan.

Jake
    'Leslie kijk me aan.' zeg ik en zorg dat ze me aankijkt. 'Durf me te verlaten.' Tranen rollen over mijn wangen. 'Ik hou van je en heb je nodig want ik kan niet zonder je. Als je me verlaat word ik net zoals Nate met het verschil dat jij me van die liefde beroofd heb.' zeg ik en houd haar nog steviger vast. 'Als je weg bent, komt het helemaal niet goed met me.' Ik zal hervallen en niemand is er dan nog om me daaruit te helpen, want Kate is dood.

Ik ga even eten..

IK HAD NET EEN LANGE POST EN TOEN, BAM! WEG!

[je moet op pg terug doen en kopieren of zo xd]

Nee, maar mijn pagina ververste :3 en dan is het gewoon weg geloof ik >_< dan kan het nier meer terug komen :3

bij mij gebeurt da ni xd

GOEDEMORGEN JA HET IS AL MIDDAG I KNOW. MAAR FUCK YEAH JOHN I WANT THAT HEHEHE :j

Rachelle Lemmons.

Ik sluit even mijn ogen als John praat en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Van mij zal je nog lang last hebben. Mij raak je niet zo gemakkelijk kwijt. ' zeg ik met een kleine grijns. Ik voelde me weer als van ouds. De oude vrolijke, speelse Rachelle kwam weer terug.
    Max kwam terug met de baby, onze baby. Ik knikte naar John en sloot mijn ogen voor een minuut. Ik veegde de overgebleven tranen van zijn gezicht af en toen ik naar Max keek zag ik precies hetzelfde gezichtje. Hij knielde bij ons neer en legde haar op mijn schoot tussen mijn armen.
    Ik beet op mijn lip en keek haar aan. Ik schrok licht en keek naar John ze was werkelijk waar prachtig. Donkerblauwe ogen en integendeel tot mij had ze bruin haar net als John. Ze stak haar arm naar me uit en ik glimlachte ik pakte haar handje vast en ik vroeg me af wat zw allemaal kon. Een ding wist ik wel zeker. Ze zou snel opgroeien, maar ons nooit inhalen.'Hoe heet ze?' Vroeg Max toen en ik keek naar John. Ik had er in al die tijd niet aan gedacht.
    Het zachte gejammer hield op namate ik haar suste. ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik. Dat ik alles zou doen om haar te beschermen. Ik gaf John een kneepje in zijn hand en glilachte.

The duty of youth, is to challenge corruption.