• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    thaha zo erg?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja, verschrikkelijk )':

    En nu ga ik weer posten met Les ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    okiii


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Neolaia schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Een simpele traan rolt langs mijn wang en ik knik als John mijn broek wil uittrekken. Ik glimlach als hij het eindelijk zegt. 'Ons kindje. ' nooit gedacht dat uit zijn mond te horen. Ik kan niks zeggen en ik begin kort in en uit te ademen. 'John..' mompel ik nog heel zacht en als mjn broek uit is begin ik te persen. Het doet pijn. Verschrikkelijk veel pijn en ik krijg een klein kneepje van mijn kleine broertje. Ik glimlach tenminste, ikcprobeer het.
    Mijn lichaam raakt uitgeput. Steeds meer en meer en de kracht om dit voort te zetten daalt ook met iedere steek die ik krijg. Maar ik móet dit doen het kindje moet eruit komen.
    Ik grom en schreeuw weer en ik begin weer korter in en uit te ademen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik lees nog een keer het briefje dat Nick erin gestopt heeft en leg die dan aan de kant. Mijn neus druk ik in de bladzijden en ik ruik er even aan. Dat deed ik vroeger altijd om rustig te worden, ik glimlach bij de herinnering. Nick en ik hebben het zeker niet slecht gehad, een periode, en daar denk ik dan liever aan terug, dan aan de slechte tijd. Ik kijk naar de letters, maar het dringt niet echt door. Ik kan me gewoon niet concentreren op de letters, mijn gedachten glijden steeds af naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Er rolt een traan over haar wang en ik veeg die zachtjes weg met mijn duim. Ze stemt toe dat ik haar broek uittrek en ik blik even naar de jongen. Haar broertje. Wil hij dit wel zien? Maar goed, hij blijft erbij dus knoop ik haar broek open en trek ik haar broek uit. Daarna ontdoe ik haar ook van het ondergoed. Haar ademhaling verandert en ze zegt nog een keer zacht en amper vol kracht naar haar doen. Ze begint dan aan het moeilijkste gedeelte, ze moet gaan persen en het kindje uit haar krijgen.
    'Je kan het wel,' zeg ik zachtjes tegen haar.
    Mijn duim wrijft geruststellend over de bovenkant van haar hand, ze knijpt er amper in. Het is meer een levenloos iets, haar hand. Ze schreeuwt en gromt, terwijl haar ademhaling veel te kort is.
    'Rachelle, blijf rustig doorademen,' zeg ik kalm, maar dwingend tegen haar. 'Rustig ademhalen en daarna persen. Volgens mij moet je ook nog ergens tussendoor puffen.'
    Ik heb hier totaal geen verstand van.
    'Ik eh- ik ga wel even kijken hoever de kleine is,' mompel ik dan.
    Seks? Oké. Een bevalling? Niet oké. Toch kijk ik naar de opening en zie het kindje eraan komen.
    Ik vraag me af hoe menselijk het is. Of het niet een monster is, aangezien het een demon en engel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [en het is een mens xd das eigenlijk toch een mengeling van een engel en demon]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I thought the same :3

    Doordat het kind in evenwicht is ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [we're genious xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I love to be genious :3

    Ik ga zo maar eens slapen, ben namelijk kapoooootttt en heb hier toch niet veel meer te doen behalve überlange posten posten, waar ik alleen maar meer moe van word ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ga binnen 10 min ook slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Gekkies. Uiteindelijk is het een unicorn :3 randomness level 90000 )

    Rachelle Lemmons.

    Bijna? Puffen? Kindje? Ik begon er steeds minder controle over te krijgen en ik perste weer. Ik pufte en mijn ademhaling bleef kort. Max had zijn blik op mijn ogen gehouden. Me glimlachend aangekeken en ik was blij dat hij er was.
    Deze liefdevolle gedachte over broer en zus werd ruw verstoord door een inheemse pijn. Het leek alsof al mijn botten braken en ik kon zweren dat ik een krak hoorde. Ik huilde. Geluidloos. Moe van het schreeuwen. Helemaal uitgeput om nog een enkele beweging te maken en ik slikte. Ik sloot mijn ogen enijn ademhaling werd trager en trager. Ik concentreerde me op Johns stem en ik zuchtte. 'Jonathan..het spijt me.' Mompelde ik zachtjes.het speet me dat hij hierin was beland. Ik hsd altijd toegegeven dat het onze fout was, maar voor het eerst had ík met mijn botte kop mijn excuses aangeboden.
    Ik voelde de weeën weer en ik kneep in hun handen. Ik perste het kindje eruit en ik opende mijn ogen wijd. Ik gilde een hoge, maar schreeuwende gil uit tot ik het huilen van een kind hoorde. Ik glimlachte uitgeput en liet mijn zwakke handen vallen. Max pakte het kindje op en ik glimlachte. Wat het was wist ik niet.. ik wierp een blik op John men fluisterde met mijn lippen een 'Ik hou van je.' Ik sloot mijn ogen en voelde het kleine beetje nog zachtjes uit me trekken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ken het gevoel haha nog een reactie hierop dan kan ik met een gerust hart slapen

    Ik trok zo'n vaag gezicht toen ik dat schreef.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga nog hierop reageren en dan slapen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thanks hunn ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.